MzMe Skrevet lørdag kl 07:47 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:47 Hvem er hu, egentlig? Får henne opp på snap til stadighet, selvom jeg ikke følger henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet søndag kl 12:44 #2 Del Skrevet søndag kl 12:44 (endret) Good try, Marianne 🤭 Endret søndag kl 12:45 av iliah 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet søndag kl 23:55 #3 Del Skrevet søndag kl 23:55 Det lurer jeg også på - har fått henne opp masse i det siste - men tror jeg bare ser bruddstykker av noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet mandag kl 00:14 Forfatter #4 Del Skrevet mandag kl 00:14 Vintermåne skrev (15 minutter siden): Det lurer jeg også på - har fått henne opp masse i det siste - men tror jeg bare ser bruddstykker av noe?? Samme her.. Først var hu liksom husløs (ifølge x antall snapper) fordi hu skulle bli kastet ut av leiligheten pga manglende husleie, men i dag betalte hu plutselig husleia. Googla henne og ser hu er økonom og barnevernspedagog? Eeh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet mandag kl 05:04 #5 Del Skrevet mandag kl 05:04 Det lurer jeg også på? Virker fryktelig ustabil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet i går, 13:12 #6 Del Skrevet i går, 13:12 iliah skrev (På 8.12.2024 den 13.44): Good try, Marianne 🤭 Jeg lurer også på dette, får henne opp daglig og hun har stjerne på Snapchat. Virker som en veldig kaotisk dame? Vet ikke om det er noe rus / psykatri inni bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Samme her! Hun henviser til ting hun legger ut, men som aldri dukker opp hos meg. Jeg lurer også på hva som har skjedd siden hun er så fortvilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå