AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Hei. Vårt barn som går i 2. Trenger ny vinterdress. Så langt har hen brukt Bukse og jakke. Og nå har hen har blitt for liten. Så eg har sett på Reima sine vinterdress, hva er forskjellen på Reima stavanger. Reima Bergen og de andre dem har?. Hvilken vinterdress har deres barn? Anonymkode: a382b...60a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Skrevet 7. desember 2024 Hvertfall slitestyrken og hvordan de føles i stoffet. Anonymkode: c3ca7...c9d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 Min førsteklassing har isbjörn of sweden penguin. Den er dyr, men har «legg» i armer og bein som kan sprettes ned når barnet vokser. (Det har ikke reima) Søsknene har også hatt disse dressene og avhengig av hvordan barnet vokser kan denne dressen vare lenge. Jenta mi kunne bruke den i tre vintre, og den var fremdeles hel og holdt ute greit med vann siste vinteren også. vi har også hatt reima. Stavanger synes jeg er litt for klumpete. Den er skikkelig tykk. Varm som bare det, og god vannavvisning, men for større barn ville jeg tatt en mer teknisk dress uten så mye «stuffing». (Reimatec kan være et alternativ, men de har ikke like lang levetid som isbjörn) Anonymkode: e8ce0...2d1 1
Ugline Skrevet 7. desember 2024 #4 Skrevet 7. desember 2024 De er litt ulikt stoff. Har hatt Stavanger flere år i barnehagen, og hadde Bergen i fjor. Mest fornøyd med Stavanger. Fordelen med Bergen er at den har masse refleks i stoffet. I år prøver vi en annen, enda varmere en. Fordi ungen helst vil slippe å styre med mellomlag, og hverken Stavanger eller Bergen er så veldig tjukke.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min førsteklassing har isbjörn of sweden penguin. Den er dyr, men har «legg» i armer og bein som kan sprettes ned når barnet vokser. (Det har ikke reima) Søsknene har også hatt disse dressene og avhengig av hvordan barnet vokser kan denne dressen vare lenge. Jenta mi kunne bruke den i tre vintre, og den var fremdeles hel og holdt ute greit med vann siste vinteren også. vi har også hatt reima. Stavanger synes jeg er litt for klumpete. Den er skikkelig tykk. Varm som bare det, og god vannavvisning, men for større barn ville jeg tatt en mer teknisk dress uten så mye «stuffing». (Reimatec kan være et alternativ, men de har ikke like lang levetid som isbjörn) Anonymkode: e8ce0...2d1 Disse armene som kan sprettes om, er stort sett bare tull, da dressen alltid blir kort i lengden før armene blir korte. Anonymkode: 82a48...a56 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 Her har vi brukt Stavanger i 10+ år. Absolutt beste dressen, og 3.klassingen har den i år også. Ser bare fordeler med dressen; super slitestyrke, aldri opplevd en liten rift på alle disse årene. Aldri våt gjennom. Alltid god og varm. På skolen tar de jo sjelden tiden med å ha på seg ett ekstra lag når de skal ut i friminuttene, så gull verdt med en dress man vet barna vil være varm uansett. At dressen er «klumpete» som noen skrev over her, stemmer ikke. Ingen klumper, lett å skli inn i, og gutten har nok Stavanger både i 4 og 5 klasse tenker jeg. Isbjørn of sweden dressen kjøpte jeg inn for et par år siden, pga test resultat 😅, men ble aldri brukt og solgt videre med lappene på. Grunne var rett og slett at den ble veldig posete, alt for vid i passformen for mine barn. Anonymkode: 82a48...a56
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Skrevet 7. desember 2024 Ugline skrev (13 minutter siden): De er litt ulikt stoff. Har hatt Stavanger flere år i barnehagen, og hadde Bergen i fjor. Mest fornøyd med Stavanger. Fordelen med Bergen er at den har masse refleks i stoffet. I år prøver vi en annen, enda varmere en. Fordi ungen helst vil slippe å styre med mellomlag, og hverken Stavanger eller Bergen er så veldig tjukke. Her oppleves Stavanger som veldig varm, og gutten har kun vanlige bomullsklær under uavhengig av temperatur. Tar seg aldri tid til å kle på seg flere lag på skolen, og alltid god og varm når jeg henter på sfo. Anonymkode: 82a48...a56
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Skrevet 7. desember 2024 Min 3 klassing fikk akkurat ny vinterdress, Grafitti fra SportOutlet til 495 kr. Vi er fornøyd til nå hvertfall. Må kanskje ha en til, da det er greit å ha en fast liggende på skolen, og en hjemme. Anonymkode: c82e2...f53
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Skrevet 7. desember 2024 Ugline skrev (1 time siden): De er litt ulikt stoff. Har hatt Stavanger flere år i barnehagen, og hadde Bergen i fjor. Mest fornøyd med Stavanger. Fordelen med Bergen er at den har masse refleks i stoffet. I år prøver vi en annen, enda varmere en. Fordi ungen helst vil slippe å styre med mellomlag, og hverken Stavanger eller Bergen er så veldig tjukke. Hvilken er det dere har prøvd nå som er varmere? Anonymkode: c3ca7...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå