Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 5-10 år har jeg merket meg at det er mer vanlig at menn som går sammen med sin utkårede sender meg sinte blikk, ofte før jeg har hatt øyekontakt med partneren, som "ikke prøv deg".

Dette merkes særlig tydelig under det årlige juleshowet til  Penthouse Playboys. Tidligere var det tradisjon at guttegjengen dro på byen og kom i kontakt med jentegjenger her.

Ikke for å kapre opptatte damer, men for å henge litt sammen på byen, uten "livvakt".

De senere årene(også før pandemien) har flere og flere mannlige partnere vært med, de er eiesyke, sure og beskyttende, så stemningen er blitt helt ødelagt, og vi har sluttet å dra på showet.

Er det andre som har merket seg dette?

M56

Anonymkode: 09430...f15

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De siste 5-10 år har jeg merket meg at det er mer vanlig at menn som går sammen med sin utkårede sender meg sinte blikk, ofte før jeg har hatt øyekontakt med partneren, som "ikke prøv deg".

Dette merkes særlig tydelig under det årlige juleshowet til  Penthouse Playboys. Tidligere var det tradisjon at guttegjengen dro på byen og kom i kontakt med jentegjenger her.

Ikke for å kapre opptatte damer, men for å henge litt sammen på byen, uten "livvakt".

De senere årene(også før pandemien) har flere og flere mannlige partnere vært med, de er eiesyke, sure og beskyttende, så stemningen er blitt helt ødelagt, og vi har sluttet å dra på showet.

M56

Tillegg: jeg er selv gift, så er absolutt ikke på jakt.

Skrevet

De liker vel ikke at dere vil småflørte med damene deres, helt fair det. 

Anonymkode: cc7fe...974

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

M56

Altså slik du beskriver deg selv og holdingene dine så har vel disse mennene god grunn til å være på vakt. De skjønner agendaen din. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er egentlig poenget med dette?! Du er gift, de er opptatt. Hvorfor er det så spennende å henge med akkurat disse kvinnene?!

Anonymkode: 1a2a5...c90

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg forstår ikke? Hvorfor har du behov for å dra ut et sted der intensjonen er å flørte med andre kvinner?

Når jeg er i et forhold har jeg NULL behov for å flørte med andre menn. Kjæresten min har det på samme måten. Vi har alt vi vil ha i hverandre.

Eneste gangene jeg har merket lyst til å flørte er når jeg har vært på vei ut av et forhold nettopp fordi forholdet ikke tilfredsstiller meg.

Men da gjør jeg det også slutt.

Aldri forstått dette behovet etter bekreftelse og oppmerksomhet fra motsatt kjønn om en er i et godt forhold og elsker partneren sin.

Anonymkode: 0cb70...cbc

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er HELT motsatt og blitt mindre eiesyk med årene. Jeg sier til henne at hun gjerne må flørte om hun treffer på noen kjekke gutter 🤗 også når hun er ute på jentekveld.  Så ikke alle er eiesyke. Jeg unner henne noen sommerfugler i magen av og til. Tror det er sunt også for vårt forhold. Forutsetningen er at hun er åpen og ærlig, og ikke skjuler noe for meg.

Anonymkode: 0771a...b23

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...