Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i midten av 40 årene, har vært sammen i 24 år og har to flotte jenter sammen. Vi har en harmonisk hverdag og samarbeider godt om barna. Problemet er at han kjeder meg, aldri noe tull og tøys eller interessante samtaler, bare kjedelig overfladisk snakk om barn og jobb, vi gjør sjelden noe gøy sammen. Det er ikke aktuelt å gå i fra han, vil ikke bryte opp et harmonisk familiehjem, er altfor glad i de til å såre både han og ungene, jeg vil bare ha piffen tilbake i forholdet, noen som har noen tips? 

Anonymkode: 802a5...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du selv tatt initiativ til endringer? Om ikke annet kommunisere hvordan du føler det? Kanskje han føler det samme? Personlig ville jeg foreslått reiser og andre ting der du og han kan ha kvalitetstid sammen. 

Anonymkode: 3747f...67b

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi er i midten av 40 årene, har vært sammen i 24 år og har to flotte jenter sammen. Vi har en harmonisk hverdag og samarbeider godt om barna. Problemet er at han kjeder meg, aldri noe tull og tøys eller interessante samtaler, bare kjedelig overfladisk snakk om barn og jobb, vi gjør sjelden noe gøy sammen. Det er ikke aktuelt å gå i fra han, vil ikke bryte opp et harmonisk familiehjem, er altfor glad i de til å såre både han og ungene, jeg vil bare ha piffen tilbake i forholdet, noen som har noen tips? 

Anonymkode: 

Kan ikke du ta første steg ved å foreslå at dere skal finne på en aktivitet x-antall ganger i mnd. Kan være forskjellige ting hver dag. Gå tur i skogen, gå ut å spise, bestille take-away og legge et puslespill etter barna har sovnet, ta en helg på spa. Jeg tror det er veldig lett at alt blir hverdag og rutine hvis man ikke legger til rette for litt kjærestetid

Anonymkode: 472b5...a70

• Liker 2
Skrevet

Salsa-kurs? Lær italiensk sammen? 

Anonymkode: 557fe...ff6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Anonymkode: 802a5...5ce

Uten at mitt svar på noen måte svarer på spørsmålet, vil jeg bare dele tanken om at mange par ender nok opp der. Med tiden blir man litt satt i mønsteret med daglig drift av Familien AS og det er vanskelig å beholde det du omtaler som piffen. Så mye av tiden og overskuddet gikk med på å sørge for at basale behov ble møtt med handling, oppfølgning av barn og velikehold. Vi gikk i samme fella.

Har du pratet med han om dette? Uten å virke konfronterende eller anklagende?  Har du lagt frem at du gjerne vil ha litt andre aktiviteter og kvalitetstid sammen med han? Nå mener jeg virkelig sagt det rett ut 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...