Gå til innhold

Hvordan få en mann som er 7/10 og oppover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det eneste de vil er å ligge rundt...

Anonymkode: 497bd...2bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig, gå ned til en firer.

Anonymkode: 119df...e99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke mulig, gå ned til en firer.

Anonymkode: 119df...e99

Da forblir jeg heller singel i stedet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

du må kanskje bli penere

Anonymkode: de320...c03

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

du må kanskje bli penere

Jeg får match med dem, og de er villig til å møtes. Men de vil åpenbart kun ligge. Jeg vil ha en kjæreste.

• Hjerte 1
Skrevet

Kjærlighet. 

Ikke gi opp 😊 

Anonymkode: 2ec50...ceb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjærlighet. 

Ikke gi opp 😊 

Prøver 😭

Skrevet

Har aldri hørt om noen som blir lykkelig når fokuset er kun på utseende. 

• Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg får match med dem, og de er villig til å møtes. Men de vil åpenbart kun ligge. Jeg vil ha en kjæreste.

De fleste menn sin pule liga er ikke det samme som kjæreste ligaen

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg har aldri vurdert meg selv som kjekk, men har forstått at jeg nok er høyere på skalaen en jeg har tenkt.

Også er jeg på jakt etter noe langvarig, men merker at noen  kvinner nærmest er litt avventende med meg. Jeg har blitt venner med noen av de jeg har møtt, og da sier de at jeg er for kjekk for de, og de er redd for at jeg ligger rundt eller finner meg noen bedre/penere raskt.  Og en slik usikkerhet kan være selvprofiterende. 

For min del, så synes jeg du er flott utseendemessig om jeg vil møte deg, og synes du er et spennende menneske om jeg vil møte deg igjen. Da er det viktigste at du er trygg på deg selv, og kjemper for å vinne kjærligheten, ikkje kjemper for å unngå å tape/miste meg.

Endret av Fjellmannover190
  • Liker 6
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (50 minutter siden):

Jeg har aldri vurdert meg selv som kjekk, men har forstått at jeg nok er høyere på skalaen en jeg har tenkt.

Også er jeg på jakt etter noe langvarig, men merker at noen  kvinner nærmest er litt avventende med meg. Jeg har blitt venner med noen av de jeg har møtt, og da sier de at jeg er for kjekk for de, og de er redd for at jeg ligger rundt eller finner meg noen bedre/penere raskt.  Og en slik usikkerhet kan være selvprofiterende. 

For min del, så synes jeg du er flott utseendemessig om jeg vil møte deg, og synes du er et spennende menneske om jeg vil møte deg igjen. Da er det viktigste at du er trygg på deg selv, og kjemper for å vinne kjærligheten, ikkje kjemper for å unngå å tape/miste meg.

Men du møter jo mange, så de har jo helt rett. Beklager, men du poengterte ikke det, du la det ansvaret på dem og det er ikke deres ansvar. Om du vil bli, blir du. Om det er så lett å miste deg, å være redd for å gjøre det i en situsjon hvor det er realistisk å gjøre nettop det, ber du dem om å være dumme for deg.

• Nyttig 2
Skrevet

De fleste får tilgang til det nivået de er selv på.

Støpenegler, vinylvipper, dyrt hår og veske får kanskje ha sex med en sexy mann.

Men hun får ikke tak i en god ektemann.

Anonymkode: 40397...7cc

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det åpenbare svaret er at de vurderer deg som bra nok for sex, men at de som vil vurdere deg som kjæreste tilhører en gruppe som du ville ha gitt 5/10.

Å være gjennomsnittlig er ikke så galt?

Anonymkode: 4b710...01b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror kanskje du skal prøve å ikke holde på med menn som kun vil ligge rundt. Menn som bare vil ligge rundt finnes av alle typer. Høye og lave. Smarte og mindre smarte. Godt utdannet og kun livets skole. Kjekke og mindre kjekke. 

Er likt med menn som ikke er interessert å ligge rundt, men som ønsker å finne den store kjærligheten. Dem finnes av alle typer. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En kjekk mann kan bruke en 5/10 dame for sex, men går kun i forhold for en 8/10 dame.
Du har blitt lurt dessverre

Anonymkode: 46328...cb2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste får tilgang til det nivået de er selv på.

Støpenegler, vinylvipper, dyrt hår og veske får kanskje ha sex med en sexy mann.

Men hun får ikke tak i en god ektemann.

Anonymkode: 40397...7cc

Tror du på ekte at vi bryr oss om veska di?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må bli en på samme skala. Eventuelt høyere enn han. 

Anonymkode: 36331...775

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må bli en på samme skala. Eventuelt høyere enn han. 

Anonymkode: 36331...775

Nei. Jeg har sett flere par hvor mannen er latterlig fin, men hun ikke utpeker seg. Hun er fortsatt fin på sin måte, du skjønner hva jeg mener. Jeg har også hatt kjærester kjekkere enn jeg er pen, og de likte meg bedre enn jeg likte dem, tro det eller ei.

Det kan hende hun er på akkurat samme skala som mennene hun allerede liker, men å være like pen som en er kjekk garanterer ingen kjærlighet. Det er ikke sånn det fungerer. Dette kan også være snakk om gutter/menn som ikke har lyst til å møte noen, kanskje sliter med å binde seg fordi de er avhengig av livsstilen med å ligge rundt. 

Skrevet
HemmeligSpion skrev (6 minutter siden):

Tror du på ekte at vi bryr oss om veska di?

Noen menn elsker slike damer og veskene deres. 

Skrevet

Da jeg var singel for 5-6 år siden, var jeg en 8-9er. Høy, kjekk, lege, morsom og gode vaner. Jeg møtte jevnlig nye damer, men da jeg møtte min nåværende kone var singellivet over. Jeg var ikke interessert i noen andre. Hun var pen, slank, snill (fremtidig god mor), intelligent, og hadde sunn økonomi. Hvorfor skulle jeg da ligge med andre?

Menn vil ha familie. Menn vil ha bra damer som kan være gode partnere og mødre. Problemet er at alt for mange damer har ikke de rette egenskapene.

Anonymkode: 78c90...c26

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...