Gå til innhold

Hva er toppgave til 11-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne gi 11-åringen min en populær julegave som skaper fryd og glitrende øyne. Hva har dere hatt suksess med å kjøpe til deres 11-åringer?

Anonymkode: 84cf0...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente eller gutt ? Ungen har vel noen ønsker ? 

Anonymkode: 288e0...b99

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på ungen! Min ene gutt ville sagt VR-briller i den alderen, den andre nytt slalomutstyr. Jenta ville sagt tur til Paris.

Anonymkode: dbcff...203

Skrevet

12år neste år, men vært en het gave flere år: sushipinner. :bolledeig:Spisepinner som henger sammen med ulike figurer i ene enden. Gris, løve, ku, osv. Disse figurene er gøye å leke med, og barnet elsker også sushi. Kjøpes på asiabutikk til 30-40kr stykket. 

Anonymkode: 1518c...0ea

• Hjerte 1
Skrevet

Vr briller. Det er veldig populært. 8 åringen min ønsker seg det veldig . Men han må vente noen år til, før han får det. 

Anonymkode: 36605...1a8

Skrevet

Xbox/ps5/nintendo switch, mobil, airpods, skiutstyr, fotballdrakt, spill/gavekort til konsoll, reise.

Anonymkode: 0b839...128

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil gjerne gi 11-åringen min en populær julegave som skaper fryd og glitrende øyne. Hva har dere hatt suksess med å kjøpe til deres 11-åringer?

Du vet vel at dette kommer helt an på hva slags person barnet er, om det er gutt eller jente, hvilke interesser barnet har osv osv..

Anonymkode: 32f95...dd9

Skrevet

Noen 11 åringer vil ha sminke og merkeklær og noen vil ha kosedyr(squishmallows) så det er ikke lett og si for oss.

Anonymkode: adb51...c70

Skrevet

Hund 

Anonymkode: 6caf3...a24

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

min er toppgaven alt fra manchester city :)

Anonymkode: 1934e...045

Skrevet

Har en på 11 som ble veldig fornøyd med VR- Briller, men var enda gøyere når vi  ga opplevelse, altså f.eks bruker litt ekstra på ferie, et typisk sted barnet ønsker å dra hvor de ikke har vært, typ Legoland eller Disneyland etc. kan gi ved bilde og si dit skal vi i år😀 evt kjøpe sensongbilett eller tur til en fornøyelsespark i nærheten hvis man ikke skal bruke så mye.

Anonymkode: 2b673...993

Skrevet

Vr briller hadde gjort kvelden for min 11 åring også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...