Gå til innhold

Hva spiser dere tynne? Ekstremt søtsug

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg spiser litt snop hver dag, typ et par sjokoladebiter eller lakris. I helgene spiser jeg mye snop. Ellers faster jeg 16 timer 5 dager i uka, må passe på å spise ekstra mye (sunn) mat da ellers blir jeg for tynn. Så det er jo veldig effektivt. Men merk det var et helvete i starten så det er en vane, plutselig hadde jeg ikke behov for mat om kvelden lenger. Viktig å få i deg nok protein og frukt/grønt når du faster. Jeg kan i hvert fall da dekke søtsug uten å gå opp i vekt. 

Anonymkode: 8bc97...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 20.53):

Jeg spiser aldri noen ting på farten. Jeg spiser kun til måltidene, ingen mellommåltider. Du spiser vel også lunsj på jobb? Og middag når du kommer hjem? Hvorfor trenger du noe «på farten»? 

170cm og 60 kg. 

Anonymkode: ce4d0...707

Ekspander  

Dette. Men om jeg er på farten og trener noe fordi jeg ikke rekker hjem til neste måltid tar jeg med noen knaskegulrøtter, et eple, eller en mandarin i veska. 

Anonymkode: c6e71...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 13.51):

Svaret, ts, er dessverre enkelt.

Du har ikke et problem med mat. Du har et problem med din psykiske helse. Du må enten gjøre endringer i livsstil slik at livsstilen du har valgt å leve stemmer bedre med den du ønsker å leve, eller du må ta grep og lære deg å like det livet du har valgt å leve.

Anonymkode: 29ae4...983

Ekspander  

Det er faktisk ikke sant. Folk burde slutte å uttale seg om ting de har null grunnlag for å uttale seg så bastant om.

ja, trodde også dette før. Det finnes forskning som viser helt andre årsaker! Bare å lese seg opp på det hvis man er interessert.

Har selv gått i terapi og har et helt annet grunnlag for kosthold nå enn før. 
Prøvde slankemedisiner, noe som hjalp! Det var som om en bryter ble slått av. Inntil kroppen ble vant med det, og den psychosulten var tilbake.

Har alltid vært aktiv, og gikk ikke opp. Men gikk ikke ned heller. Hver dag var en konstant kamp mot sulten.

Tok operasjon til slutt, noe som nullstiller disse sulthormonene etc. 

Alle mine erfaringer stemmer med forskning også..

Anonymkode: 909ea...b33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...