Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte bikinioverdelen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Keiko99 skrev (På 26.7.2025 den 10.03):

Ligger ute en spleis for tur til Mexico med ledsager 

Dette er jo bare flaut . Hun kan få god og mye rimeligere  behandling i Norge .  Når det er sagt , virker det veldig rart hun ikke får erstatning . 

Skrevet (endret)

Føles ut som hun ønsker å få sponsa ferie. Hilsen en som har overvunnet kompleks PTSD selv med behandling i Norge. Ja, man blir mye dårligere før man blir bedre av behandlinga. Det er en del av behandlinga. Reagerer på at han skriver det i spleisen som om «behandlinga i Norge ikke funker». Reagerer skikkelig på måten hun snapper på, jeg tror hun forsøker å få så mange klikk som mulig. Skikkelig flaut å se på

Endret av Potetjinta
Skrevet

Ptsd kan nok behandles på en uke ja.. 🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Hun er opptatt av at hun anonymiserer voldsutøveren, og at ingen derfor kan vite hvem det er. Men faktum er at det er veldig lett å finne hans fulle navn kun basert på hennes eget navn… Hun har jo også vist huset de bodde i. Som også gjør det mulig å identifisere han.

Skrevet
baremeg007 skrev (På 9.8.2025 den 19.20):

Hun er opptatt av at hun anonymiserer voldsutøveren, og at ingen derfor kan vite hvem det er. Men faktum er at det er veldig lett å finne hans fulle navn kun basert på hennes eget navn… Hun har jo også vist huset de bodde i. Som også gjør det mulig å identifisere han.

Kan du sende navnet? Om det er lov.

Hehe, bare nysgjerrig etter å ha sett hun. 

Skrevet
dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Kan du sende navnet? Om det er lov.

Hehe, bare nysgjerrig etter å ha sett hun. 

Sender deg på pm :)

Skrevet

Får også opp denne dama hele tida. Hun har fillers i leppa, er helt tom i blikket og snakker som om hun er rusa. Burde vært forbudt å utlevere seg selv på denne måten når man har barn. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun trenger hjelp 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gaia skrev (På 19.8.2025 den 21.35):

Får også opp denne dama hele tida. Hun har fillers i leppa, er helt tom i blikket og snakker som om hun er rusa. Burde vært forbudt å utlevere seg selv på denne måten når man har barn. 

Ja, tenker alltid på at hun virker helt tom i blikket jeg også.. Husker hun la ut en post hvor hun snakket om en «ekte hendelse» fra livet sitt. Og der snakket hun om en dame som hadde 80 i IQ, og at dette gikk utover livet hennes. Jeg tror hun skrev om seg selv, så har også litt vondt av dama som kanskje ikke er den heldigste med genene... 

Skrevet
Potetjinta skrev (6 minutter siden):

Ja, tenker alltid på at hun virker helt tom i blikket jeg også.. Husker hun la ut en post hvor hun snakket om en «ekte hendelse» fra livet sitt. Og der snakket hun om en dame som hadde 80 i IQ, og at dette gikk utover livet hennes. Jeg tror hun skrev om seg selv, så har også litt vondt av dama som kanskje ikke er den heldigste med genene... 

er hun ikke relativt velutdannet?

Skrevet
Mariss@68 skrev (På 22.8.2025 den 22.47):

Vet ikke? Synes hun legger ut mye rart 

Skrevet
Mariss@68 skrev (På 22.8.2025 den 22.47):

Hu er økonom, barnevernspedagog og DJ, ifølge instaen hennes..

Skrevet
MzMe skrev (21 timer siden):

Hu er økonom, barnevernspedagog og DJ, ifølge instaen hennes..

..wow 😂

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er så betatt av overleppa hennes..!! 
Kom nettopp opp reklame for DJ Maria på snap, syntes hun så litt kjent ut…det var henne. 
Lurt å reklamere på snap når hjemmesiden det linkes til er død? 

Skrevet

Hun er svært populær for menn ser man i kommentarfeltet hennes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...