mimifin72 Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg fikk i kalendergave en produkt fra REN serien. Jeg vet at huden min ikke tåler den så bra. Går det an å bytte den mot noe jeg tåler? Og hvor? Tror den er kjøpt på Vitus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Uten forsegling og uten kvittering blir det nok vanskelig … Anonymkode: f88c6...c60 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Den er i eske. Esken er ikke åpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 mimifin72 skrev (1 minutt siden): Den er i eske. Esken er ikke åpen Men er den forseglet? Anonymkode: f88c6...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 mimifin72 skrev (Akkurat nå): Den er i eske. Esken er ikke åpen Den må være forseglet og med kvittering som ab over her skriver. Heldigvis er det sånn. Anonymkode: 821b7...802 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 mimifin72 skrev (Akkurat nå): Den er i eske. Esken er ikke åpen Men er esken forseglet? Altså enten helt innplastet eller med et klistremerke som viser at den ikke har vært åpnet? Anonymkode: cabc9...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 6. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikke noe klistremerke, men den er tydelig aldri vært åpnet. Jeg trodde man kunne bytte hvis man ikke tåler produktet. Går det ikke så går det ikke. Ingen skade skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Det skader ikke å prøve, men både apotek, parfymerier, hudpleieklinikker osv er (heldigvis) veldig nøye på sånt. Hadde esken vært forseglet med plast rundt eller klistremerke hadde det neppe vært noe problem. Men det er jo bare å prøve, det verste som kan skje er jo at du får et nei 😊 Og går det ikke kan du kanskje gi den bort? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 mimifin72 skrev (16 timer siden): Jeg fikk i kalendergave en produkt fra REN serien. Jeg vet at huden min ikke tåler den så bra. Går det an å bytte den mot noe jeg tåler? Og hvor? Tror den er kjøpt på Vitus Apotekene bytter ikke produkter. De har strenge regler for bytte. Anonymkode: 0d89d...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 7. desember 2024 jukkapalme skrev (19 timer siden): Det skader ikke å prøve, men både apotek, parfymerier, hudpleieklinikker osv er (heldigvis) veldig nøye på sånt. Hadde esken vært forseglet med plast rundt eller klistremerke hadde det neppe vært noe problem. Men det er jo bare å prøve, det verste som kan skje er jo at du får et nei 😊 Og går det ikke kan du kanskje gi den bort? Jeg kommer nok til å gi den bort. Den er fra REN, og det er nok flere som kommer til å sette pris på den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. desember 2024 #11 Del Skrevet 7. desember 2024 mimifin72 skrev (9 minutter siden): Jeg kommer nok til å gi den bort. Den er fra REN, og det er nok flere som kommer til å sette pris på den Da er det sikkert en som blir glad, for det er jo et bra merke 😊 Jeg har også reagert på REN siden noen av produktene deres inneholder eteriske oljer og det klikker huden min av. Men tror ikke alle produktene deres inneholder det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #12 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 13.43): Apotekene bytter ikke produkter. De har strenge regler for bytte. Anonymkode: 0d89d...0d9 Jeg fikk byttet produkt i går, så jo, det går an! Anonymkode: e2455...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #13 Del Skrevet 10. desember 2024 mimifin72 skrev (På 6.12.2024 den 21.27): Ikke noe klistremerke, men den er tydelig aldri vært åpnet. Jeg trodde man kunne bytte hvis man ikke tåler produktet. Går det ikke så går det ikke. Ingen skade skjedd Du får ikke byttet uten kvittering. De vet ikke om produktet er kjøpt på salg for 20 kr, eller om det er kjøpt for fullpris. I så fall kunne jo alle bare kjøpt masse produkter på salg, for å så bytte når det er fullpris igjen... Eller kjøpe på ett billig nettapotek, og gå å bytte på ett kjempedyrt fysisk apotek... Eller naske det, for å så bytte... Anonymkode: 09786...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 10. desember 2024 #14 Del Skrevet 10. desember 2024 mimifin72 skrev (På 6.12.2024 den 21.16): Den er i eske. Esken er ikke åpen Men du må likevel ha kvittering for å få byttet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå