AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg må se denne ca hvert 3.år 🙂 Syns den passer til voksne også, og noen ting er nesten litt drøyt for barna. Mye mobbing og stygge ting, men full av humor. Ler så jeg griner av Marvin! For en uansvarlig og umoden pappa🤣 Anonymkode: aa87a...12b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg pleier også å se denne hvert år Jeg var 10 år i 2006, så har kanskje en sammenheng der. Masse røff norsk humor. Anonymkode: 9e98a...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Helt i orden det vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 Barnløs har vel ingenting med saken å gjøre, mange liker barneprogrammer. Jeg elsker fortsatt skomakergata. Anonymkode: f2af4...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Del Skrevet 7. desember 2024 Samme her, det er jo bare koselig 😊.Jeg ser kjempemange sånne barn og ungdoms program på NRK super 😊. Klassen, Jenter, Lik meg,Mia, Drømmerommet, Bli med Heim, Sånn er jeg og sånn er det, Unik, Alle Mgpjr, Hvis jeg var deg, og mange andre. Har sett de siden jeg selv var ungdom og aldri vokst i fra de. 8 åringen har nesten aldri sett noen av de med meg, han synes det er kjedelig. Anonymkode: 3e60d...671 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Del Skrevet 7. desember 2024 Samme her! Skjønner ikke hvorfor bare de med familier og barn skal få elske adventskalendere som jul i svingen... Anonymkode: de7a6...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 Jul i Svingen er best! Hilsen ei som vokste opp med Skomakergata (og syns det er kjedelig..) Anonymkode: 37abc...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jul i Svingen er best! Hilsen ei som vokste opp med Skomakergata (og syns det er kjedelig..) Anonymkode: 37abc...542 Ja, jeg var 20 da Jul i Svingen kom ut. Fulgte ikke med første gangen den gikk, men andre gangen i 2009! Vokste opp med Skomakergata, og den var utdatert allerede på 90-tallet. Amalies Jul og Jul i Blåfjell var jo koselige kalendere de også. Men de er jo ikke morsomme å se som voksen. Anonymkode: aa87a...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg så aldri jul i svingen som barn (86-mod), men ble tipset for noen år siden om å vise den til barna mine. Og vi elsker den alle tre! Den er bare så hyggelig og herlig og fin og hverdagslig. Anonymkode: cd0f4...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 Elsker Jul i Svingen 👏👏👏👏. Klara klegg ho kan det Smart og lur jente Lar seg ikke pille på Da setter ho foten ned, og tramper så hardt ho kan Hevde seg selv er ho god på Gjør det med humor og glimt i øyet Det er frakt som Klara kan skøye 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #11 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg tilhører generasjonen som har vokst opp med Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen (og kanskje Jul i Svingen også). Synes ikke Blåfjell og Månetoppen er noe særlig når jeg ser det i voksen alder. Det samme gjelder Amalies Jul. Ikke så veldig morsomt egentlig. Foretrekker Jul i Svingen nå i voksen alder, mer naturlig og hverdagslig serie. Jul i Skomakergata har jeg aldri vært fan av. Anonymkode: 9e98a...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå