Gå til innhold

Clearblue eggløsningstest

jenta98

Anbefalte innlegg

Hei! Har denne clearblue eggløsningstesten med dobbel indikator. Er nå på 3 dagen med blinkende smilefjes… er det noe håp for at den vil bli fast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror kanskje jeg hadde blinkende i rundt 4 dager, men husker ikke helt. Kan hende du har kort lh topp, og at den har gått glipp av den. Jeg liker bedre strimmeltester fra babyplan, som jeg legger inn bilde av i premom-appen. Synes det er lettere å forstå seg på stigningen da. Har du noen andre tegn på eggløsning da? Og forventet du at eggløsning skulle komme nå? 

Anonymkode: 255e3...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, første gangen jeg prøvde den hadde jeg hele 7 dager med blinkende smilefjes før den ble fast. 

De 2 siste gangene har jeg hatt 3-4 dager før den blir fast. Bare vær tålmodig. 

Anonymkode: b3e92...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta98 skrev (12 timer siden):

Hei! Har denne clearblue eggløsningstesten med dobbel indikator. Er nå på 3 dagen med blinkende smilefjes… er det noe håp for at den vil bli fast? 

Kommer helt an på syklus din. Er den fast og hvor lang er den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv med fast smil i går kveld. Til dere som har brukt cb digital el tester. Har det klaffa de gangene dere har brukt de ? Mtp graviditet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta98 skrev (5 minutter siden):

Fikk positiv med fast smil i går kveld. Til dere som har brukt cb digital el tester. Har det klaffa de gangene dere har brukt de ? Mtp graviditet ?

Selv med garanti på eggløsning og god sperm er det bare 25 prosent å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta98 skrev (1 time siden):

For meg har det klaffet med graviditet de syklusene jeg har merket eggløsningen på kroppen. Da har jeg hatt bra med eggløsningsslim og symptomer på el. Så jeg stoler mer på den magefølelsen, enn på en positiv el-test i seg selv :) Men det virker som jeg har fått sterkere tester de syklusene og, så det har nok absolutt en sammenheng. Sluttet fort med cb og gikk over til strimler, men mulig jeg brukte det første gangen jeg ble gravid.

Anonymkode: 255e3...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...