AnonymBruker Skrevet 29. januar #41 Del Skrevet 29. januar 320 000 😬💸 Anonymkode: 1f69a...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #42 Del Skrevet 29. januar Ca 15.000 kr Lokalet 900kr Ringer 2000kr Kjole 1500kr ei vu kjenner sye brudekjoler Dress hadde nå gubben Brudepikekjoler 2000kr kjøpte festdrakter Stod for mat selv, fikk noen vi kjente til å lage elgsteik og karbonader, salat med reker, montekrem Elgkjøttet fikk vi i gave fra jaktlaget vi er med i. Kaker laget vi og selv og venner Så gikk resten til drikke osv Vi var ca 40 gjester. Vi betalte de som serverte og hjalp til med mat litt, samtidig som de fikk lov å være med på festen etter maten Og elsket å gjøre alt selv med pynting hvordan ting var og følte ting ble mye mer personlig preg en å ha på hotell osv Anonymkode: af990...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #43 Del Skrevet 9. februar Brukte ca 300 000. Stor fest på hotell som ordet alt, dyktig fotograf gjennom dagen, fin kjole kjøpt rimelig på Finn. Bryllupet var fantastisk, men angrer likevel litt på at det ble så stort. Et stille ambassadebryllup med bare oss to hadde passet oss bedre. Vi trives ikke med mye fokus på oss. Anonymkode: eb3f4...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #44 Del Skrevet 9. februar 28.000 kr Giftet oss i tinghuset, leide en lokale som vi pyntet selv. Bestilte catering og musikanter. 25 gjester inkludert barn. Anonymkode: 6d5d1...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #45 Del Skrevet 9. februar Vi hadde et veldig lite bryllup, og det var tilnærma helt perfekt 😊 - 10 gjester - kjole til meg 3000 - klær til mannen 1500 - blomster 1000 - mat og vin 2-3000 (litt usikker på hva vi landet på her) Jeg skulle nok brukt mer tid på kjolen for jeg var ikke helt fornøyd. Vi hadde ikke fotograf, men jeg kunne ønske at vi reiste innom et studio og fikk tatt bilder der i det minste. Anonymkode: e70f2...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #46 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 12.48): Vi har ok økonomi, men føler ikke vi har 100.000 å bruke på bryllup når det er så mye annet vi "burde" prioritert istedet. Vi snakker nå om å kanskje bare gifte oss på rådhuset og droppe fest. Så lurer på om noen vil dele ca hva dere brukte på bryllupet? Gjerne med antall gjester og hva de forskjellige tingene kostet 😊 Anonymkode: b731c...cae Ca 100.000 inklusive bryllupsreise Så ca 75.000. Men bare 16 gjester. Men middag og hotellopphold for gjestene på et flott sted, brudekjole, ny dress, fotograf hele dagen. Da går det fort penger. Anonymkode: 6e1d2...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfred Skrevet 11. februar #47 Del Skrevet 11. februar 100.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #48 Del Skrevet 11. februar Vi hadde det på samfunnshuset der min slekt kommer fra. Der ingen skulle tru.,...og min tante laget mat med hjelp av de fleste, baccalao. Så jeg tror det kostet 1000 å leie lokale kanskje, drikke og diverse mat, pynt 30 000. Maten betalte vel mine foreldre for (?Det kostet jo med billetter, kjole, brudekjole og alt det, men jeg tror ikke vi var over 50 000 egentlig. Anonymkode: 9abfe...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #49 Del Skrevet 22. februar Giftet meg i kirken i 2007. Vi leide lokale, leide klær til oss, bestilte mat (kuvert pris kr 185,-) til 52 gjester, bestilte bryllupskake av en bekjent, bakte de andre kakene selv, kjøpte all drikke, Bet ca 50000 for alt det over. Fotograf, blomster og frisør kom i tillegg. Anonymkode: a4e34...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #50 Del Skrevet 7. mars Tipper rundt 35-40 000kr, rundt 30 gjester. Dette var i 2010, hadde bryllupet i nærkirken, foreningshus kostet 2500kr for hele fredag-søndag. Kjole 10 000kr, dress 3000kr, blomster 4000kr, bryllupskaken kostet 2500kr, maten 10 000kr, alkohol 10 000kr, pynt 5000kr, leie av bil 3000kr. Annet som bordkort, liten gave på plassen osvosv sikkert rundt 4000kr. Haha, ser nå at det ble litt dyrere, aldri regnet ordentlig på det. 54 000kr er vel mer riktig. 😅 Anonymkode: 6b2ff...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #51 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 14.43): Vi har ikke betalt enda men lander på oppunder 300 000. 100 gjester. Har det i foreningslokale så det er billigere enn hotell o.l, men skal fortsatt stå for all mat og drikke til hele gjengen. Skal heller ikke ha vielsen i kirke, så det er litt fordyrende. Ellers prøver vi å holde det ganske nøkternt. Vi var litt blåøyde og trodde vi skulle få det til for 200 000, men 2 år med planlegging har gitt litt økt ramme via inflasjon og ting man ikke tenkte på dukker opp. Småbeløp her og der. Anonymkode: e6a3b...064 Hm. Vi hadde også 100 gjester, men vi hadde hele greia på hotell. Treretters, vinpakke, lokale, bar, personale, osv. Endte opp på rett rundt halvparten av dette. Vi har aldri summert alle utgiftene, hvis vi plusser sammen hver eneste krone som kan telle som bryllupsutgift nærmer vi oss kanskje 200 000. Hotellregninga var på under 140 000 iallefall. Jeg forventet dobbelt så mye mtp hvor mye vi fikk for pengene (og kunne lett ha betalt dobbelt så mye også), vi trengte jo ikke å ordne NOE. I forfjor var dette. Anonymkode: 4a035...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå