blå Skrevet 7. desember #1 Del Skrevet 7. desember Noen som vet om det finnes fysiske butikker som selger Pierre Robert merket. Da tenker jeg ikke på undertøy og småvarer, men gensere og de litt større produktene som merket fører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #2 Del Skrevet 7. desember OBS. Anonymkode: f9315...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #3 Del Skrevet 7. desember blå skrev (5 minutter siden): Noen som vet om det finnes fysiske butikker som selger Pierre Robert merket. Da tenker jeg ikke på undertøy og småvarer, men gensere og de litt større produktene som merket fører. Det finnes ikke. Coop Obs har noen få trøyer og en eller to bukser med lange bein i tillegg til små varer. Ellers er det nettbasert med «luretilbudene» til Timrco som beste rabatt. Anonymkode: 250e0...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 7. desember Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember Jeg har sett på OBS, men de har jo ikke gensere eller de større produktene. De har undertøy og ullundertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 7. desember #5 Del Skrevet 7. desember Meny! Obs har masse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #6 Del Skrevet 7. desember Petra200 skrev (13 minutter siden): Meny! Obs har masse! Hvor har du funnet masse på Meny og Obs, av andre plagg enn undertøy? Anonymkode: 250e0...796 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 7. desember #7 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor har du funnet masse på Meny og Obs, av andre plagg enn undertøy? Anonymkode: 250e0...796 På helt vanlige menybutikker? Obs har alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #8 Del Skrevet 7. desember Petra200 skrev (1 time siden): På helt vanlige menybutikker? Obs har alt! Alt? Aldri sett, hvor har du funnet det? 😀 Anonymkode: 74eb4...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #9 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alt? Aldri sett, hvor har du funnet det? 😀 Anonymkode: 74eb4...430 Var på Obs i dag jeg, og de har kun ulltrøyer, longs og singleter. Ingen av de tykkere genserne og cardigans i f.eks kolleksjonen til Polliani. Anonymkode: 08607...488 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra200 Skrevet 7. desember #10 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt? Aldri sett, hvor har du funnet det? 😀 Anonymkode: 74eb4...430 På obs kjøper jeg hvertfall, undertøy, treningstøy, undertøy i ull (shorts og sportsbh) tynne ullsokker, tjukke ullsokker, sportssokker, singlet, T-skjorter, langarmet, strømpis (tynn og tjukk) + alt til ungene derfra 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #11 Del Skrevet 7. desember Petra200 skrev (4 timer siden): På helt vanlige menybutikker? Obs har alt! Petra200 skrev (1 time siden): På obs kjøper jeg hvertfall, undertøy, treningstøy, undertøy i ull (shorts og sportsbh) tynne ullsokker, tjukke ullsokker, sportssokker, singlet, T-skjorter, langarmet, strømpis (tynn og tjukk) + alt til ungene derfra 😉 Er det mine eller dine briller som trenger å pusses? 🤔 TS spør om gensere, du ramser opp mye annet. Vet du hva som finnes av Pierre Robert gensere på nettet? Et smalt, lite utvalg av gensere som finnes i selv de store Meny og Coop Obs butikker. Kanskje 4-5 ulike modeller av kanskje over 20 ulike på nettet, om jeg må få opplyse deg? Anonymkode: 250e0...796 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. desember #12 Del Skrevet 8. desember Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 9. desember Forfatter #13 Del Skrevet 9. desember Det jeg lurer på er større plagg som f.eks. denne genseren. Har aldri funnet dette på Meny og OBS her jeg bor. Hvilken OBS har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessaly Skrevet 9. desember #14 Del Skrevet 9. desember blå skrev (2 timer siden): Det jeg lurer på er større plagg som f.eks. denne genseren. Har aldri funnet dette på Meny og OBS her jeg bor. Hvilken OBS har dette? Denne står det da «LIMITED EDITION - WEB EXCLUSIVE» på. Og resten av de tykkere genserne står det «WEB EXCLUSIVE», så nei, disse går du ikke i butikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #15 Del Skrevet 9. desember blå skrev (3 timer siden): Det jeg lurer på er større plagg som f.eks. denne genseren. Har aldri funnet dette på Meny og OBS her jeg bor. Hvilken OBS har dette? Denne finner du ikke i fysisk butikk. Jeg bestilte faktisk denne da den kom, men sendte den i retur. Genseren er veldig tung, veldig vid og ganske kort. Stor i størrelsen. Skriver det slik at det mulig er til hjelp Anonymkode: 08607...488 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå