AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #41 Del Skrevet 9. desember 2024 De som bruker rødt flagg betegnelser,de som ikke tror på forskning og spesielt de som mener at kun deres egen moral er den riktig. Anonymkode: 6b816...cd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #42 Del Skrevet 9. desember 2024 Jeg liker ikke når kvinner snakker ned kvinner. Som jo er ironisk nok litt det denne tråden går ut på da, og som jeg skal gjøre nå 😅 Det jeg mener, er for eksempel den selveklærte guttejenta som bare er med menn fordi kvinner liksom er så mye drama. "Pick me girls" som må snakke ned andre kvinner når de fremhever seg selv. De som på en måte kjøper seg inn i narrativet om at kvinner er mindre verdt enn menn, eller mindre bra enn menn, og som dermed må være "ikke som alle andre kvinner" fordi det er noe iboende negativt. Det er irriterende når kvinner selv skal snakke ned kvinnekjønnet med myter og bullshit. Anonymkode: 467af...df4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #43 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke når kvinner snakker ned kvinner. Som jo er ironisk nok litt det denne tråden går ut på da, og som jeg skal gjøre nå 😅 Det jeg mener, er for eksempel den selveklærte guttejenta som bare er med menn fordi kvinner liksom er så mye drama. "Pick me girls" som må snakke ned andre kvinner når de fremhever seg selv. De som på en måte kjøper seg inn i narrativet om at kvinner er mindre verdt enn menn, eller mindre bra enn menn, og som dermed må være "ikke som alle andre kvinner" fordi det er noe iboende negativt. Det er irriterende når kvinner selv skal snakke ned kvinnekjønnet med myter og bullshit. Anonymkode: 467af...df4 Blir matt i hjernen bare jeg tenker på det. Helt enig. Anonymkode: b93bf...5a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #44 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det har ikke gått litt til hodet på deg? Anonymkode: bcd07...5e0 Som sagt, jeg synes mange feminister er vanskelige å forholde seg til. Takk for at du bidrar til poenget mitt. Anonymkode: 7d0ce...a30 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #45 Del Skrevet 10. desember 2024 De som kaller andre kvinner «pick me girls» hvis de ikke har de holdningene som man krever av kvinner. Nært beslektet av påstander om «kjønnsforrædere». Ideer om at kjønn er en klasse, tribalisme hvor man først og fremst skal beskytte sine egne. Anonymkode: 7d0ce...a30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #46 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 11.42): Passiv agressive fasade kvinner, som slenger fra seg stikk og fornærmelser pakket inn i et kompliment. Anonymkode: 54bb6...e09 Du mener svigermor? Anonymkode: 9b77d...6be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #47 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg har et "problem" med kvinner som er påtatt "søte og dumme". De er vimsete, klønete, plumper ut med flaue utsagt, snakker med barnslig stemme, later som de er naive, mens de egentlig er både smarte og oppegående. De har nok funnet ut at denne oppførselen tiltaler en del menn, som får vekket et beskytterinnstinkt og føler seg som en alfahann. Som f.eks. noen som er med på årets julekalender med Markus Neby 😉 Anonymkode: 9b77d...6be 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #48 Del Skrevet 10. desember 2024 Kvinnfolk som tror de er kule. Og selvsagt dramahuer. Anonymkode: c5beb...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #49 Del Skrevet 11. desember 2024 Folk som ikke er ydmyke. Uavhengig av kjønn. Maktsyke kvinner misliker jeg, og de som må overkompensere veldig på grunn av mindreverdighetskompleks i mannsdominerte yrker. Bare vær deg selv og chill! Innse at du tar feil, behold den forsiktige feminine fremtoningen. Det er så unaturlig når det å være hissig, brautete og kjepphøy skal hjelpe de til å få respekt. Virker mot sin hensikt. Anonymkode: 0fbf0...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 12. desember 2024 #50 Del Skrevet 12. desember 2024 Hjelpesløse og tafatte kvinnfolk 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #51 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg syns dette er en negativ og fæl tråd. Anonymkode: f70f9...d91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. desember 2024 #52 Del Skrevet 12. desember 2024 1) Kvinner som sverter andre kvinner ved en hver anledning. Unner ingen kvinner oppmerksomhet, annerkjennelse eller suksess. Disse er ofte svært opptatt av og glad i mannlig oppmerksomhet. 2) Kvinner som hater menn og klandrer menn folk alt. Gjør det meste om til en søsterskap-sak. 3) Kvinner som aldri kommer seg ut av 7-klasse bobla. Elsker drama. Smiler folk opp i ansiktet for så å slenge dritt. Disse er aldri lojale mot noen, bare i en evig runddans av relasjoner i rotasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 12. desember 2024 #53 Del Skrevet 12. desember 2024 Jeg avskyr ingen, men tror det svært destruktivt for samfunnet når enkelte konstruerer et falskt negativt bilde av menn og historien for øvrig. Som mann i 40årene må jeg si at slik menn ofte blir fremstilt på KG er et "far cry" fra hvordan jeg opplever alle menn i min omgangskrets gjennom all min tid. Så narrative blir at noen ytterst får prosent av menn blir brukt som representasjon for et helt kjønn i nesten samtlige diskusjoner. Det er trist.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. desember 2024 #54 Del Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg syns dette er en negativ og fæl tråd. Anonymkode: f70f9...d91 Om du skal bemerke alle negative tråder her så kan du bare sette av både helga og romjula😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #55 Del Skrevet 12. desember 2024 Feminister Anonymkode: 0d60b...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #56 Del Skrevet 14. desember 2024 Hmm, kvinner som jeg egentlig føler ligner en del på menn, da de har veldig høye tanker om seg selv. Da type mannen på 50+ som ser på verden som en buffé som er til for dem. Tåler ingenting, men skulle bare mangle at andre tåler masse. Anonymkode: cd72a...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 14. desember 2024 #57 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 13.44): Inspirert av en annen diskriminerende tråd her inne for å se hvilken låt fløyta får. Selv misliker jeg mennesker som er sexistiske, uansett om det rettes mot kvinner eller menn. Anonymkode: 7baee...a17 Kvinner som tråkker på andre kvinner er de jeg liker minst . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #58 Del Skrevet 14. desember 2024 Feminister. Anonymkode: bdc51...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #59 Del Skrevet 14. desember 2024 Liberale kvinner, feminister, løse kvinner, kvinner som prøver å bruke skammetaktikk som om de de snakker med er 3 år gamle. Anonymkode: 1430f...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #60 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 8.12.2024 den 11.34): Avskyr er et sterkt ord, men jeg misliker: - ekstremfeminister som er mannehatere - oppdollet fillersdukker - kvinner som leker rundt med menn - sure, kalde og selvopphøyde kvinner Dessverre ser vi en økende mengde kvinner i hver kategori. Anonymkode: cc397...d7a Akkurat dette. Ja, det er synd at de bare blir flere. Lite sjarmerende. Anonymkode: be0c7...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå