AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Kan man lage lompepizza og ha den i matpakken? Eller blir den seig? Anonymkode: 50d14...b8c
Frøkenfryden Skrevet 6. desember 2024 #2 Skrevet 6. desember 2024 Litt seig men godt syns jeg. Brett den bare så blir det mindre gris å ha med og lett å spise.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Skrevet 7. desember 2024 Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Litt seig men godt syns jeg. Brett den bare så blir det mindre gris å ha med og lett å spise. Hva har du på den? Kan den stekes i airfryer? Jeg har det litt travelt om morgenen så det må gå fort 😜 Anonymkode: 50d14...b8c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #5 Skrevet 7. desember 2024 exictence skrev (16 minutter siden): Høres ut som en god matpakke Ja, det gjør det. Men jeg vet ikke hva som er best å ha på 😀 Anonymkode: 50d14...b8c
Frøkenfryden Skrevet 7. desember 2024 #6 Skrevet 7. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har du på den? Kan den stekes i airfryer? Jeg har det litt travelt om morgenen så det må gå fort 😜 Anonymkode: 50d14...b8c Tynt lag rød eller grønn pesto. Skivet sopp, spisspaprika, hamburgerrygg, rødløk og ost. Steker i ovn på 180 c. 8-10 min. Ikke prøvd airfryer, har ikke det. Vi har dette til middag så da er de laget dagen før. Går fint😊 Oppbevarer i kjøleskap i aluminiumsfolie bare. Endret 7. desember 2024 av Frøkenfryden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå