AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Hei! Jeg er på trinn 3 i øvelseskjøringen. Har bestått teorien. Jeg lurer på om jeg kan melde meg opp til oppkjøring i slutten av februar og høre med kjøreskolen om de kan stille med bil? Jeg har tatt opplæringen rolig frem til nå, men nå har jeg fått jobbtilbud og må flytte før mars. Vil veldig gjerne ta oppkjøringen før den tid, og jeg ser at ledige timer til oppkjøring i februar ligger ute på statens vegvesen. Tror dere det er realistisk å få til eller blir det knapt med tid? Anonymkode: 09235...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #2 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg hadde oppkjøring måneden etter jeg bestod trinn 3, så det er veldig realistisk, ja. Ta en prat med kjørelæreren din og gi kjøreskolen din fullmakt til å melde deg opp til oppkjøring, det er enklest. Skal også sies at du skal gjennom mange timer på trinn 4, så det er ikke bare det at du føler deg klar som spiller inn, men om kjøreskolen din har nok timer tilgjengelig de neste månedene til at du får fullført trinn 4. Anonymkode: b0c7f...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå