Gå til innhold

Hvilket pengespill vinner dere på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har googlet det, og det ser ut som det er lotto som kommer best ut. Men hva spiller dere, og hva vinner dere på? Og er det noen som holder seg med spillepenger ved å spille? En jeg kjenner har den samme rekka i lotto hver uke, og sier at hun holder seg selv med spillepenger.
Jeg vet også at Rikstoto er det gode vinnersjanser på, men jeg liker ikke tanken på å spille på dyr, syns det er uetisk...og dessuten må man sette seg inn i de ulike hestene også, noe jeg ikke er interessert i å bruke tid på.

Anonymkode: 8472d...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilket pengespill vinner dere på?

-> Ingen

Men hva spiller dere, og hva vinner dere på?

-> Spiller ikke pengespill og vinner ingen.

Håper jeg har ikke glemt å svare på et spørsmål.

Anonymkode: 3ab6c...141

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har levert de samme 2 kupongene på Lotto i cirka 20 etter en pause på 10 år og det kan fort gå 4-5 uker mellom hver gang jeg vinner en 50-lapp, man kan selvfølgelig gå i pluss med litt flaks, jeg er fortsatt i pluss etter ett par bra premier tidlig på 90-tallet, men det er ikke noe man bør satse på for å bli rik.

Anonymkode: 724a5...ea6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man holder seg ikke med spillepenger ved å spille Lotto, med mindre man er veldig heldig. Med en stor gevinst kan man jo gå i overskudd på spillingen for resten av livet, men de 50-lappene man vinner en sjelden gang holder ikke.

Anonymkode: 40414...d33

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man holder seg ikke med spillepenger ved å spille Lotto, med mindre man er veldig heldig. Med en stor gevinst kan man jo gå i overskudd på spillingen for resten av livet, men de 50-lappene man vinner en sjelden gang holder ikke.

Anonymkode: 40414...d33

Helt enig, jeg tok en pause på 10 år etter den andre premien for da regnet jeg med at jeg hadde hatt nok flaks. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ville ikke stolt på det uten å se tall. Det er noen få som vinner større summer, og kan si de tjener på det. Men nesten alle som spiller taper penger. Og de er gode til å huske premiene men glemme innsatsen…

Sjekket siste året på Norsk Tipping. Gått i 0 på oddsen og flaxlodd. På Vikinglotto vunnet tilbake 50% av innsatsen. På Lotto og Eurojackpot vunnet tilbake 10%. Men ingen storspiller, bruker max 1000,- mnd totalt på alle typer spill.

Anonymkode: 730a3...71c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville ikke stolt på det uten å se tall. Det er noen få som vinner større summer, og kan si de tjener på det. Men nesten alle som spiller taper penger. Og de er gode til å huske premiene men glemme innsatsen…

Sjekket siste året på Norsk Tipping. Gått i 0 på oddsen og flaxlodd. På Vikinglotto vunnet tilbake 50% av innsatsen. På Lotto og Eurojackpot vunnet tilbake 10%. Men ingen storspiller, bruker max 1000,- mnd totalt på alle typer spill.

Anonymkode: 730a3...71c

Den første store jeg fikk var med ett tippelag og den gangen var det en av de største premien som hadde blitt betalt ut, innsatsen var litt over 30 kroner per snute, det ble et veldig styr med lokalavis, riksdekkende aviser og Østlandssendingen, vi sa stopp da ett ukeblad tok kontakt, den neste premien 4 år senere var på nesten 90000, siden vi var 2 så ble det 45000 på hver. Så jeg kan finregne så mye jeg vil uten at jeg går i minus, så langt i all fall. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den første store jeg fikk var med ett tippelag og den gangen var det en av de største premien som hadde blitt betalt ut, innsatsen var litt over 30 kroner per snute, det ble et veldig styr med lokalavis, riksdekkende aviser og Østlandssendingen, vi sa stopp da ett ukeblad tok kontakt, den neste premien 4 år senere var på nesten 90000, siden vi var 2 så ble det 45000 på hver. Så jeg kan finregne så mye jeg vil uten at jeg går i minus, så langt i all fall. :)

Jøss, hvordan fungerer et tippelag? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss, hvordan fungerer et tippelag? TS

Vi var noen arbeidskolleger som spleiset på noen kuponger hver uke, den ene kupongen var en systemkupong hvor vi bare hadde slengt på fødselsdatoen vår, heldigvis var 2 født på samme dato så det siste tallet ble bare slengt på til slutt.
Nå har vel også Norsk Tipping fått en løsning så de organiserer tippelag også så hvem som helst kan bli med selv om de ikke kjenner noen. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi var noen arbeidskolleger som spleiset på noen kuponger hver uke, den ene kupongen var en systemkupong hvor vi bare hadde slengt på fødselsdatoen vår, heldigvis var 2 født på samme dato så det siste tallet ble bare slengt på til slutt.
Nå har vel også Norsk Tipping fått en løsning så de organiserer tippelag også så hvem som helst kan bli med selv om de ikke kjenner noen. :)

Wow, det høres spennende ut, skal sjekke det ut. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow, det høres spennende ut, skal sjekke det ut. TS

Jeg sjekka nå og nå må man visst være med i tippelag/spillelag gjennom Norsk Tipping, uformelle private lag som vi hadde er ikke tillatt lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg spiller fast 20 kr Joker på onsdager og Lotto 50 på lørdager.

En sjelden gang EuroJP.

Billig moro jeg har råd til. Selv om jeg ikke vinner, er det en liten magisk spenning i hverdagen at kanskje en dag.

Vel verdt 70 kr uken! 

Anonymkode: da048...8d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg spiller fast 20 kr Joker på onsdager og Lotto 50 på lørdager.

En sjelden gang EuroJP.

Billig moro jeg har råd til. Selv om jeg ikke vinner, er det en liten magisk spenning i hverdagen at kanskje en dag.

Vel verdt 70 kr uken! 

Anonymkode: da048...8d6

Vinner du noe? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vinner nesten alltid på Flax lodd og Flax julekalender. Fra 30-500 kr hver gang . Har vunnet 300 på Flax julekalender til nå. 

Anonymkode: 9f7cb...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg legger inn kupong i Eurojackpot når det er toppgevinst der, og vinner ca 1/4 ganger 135 kr etc på dem. Drømmer selvsagt om milliard-gevinst! Den som ikke er med, vinner ihvertfall ikke.

Anonymkode: ddc5a...64a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper aldri pengespill. Ikke engang på panteautomater. Men jeg har fått en Flax julekalender nå av kona, og der har jeg allerede etter ei uke vunnet 3x50,-, så dette er jo storveis!!

Anonymkode: 2598d...644

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg legger inn kupong i Eurojackpot når det er toppgevinst der, og vinner ca 1/4 ganger 135 kr etc på dem. Drømmer selvsagt om milliard-gevinst! Den som ikke er med, vinner ihvertfall ikke.

Anonymkode: ddc5a...64a

Men vi taper heller aldri.

Anonymkode: 0f6fc...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Setter inn 1000 på hester hvert år, vinner alltid mer enn det hvert år. I sommer vant jeg 33 000 på hest og så er det sånne småbeløp innimellom fra 5000 til 10 000

Anonymkode: c0504...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...