AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #1 Del Skrevet 7. desember 2024 Hei! Vet an man ikke skal blande alkohol og medisiner. Men er det innafor å ta en sobril nå kl 11, når jeg skal drikke alkohol i kveld? Den er vel ute av systemet til da? 🙏 Anonymkode: 82a9c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Det går bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Alkohol er vel noe av det værste du kan innta om du sliter med angst. Må supplere med masse sobril i morgen da, når alkohol-angsten slår til for fullt. Anonymkode: f43da...6f0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Del Skrevet 7. desember 2024 Går mest sannsynlig fint, men fraråder det. Og enig med den over, alkohol alene skaper jo angst i kroppen. Anonymkode: 6e352...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Del Skrevet 7. desember 2024 Ja, jeg vet det.. Men har samtidig behov for å komme meg ut og få noe annet å tenke på. Har tenkt på det dere sier over altså, takk for råd 🫶 ts Anonymkode: 82a9c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Del Skrevet 7. desember 2024 Den er nok ikke helt ute av systemet nei, men det som er igjen er neppe så mye at det er livsfarlig. Ville likevel tatt det veldig pent og ikke drukket mye. Du burde egentlig ikke drikke i det hele tatt når du har angst. Ta helsen din på alvor. Anonymkode: bcc67...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Del Skrevet 7. desember 2024 Tror ikke du vil merke noe til Sobrilen, så du kan fint drikke. Anonymkode: 6f9d5...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg vet det.. Men har samtidig behov for å komme meg ut og få noe annet å tenke på. Har tenkt på det dere sier over altså, takk for råd 🫶 ts Anonymkode: 82a9c...919 Da bør du STÅ I FØLELSENE istedetfor å døyve de! Noe så idiotisk!! Anonymkode: 52406...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg vet det.. Men har samtidig behov for å komme meg ut og få noe annet å tenke på. Har tenkt på det dere sier over altså, takk for råd 🫶 ts Anonymkode: 82a9c...919 Må du drikke da? Anonymkode: 43362...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 Dra ut uten å drikke. Å ta et ruspreparat for å dempe angsten samtidig som man inntar et nytt ruspreparat som fremmer angst. Hva er poenget. Gå ut uten å drikke. Man trenger ikke alkohol for å gå ut Anonymkode: 16b07...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoryGilmore Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 Sobril har ikke gått ut av blodet før 40 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #12 Del Skrevet 8. desember 2024 Til info gikk det veldig greit Sobrilen hjalp meg til å slappe av på dagen og jeg kunne være sosial og opplagt på kvelden. Her er det ikke snakk om å døyve noen smerter 😂 Travel småbarnsmor med mye å tenke på, for lite søvn og det trigger angsten. Folk kobler av på ulike måter? Forresten 1 mnd siden sist jeg drakk alkohol. Tålte også mer enn normalt, og null angst i dag. Så bare velstand 😇 ts Anonymkode: 82a9c...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå