Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #1 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg hjelper min mann i hans enkeltmannsforetak med diverse kontoroppgaver ved behov. Jeg får ikke direkte lønn, men det blir skrevet overskudd på meg. Kan jeg skrive dette opp som praksis på cv'en min, selv om jeg ikke er ansatt i vanlig forstand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beam Skrevet 1. mars 2006 #2 Del Skrevet 1. mars 2006 Praksis er vel praksis uansett. At du ikke formelt er ansatt endrer jo ikke det faktum at du faktisk gjør en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2006 #3 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg ville satt det opp. Det spiller ingen rolle om du får lønn. Det er arbeidserfaringen de er interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Del Skrevet 1. mars 2006 Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg skriver det opp. Men vet ikke helt hva slags betegnelse jeg skal bruke. Kontorassistent, f.eks? Eller kontormedarbeider? Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå