AnonymBruker Skrevet 7. desember #1 Del Skrevet 7. desember Ville bare rense min sofa og mannen i butikken viste meg hva jeg skal gjøre og hvordan. Sofaen min ble dryppende våt og det ble flekker og hvite striper noen plasser 😬😩 Beg har gjort alt riktig men allikevel så ble det ikke bra. Hadde gjort bedre jobb selv uten denne drittmaskinen. Den vil jeg ikke anbefale. Anonymkode: 24b68...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #2 Del Skrevet 7. desember Hva heter maskinen? Den virker jo defekt om sofaen forble dryppende våt og du gjorde det du skulle. Anonymkode: 482f6...7c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #3 Del Skrevet 7. desember Er nok noe du har gjort feil. Har du sjekket instillingene? Du må jo også skru av vannet etterhvert. Du skal ikke rense med vann alle runder. Anonymkode: fcadf...777 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. desember #4 Del Skrevet 7. desember Jeg leide en Kärcher møbelrens på Finn av en privatperson, og det kom altfor mye vann ut og sofaen ble klissvåt og dårlig resultat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #5 Del Skrevet 7. desember Tough cookie skrev (37 minutter siden): Jeg leide en Kärcher møbelrens på Finn av en privatperson, og det kom altfor mye vann ut og sofaen ble klissvåt og dårlig resultat. Slo du ikke av vannet og avsluttet med bare suging? Anonymkode: 698b7...6d0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 8. desember #6 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slo du ikke av vannet og avsluttet med bare suging? Anonymkode: 698b7...6d0 Joda, men det rant ut altfor mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #7 Del Skrevet 8. desember Tough cookie skrev (1 minutt siden): Joda, men det rant ut altfor mye vann. Da måtte du jo vannstøvsugd lenger? Man styrer jo selv hvor våt den skal bli. Anonymkode: caaf8...bd5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #8 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er nok noe du har gjort feil. Har du sjekket instillingene? Du må jo også skru av vannet etterhvert. Du skal ikke rense med vann alle runder. Anonymkode: fcadf...777 Sjekket alt, gjorde som det ble vist meg men allikevel ble sofaen dryppende våt😩 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da måtte du jo vannstøvsugd lenger? Man styrer jo selv hvor våt den skal bli. Anonymkode: caaf8...bd5 Det er ikke mye å styre på denne da, er bare trykke inn på håndtaket og da kommer det masse sprut med vann, slipper du håndtaket så er det ikke noe sprut. Måtte tørke sofaen med føner i går, så våt ble den. Prøvde også denne maskinen på en flekk, har en stol som er lysbeige, og flekken er nå enda større enn den var. Den skal freshe opp møbler og tepper, det syntes jeg ikke at den gjorde. ts Anonymkode: 24b68...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #9 Del Skrevet 8. desember Du må ha gjort noe galt. Jeg leide en sånn maskin engang og brukte den på sofa og gulvtepper. Var bare litt fuktige da jeg var ferdig Anonymkode: 66895...1e1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #10 Del Skrevet 8. desember En rensemaskin gjør sofaen fuktig, men ikke våt, så da har du gjort noe feil. Anonymkode: 31d28...e59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #11 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): En rensemaskin gjør sofaen fuktig, men ikke våt, så da har du gjort noe feil. Anonymkode: 31d28...e59 Hva har jeg gjort feil da? Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #12 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har jeg gjort feil da? Anonymkode: 24b68...8d2 Ikke sugd ut vannet Anonymkode: 66895...1e1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #13 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sugd ut vannet Anonymkode: 66895...1e1 Jo, men det var for vått så måtte bruke føner. Anonymkode: 24b68...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #14 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, men det var for vått så måtte bruke føner. Anonymkode: 24b68...8d2 Det er ikke normalt at det blir så vått. Det er vanlig å kunne suge opp vannet uten å påføre mer vann. Da trenger du ikke føner. Var det ingen funksjon som sugde opp vannet? Anonymkode: bd0fe...b0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #15 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke normalt at det blir så vått. Det er vanlig å kunne suge opp vannet uten å påføre mer vann. Da trenger du ikke føner. Var det ingen funksjon som sugde opp vannet? Anonymkode: bd0fe...b0a Som jeg skrev, på håndtaket trykker man inn og da kommer det vann ut, når man slipper så er det ikke vann, det er eneste funksjon på den. Så når jeg trykket på og gikk over så ble det for vått og når jeg slapp og gikk over samme sted så forble det fortsatt vått. Anonymkode: 24b68...8d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #16 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg skrev, på håndtaket trykker man inn og da kommer det vann ut, når man slipper så er det ikke vann, det er eneste funksjon på den. Så når jeg trykket på og gikk over så ble det for vått og når jeg slapp og gikk over samme sted så forble det fortsatt vått. Anonymkode: 24b68...8d2 Hvilken maskin var det? Jeg planlegger faktisk å leie en maskin i morgen, fra Jernia, for å rense både sofa og tepper. Anonymkode: 68746...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 8. desember #17 Del Skrevet 8. desember Du må leie en som har funksjonen «suge uten vann». For da går du over en gang med bare sug, for å bli kvitt alt vannet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #18 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jo, men det var for vått så måtte bruke føner. Anonymkode: 24b68...8d2 Jeg mistenker veldig brukerfeil her altså.. På min rensemaskin så er først vannet påkoblet og da spruter det vann og suges opp. Da blir det vått. Og når man kobler av vannet så er det kun oppsuging. Det blir kun litt fuktig etterpå Anonymkode: caaf8...bd5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 8. desember #19 Del Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sjekket alt, gjorde som det ble vist meg men allikevel ble sofaen dryppende våt😩 Det er ikke mye å styre på denne da, er bare trykke inn på håndtaket og da kommer det masse sprut med vann, slipper du håndtaket så er det ikke noe sprut. Måtte tørke sofaen med føner i går, så våt ble den. Prøvde også denne maskinen på en flekk, har en stol som er lysbeige, og flekken er nå enda større enn den var. Den skal freshe opp møbler og tepper, det syntes jeg ikke at den gjorde. ts Anonymkode: 24b68...8d2 Noen stoffer kan du ikke flekkbehandle for da vil du få skjolder. Det betyr at du må gå over hele for å unngå det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 8. desember #20 Del Skrevet 8. desember Det kan være lurt å bruke sprayflaske med såpe og vann i stede for vannet fra maskinen. Da kan såpen få virke litt. Men viktig å kjøpe riktig såpe til det du skal bruke det til. Jeg har en tepperensemaskin som funker supert. Skjønner ikke hvordan det er mulig å få ting så bløtt når man styrer vannmengden selv 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå