Gå til innhold

Scrubs (Reboot)

Cid

Anbefalte innlegg

Nå er det Scrubs sin tur til å få nytt liv i seg, hva tenker dere som fulgte med på serien? Kommer dere til å følge med? Jeg var stor fan av serien så jeg kommer definitivt til å se, bare synd at han som spilte Ted er død og ikke vil kunne returnere :( han var ganske underholdende i hele serien.

https://deadline.com/2024/12/scrubs-reboot-abc-bill-lawrence-cast-zach-braff-sarah-chalke-1236194587/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Sukk, alt er reboots og etterfølgere om dagen. Selskapene bruker penger på alt som ikke er originalt fordi de tør ikke satse på nye ting, fordi de er redde for å feile. Og eneste grunnen til reboots er at de sparer penger på markedsføring. Skuffende, de kunne heller ha laget noe nytt. 

Jeg tror det kommer til å feile skikkelig, fordi orginalen var en del av sin tid og verden har gått videre. 

Anonymkode: 39726...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sukk, alt er reboots og etterfølgere om dagen. Selskapene bruker penger på alt som ikke er originalt fordi de tør ikke satse på nye ting, fordi de er redde for å feile. Og eneste grunnen til reboots er at de sparer penger på markedsføring. Skuffende, de kunne heller ha laget noe nytt. 

Jeg tror det kommer til å feile skikkelig, fordi orginalen var en del av sin tid og verden har gått videre. 

Anonymkode: 39726...c32

Jeg elsker når serier jeg liker kommer tilbake, så jeg ser fram til det i hvert fall 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...