AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Har hatt sex med broren for 1 år siden, altså flere ganger, altså nå er broren hans keen på meg? Snakker ikke brødre sammen om hvem de har ligget med? Anonymkode: a0d9d...2e3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Skrevet 6. desember 2024 De er VELDIG nære hverandre Anonymkode: a0d9d...2e3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Skrevet 6. desember 2024 Hadde aldri falt meg inn å diskutere med min familie hvem jeg ligger med. Tror heller ikke det er vanlig. Anonymkode: c7931...99b 12
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #4 Skrevet 7. desember 2024 Forteller ikke nødvendigvis engang bestevenninnen min alle jeg har ligget med... Anonymkode: ca615...08f 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har hatt sex med broren for 1 år siden, altså flere ganger, altså nå er broren hans keen på meg? Snakker ikke brødre sammen om hvem de har ligget med? Anonymkode: a0d9d...2e3 Du hadde sex med broren din? Det er ganske kinky og ganske langt over streken. Nei, selvfølgelig snakker ikke brødre sammen om hvem de ligger med. Det finnes kanskje noen som gjør det, men de er nok kraftig i mindretall. Dessuten gir jeg dette trolleforsøket 0/10. Anonymkode: a1f94...8e2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 Så lenge det kun er sex så har det vel ikke noe å si? Anonymkode: 5ab34...fae
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #7 Skrevet 7. desember 2024 Det er bare for dumt å inngå forhold om du har ligget med broren. Din potensielle kjæreste blir knust. Du går ut av det med ingenting, annet en et stempel jeg ikke gidder utdype. Hold deg unna!!! Anonymkode: 7e4f6...ec6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #8 Skrevet 7. desember 2024 Jeg ble sammen med en mann for mange år siden. Vi fikk to unger sammen. En gang etter at vi fikk ungene, så fikk jeg vite at han hadde hatt sex med søsteren min et halvt år før vi ble sammen. Det ble slutt mellom oss av veldig mange grunner, men det at han hadde hatt sex med søsteren min gjorde veldig vondt, og bygde nok opp noe inni meg. Også det at søsteren min ikke fortalte det. Vi er veldig tette på alle måter og har bare 16 mnd i aldersforskjell. Anonymkode: 2bc97...709 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ble sammen med en mann for mange år siden. Vi fikk to unger sammen. En gang etter at vi fikk ungene, så fikk jeg vite at han hadde hatt sex med søsteren min et halvt år før vi ble sammen. Det ble slutt mellom oss av veldig mange grunner, men det at han hadde hatt sex med søsteren min gjorde veldig vondt, og bygde nok opp noe inni meg. Også det at søsteren min ikke fortalte det. Vi er veldig tette på alle måter og har bare 16 mnd i aldersforskjell. Anonymkode: 2bc97...709 Men hvis de hadde fortalt det, hva hadde du tenkt da? Kanskje ingen brydde seg om det? Anonymkode: a0d9d...2e3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Skrevet 7. desember 2024 Altså, altså, altså forresten. Blir litt forvirret av HI. Hvem er det som er keen? Er det han du lå med før, eller han du ikke har ligget med. Ikke alle har et like anstrengt forhold til det med sex og sjalusi. Du ligger ikke med vedkommende nå, og det kan være nok. Anonymkode: 01515...5a1
911 Skrevet 7. desember 2024 #11 Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du hadde sex med broren din? Det er ganske kinky og ganske langt over streken. Anonymkode: a1f94...8e2 Regner med du leste hele innlegget og forsto dette er broren til en potensiell kjæreste og ikke hennes bror? TS bør uansett fortelle at hun har hatt et sexforhold med broren. Rart at hun ikke har møtt broren mens hun hadde dette forholdet. Mistenker derfor et lite "troll".
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Skrevet 7. desember 2024 Synes du skal holde deg unna eller være åpen om at du har ligget med broren, er han normal så skygger han selv unna da. Anonymkode: 22c41...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #13 Skrevet 7. desember 2024 Mange menn deler hvem som er lette å få ligget med? Kan det være broren har sagt det? Er det seriøst ment, vet han det nok ikke. Anonymkode: e233a...a3d
Doolittle Skrevet 8. desember 2024 #14 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mange menn deler hvem som er lette å få ligget med? Kan det være broren har sagt det? Er det seriøst ment, vet han det nok ikke. Anonymkode: e233a...a3d Mange menn? Skjerpings! Jeg veit ikke hvor gammel du er, men det er veldig lite vanlig etter ungdomsskolen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #15 Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mange menn deler hvem som er lette å få ligget med? Kan det være broren har sagt det? Er det seriøst ment, vet han det nok ikke. Anonymkode: e233a...a3d Har ingenting med det å gjøre! Broren visste nok ikke uansett før han allerede likte meg men nå vet jeg ikke om han har funnet ut. Ikke sagt noe enda.. Anonymkode: a0d9d...2e3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #16 Skrevet 8. desember 2024 Det er fjernt for menn, brøde eller kompiser, å fortelle hvem man har hatt ONS med. Det er noe damer driver på å dele. Om det blir kleint eller ikke er opp til deg. Anonymkode: 54ef0...6eb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Skrevet 8. desember 2024 1. nei. Mannfolk uansett relasjon pleier ikke dele detaljer om hvem de har hoppet til køys med. 2. hold deg LANGT unna. Ikke herp ett søskenforhold fordi du er kåt. Anonymkode: f776c...b31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå