Gaia Skrevet 27. september 2025 #61 Skrevet 27. september 2025 Durancell skrev (På 14.9.2025 den 18.12): Hun har flere alvorlige psykiske lidelser, så ikke så rart hun oppfører seg som hun gjør. hun burde jo ha vært beskyttet mot seg selv. Ikke bare på grunn av egen psykisk helse, men på grunn av at hun har barn. 2
Durancell Skrevet 27. september 2025 #62 Skrevet 27. september 2025 Gaia skrev (3 timer siden): hun burde jo ha vært beskyttet mot seg selv. Ikke bare på grunn av egen psykisk helse, men på grunn av at hun har barn. Helt enig. 2
M.H85 Skrevet 27. september 2025 #63 Skrevet 27. september 2025 Stakkars dame! Hvorfor slenge dritt om henne her? Dama ble jo nesten drept av eksen og sliter max med psyken. Er det festlig??? Som alle de andre shallow no life influensere som Louise Angelica, Caroline Eriksen osv har vel denne dama like rett snappe om det hun ønsker? Dukker opp hos meg også. Ja hun har barn hun selvfølgelig ikke er i stand ta vare på,mem som bor trygt hos familie. Garantert vært rus i bildet, innlagt etter hun nesten ble drept av en eks osv. Er synd I damen. En pen jordnær dame synes jeg. Jeg er den første til å kritisere både Gjeksvik og mange av disse meningsløse snapperne,men holder meg for god til å sparke folk som allerede ligger skadet!🥺 2 2
Daisyyy Skrevet 3. oktober 2025 #64 Skrevet 3. oktober 2025 baremeg007 skrev (På 9.8.2025 den 19.20): Hun er opptatt av at hun anonymiserer voldsutøveren, og at ingen derfor kan vite hvem det er. Men faktum er at det er veldig lett å finne hans fulle navn kun basert på hennes eget navn… Hun har jo også vist huset de bodde i. Som også gjør det mulig å identifisere han. Lurer også på hvem denne mannen er. Klarte ikke finne frem på facebook 1
Sofirus Skrevet 15. desember 2025 #65 Skrevet 15. desember 2025 Helt på styr om dagen virker det som, fikk henne opp på utforsk, lenge siden jeg har sett på storyene hennes. Men gud, skuespill i skogen. 1
Kosetosta Skrevet 15. desember 2025 #66 Skrevet 15. desember 2025 Sofirus skrev (1 time siden): Helt på styr om dagen virker det som, fikk henne opp på utforsk, lenge siden jeg har sett på storyene hennes. Men gud, skuespill i skogen. Julekalender 😮🤣
Sofirus Skrevet 15. desember 2025 #67 Skrevet 15. desember 2025 Kosetosta skrev (1 time siden): Julekalender 😮🤣 Herreguud😂😂
Kosetosta Skrevet 16. desember 2025 #68 Skrevet 16. desember 2025 Sofirus skrev (På 15.12.2025 den 16.04): Herreguud😂😂 Altså om ikke dette er en form for psykose skjønner jeg ingenting..
Sofirus Skrevet 17. desember 2025 #69 Skrevet 17. desember 2025 Kosetosta skrev (14 timer siden): Altså om ikke dette er en form for psykose skjønner jeg ingenting.. Samme tenker jeg..
Lune Skrevet 19 timer siden #70 Skrevet 19 timer siden Synes man dømmer henne hardt. Hun har vært i et voldelig forhold i 20 år, handlet i selvforsvar for å overleve og må starte helt på nytt med store arr på sjelen. Jeg tror det er vanskelig for henne å bli frisk uten et stort hjelpeapparat og familie. Systemet i Norge er ikke nok. Som jeg forstår det har hun ikke den daglige omsorgen for barna. Jeg tror bare hun prøver så godt hun kan ut i fra de forutsetningene hun har. 1
Durancell Skrevet 18 timer siden #71 Skrevet 18 timer siden Lune skrev (5 minutter siden): Synes man dømmer henne hardt. Hun har vært i et voldelig forhold i 20 år, handlet i selvforsvar for å overleve og må starte helt på nytt med store arr på sjelen. Jeg tror det er vanskelig for henne å bli frisk uten et stort hjelpeapparat og familie. Systemet i Norge er ikke nok. Som jeg forstår det har hun ikke den daglige omsorgen for barna. Jeg tror bare hun prøver så godt hun kan ut i fra de forutsetningene hun har. Har den voldelige faren omsorgen?
Lune Skrevet 18 timer siden #72 Skrevet 18 timer siden Durancell skrev (33 minutter siden): Har den voldelige faren omsorgen? Jeg vet ikke, men det håper jeg ikke. Vil tror de er i fosterhjem eller noe. Men det vet jeg som sagt ikke noe om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå