Gå til innhold

Hvilken type kvinne avskyr du mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen diskriminerende tråd her inne for å se hvilken låt fløyta får. 

Selv misliker jeg mennesker som er sexistiske, uansett om det rettes mot kvinner eller menn. 

Anonymkode: 7baee...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner som alltid klager på menn, og gjerne menn som gruppe. 

Anonymkode: 35077...5b0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha møtt en eneste kvinne som jeg avskyr. Ikke en eneste gang i livet. Jeg kan bli provosert, ja, men ikke sånn at jeg avskyr hele personen.

På KG er det noen. Hva annet kan man si når det er brukere her som avskyr alle menn, eller alle unntatt én?

Hva tenker dere kvinner om menn som hater alle kvinner?

Anonymkode: 06c3b...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke huske å ha møtt en eneste kvinne som jeg avskyr. Ikke en eneste gang i livet. Jeg kan bli provosert, ja, men ikke sånn at jeg avskyr hele personen.

På KG er det noen. Hva annet kan man si når det er brukere her som avskyr alle menn, eller alle unntatt én?

Hva tenker dere kvinner om menn som hater alle kvinner?

Orker dem ikke selvfølgelig. Men nå er ikke akkurat fordommer fra menn mot kvinner som impliserer at kvinner er annenrangs på alle områder bortsett fra omsorg noe kvinner fremmed for. Det er noe de fleste kvinner har fått med seg siden de var små.

Anonymkode: 65b83...7d3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker dem ikke selvfølgelig. Men nå er ikke akkurat fordommer fra menn mot kvinner som impliserer at kvinner er annenrangs på alle områder bortsett fra omsorg noe kvinner fremmed for. Det er noe de fleste kvinner har fått med seg siden de var små.

Jeg hører aldri at menn utenfor KG snakker om at kvinner er annenrangs.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av kjønn så avskyr jeg besserwissere som elsker å arrestere og irettesette andre for små bagateller som ikke betyr noe som helst. Slike som ser deg over skulderen etter noe å kritisere deg på.

Anonymkode: 4a243...dad

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hører aldri at menn utenfor KG snakker om at kvinner er annenrangs.

Ok.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som tror de er noe bare fordi de har giftet seg med en rik mann. Cocky og selvgode, ser ned på andre som må på arbeid. Spesielt sånne som ikke hadde klart seg på egenhånd, disse som ikke har noen utdannelse/jobberfaring, bare ett pent ytre. Da lar jeg meg provosere. Har opplevd ett par sånne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Cry me a river

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cry me a river

Hilsen mister buhu selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskyr nesten ingen mennesker, men har noen kategorier jeg misliker. Det er noen kvinner som har en merkelig fremtoning mot menn. Kan komme med ett eksempel på ei jeg jobbet med tidligere. Hun var veganer og miljøverner. Ikke noe gale i det i seg selv. Men hun var utrolig slitsom. Konstant mas om alt mulig som var gale. Gjerne pålegget mitt, enten var det likspising om det var skinke. Eller utnyttelse av kyr i fangenskap om det var ost. Den haugamle bilen min var kilden til alt som var gale med oljeindustrien. Den nye motorsykkelen min var en middelaldrende manns syke behov for å realisere seg selv, på bekostning av resten av verden. Satt sammen med romantiske historier om å reise til søramerika for å besøke Machu Picchu. Har truffet på flere i den genren, de er så talentløse at jeg orker ikke å si god morgen en gang. 

Anonymkode: ea7cc...603

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskyr er et sterkt ord. Jeg avskyr mordere, voldelige personer som mishandler andre, folk som utøver voldtekt, pedofile osv... Uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 2c765...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnetypen jeg har minst til overs for er vulgære og forføriske kvinner som drikker for mye, ikke er så interessert i å jobbe, og gjerne lever på mannen sin så lenge det varer. Har møtt flere sånne. Triste, litt fæle damer som menn faktisk finner på å falle for. De var kanskje litt vanligere før. Litt flagrende i stilen, med litt for mye sminke.

Anonymkode: 5f8c2...2c2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik jeg så på t-banen i dag. Avskyr og avskyr - men altså - liker lite. Brillete og smånerdete, masete og ufokusert, hensynsløs.... Dame på 40 pluss. Datter på rundt 10. Stygge klær, oppsatt hår - briller - snerpete utseende. Brauta seg med beina - ensa ikke folk rundt seg, satt i mobilen og babla dels med datteren, men snakka mest med seg selv. Tipper at hun er veldig masete og totalt uten humor....

... generelt er humørløse folk de verste er de hensynsløse og maser/babler i vei, og i tillegg ikke har bra utesende, så blir man bare litt lei.

Anonymkode: 306ac...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete jenter med hettegenser der lommene er fulle av tobakk mm.

Anonymkode: bad66...335

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De verste synes jeg er de som ikke har kontroll på eget følelsesliv, og dermed skaper mye kaos og drama for de rundt. Og kombinerer man dette med sjalusi og kontrollerende oppførsel, så er de blant de mest råtne eplene blant kvinner 

Anonymkode: aa170...a12

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv misliker jeg mest de damene her inne som skriver nedlatende til andre kvinner som ikke mener det samme som dem. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Cry me a river

Grin meg ei ælv 

Anonymkode: b442e...e8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...