Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg lurer på om dere vet hvor lang tid det tar fra kjøpers henting og betaling av pakke sendt i postoppkrav til pengene er på min konto?

Jeg solgte noe, sendte det i oppkrav og nå lurer jeg på om jeg har blitt lurt, for det kommer jo aldri noen penger inn på min konto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra et par dager til et par uker er min erfaring. Posten er treige med å overføre pengene.

Gjest gjest1
Skrevet

ok. Kjøper sier via mail at han hentet pakken på lørdag, så jeg syntes at det burde ha kommet penger i dag. Vet jo ikke om jeg kan stole på han.

Jeg får ha is i magen en stund til.

Skrevet

Kan godt hende han har hentet den som han sier, jeg får aldri pengene så kjapt inn på konto som det :)

Gjest gjesta
Skrevet
ok. Kjøper sier via mail at han hentet pakken på lørdag, så jeg syntes at det burde ha kommet penger i dag. Vet jo ikke om jeg kan stole på han.

Jeg får ha is i magen en stund til.

Da poden solgte noe så tok det et par uker før han fikk pengene på konto.

Selv om han har Postbanken ;)

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har sendt i postoppkrav kun en gang, og da tok det KJEMPELANG tid før pengene var på konto....

Skrevet

Jeg sender stadig vekk pakker som postoppkrav og det tar sjelden kortere tid enn en uke.

Jeg sender alltid pakke, og da er det sporingsnummer på kvitteringen, det kan du bruke på www.posten.no og finne ut om pakken er hentet. Dersom den er det, er det bare å vente på pengene.

Har du sendt det som brev og postoppkrav kan du jo ikke spore pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...