AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 00:27 Tanker om navnet Ulla? Anonymkode: aa383...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:43 #2 Del Skrevet lørdag kl 00:43 Siden du ber om smak og behag, så er det ney fra meg. Nordlandsdialekt eller tjukke l'er, så blir det virkelig usjarmerende. Søtt i teorien! Anonymkode: 6ce48...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:50 #3 Del Skrevet lørdag kl 00:50 Lurer mer på why enn yet or ney.. Anonymkode: 9a338...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:05 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:05 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tanker om navnet Ulla? Anonymkode: aa383...8d7 NEI Anonymkode: b01c3...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:40 #5 Del Skrevet søndag kl 23:40 Nei Anonymkode: 67993...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:43 #6 Del Skrevet mandag kl 05:43 Får assosiasjoner til en eldre, svensk dame. Ville ikke kalt datteren min Ulla. Anonymkode: fa9ff...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 1.43): Siden du ber om smak og behag, så er det ney fra meg. Nordlandsdialekt eller tjukke l'er, så blir det virkelig usjarmerende. Søtt i teorien! Anonymkode: 6ce48...60d Man vil da ikke bruke tjukk l når man uttaler Ulla! At man har tjukk l, betyr ikke at alle l'ene man uttaler er tjukke Jeg synes Ulla er helt fint. Hilsen en med tjukk l. Anonymkode: 20550...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Grusoooomt Anonymkode: 8207f...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden hadde en ulla i klassen, mye navnemobbing og fortsatt som voksne jan hun få høre ulla vil bli k*ulla osv då stort ney herfra.. også en strikkebutikk i Drammen som heter det så..ney Anonymkode: c9ba0...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kjenner flere (svenske) jenter og damer som heter Ulla, og jeg har bare hyggelige assosiasjoner til det navnet. Anonymkode: 397cb...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå