Gjest goodbeforelong Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Detaljene i svaret som er interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Adam og Evas drakt. Anonymkode: fc85a...6cd 2 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Dykkerdrakt. Anonymkode: 42a5e...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Kjole/skjørt som rekker max til knærne 7 av 7 dager! Anonymkode: d7f7a...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Samma det, bare konturen av vulva kan skimtes. Anonymkode: ded19...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Grå joggebukse Anonymkode: 1d910...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Flosshatt. Anonymkode: ebae2...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #9 Del Skrevet 6. desember 2024 Keiserens nye klær Anonymkode: 53c06...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #10 Del Skrevet 7. desember 2024 Tettsittende klær, som f.eks treningstights eller tettsittende kjole. Eller nå om vinteren om hun går rundt hjemme i tettsittende ullundertøy. Også litt kort kjole/skjørt og sorte strømper/strømpebukse. Om sommeren en lett sommerkjole. Anonymkode: 51875...06d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 Sort gjennomsiktig strømpebukse, med en fin tringtruse under helst med litt blonder på, og en matchende BH. Anonymkode: a484b...594 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #12 Del Skrevet 7. desember 2024 Støvletter med høye hæler, stay-ups, kort skjørt med en sexy truse under, halvgjennomsiktig overdel uten bh. Da vet jeg mannen går på knærne etter meg hjemme, og jeg føler meg utra sexy. Og kjenner det begynner å sitre i musa og kjenner leppene svulmer opp når jeg holder på å kle meg 💦🤭. Anonymkode: afc4c...ba5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 7. desember 2024 #13 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) Det er to svar: Komfortable klær; slitne joggebukser, en harry onepiece, dassete genser, kose-tskjorta, whatever. Det er fint fordi hun lyser av tillit. Tillit til meg som partner; hun vet jeg elsker henne og kroppen hennes fordi den hun er; ikke for den hun prøver å være; tllitt til at hun tør å være seg selv, sammen med meg framfor å prøve å være noe hun ikke er; tillitt til at jeg syns hun er attraktiv selv når hun er på sitt mest dassete. tillit til å være komfortabel sammen med meg; tillitt til at jeg alltid vil være der og alltid vil synes at hun er den beste partner som er mulig å ha. Det er henne jeg tenner på, ikke klær, sminke, nøye tilpasset oppførsel. Trygghet til at selv om hun er dekket i møkk og fadenskap vil hun være drømmedama for meg. Klær som hinter: klær og antrekk som hinter til hva som er under, men ikke viser. Sexy undertøy som riktignok dekker til akkurat de stedene, men man kan likevel se konturer, se at stoffet blir fuktig fordi hun er kåt og alt det der. Selv om jeg vet hva som er under, så er det teknisk sett ikke synlig. Det skaper en lengsel etter å få vite (selv om man teknisk sett vet). Det mest sexy undertøyet er det som viser uten å vise; det som skjuler akkurat nok av det som man vet er under. Endret 7. desember 2024 av Even Tuell 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 7. desember 2024 #14 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.11): Støvletter med høye hæler, stay-ups, kort skjørt med en sexy truse under, halvgjennomsiktig overdel uten bh. Da vet jeg mannen går på knærne etter meg hjemme, og jeg føler meg utra sexy. Og kjenner det begynner å sitre i musa og kjenner leppene svulmer opp når jeg holder på å kle meg 💦🤭. Anonymkode: afc4c...ba5 Ekspander Har knekt koden du 😅👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #15 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjoler Anonymkode: 8618d...373 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #16 Del Skrevet 7. desember 2024 Bunad Anonymkode: 5abbb...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #17 Del Skrevet 8. desember 2024 Even Tuell skrev (På 7.12.2024 den 22.27): Det er to svar: Komfortable klær; slitne joggebukser, en harry onepiece, dassete genser, kose-tskjorta, whatever. Det er fint fordi hun lyser av tillit. Tillit til meg som partner; hun vet jeg elsker henne og kroppen hennes fordi den hun er; ikke for den hun prøver å være; tllitt til at hun tør å være seg selv, sammen med meg framfor å prøve å være noe hun ikke er; tillitt til at jeg syns hun er attraktiv selv når hun er på sitt mest dassete. tillit til å være komfortabel sammen med meg; tillitt til at jeg alltid vil være der og alltid vil synes at hun er den beste partner som er mulig å ha. Det er henne jeg tenner på, ikke klær, sminke, nøye tilpasset oppførsel. Trygghet til at selv om hun er dekket i møkk og fadenskap vil hun være drømmedama for meg. Klær som hinter: klær og antrekk som hinter til hva som er under, men ikke viser. Sexy undertøy som riktignok dekker til akkurat de stedene, men man kan likevel se konturer, se at stoffet blir fuktig fordi hun er kåt og alt det der. Selv om jeg vet hva som er under, så er det teknisk sett ikke synlig. Det skaper en lengsel etter å få vite (selv om man teknisk sett vet). Det mest sexy undertøyet er det som viser uten å vise; det som skjuler akkurat nok av det som man vet er under. Ekspander Veldig bra beskrevet! Deler den! Anonymkode: a4a2e...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. desember 2024 #18 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeans og t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #19 Del Skrevet 10. desember 2024 Trange jeans, trange skinnbukser, tights og trange kjoler❤️ Anonymkode: 3ef1a...acc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #20 Del Skrevet 10. desember 2024 Flagrende fargerike kjoler. Anonymkode: d791b...5a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå