AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:35 #1 Del Skrevet fredag kl 18:35 Hvor mye leser dere? Hver dag eller uke, hvor mange sider? Anonymkode: a34ee...828 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet fredag kl 18:36 #2 Del Skrevet fredag kl 18:36 Storytel i flere timer hver dag. Leser også på iBooks. Ca 1 bok i uka, ofte flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:39 #3 Del Skrevet fredag kl 18:39 Har ikke tid til å lese, men jeg har hørt på 20 bøker via app i år. Jeg er fornøyd med det Anonymkode: cbcc0...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet fredag kl 18:39 #4 Del Skrevet fredag kl 18:39 Stort sett 12-15 bøker i måneden. Noen dager leser jeg timer i strekk, andre dager nesten ingenting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:42 #5 Del Skrevet fredag kl 18:42 Leser vel 2-3 bøker i mnd ☺️ Elsker å lese og leser hele tiden. Anonymkode: eb50c...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:43 #6 Del Skrevet fredag kl 18:43 1-6 bøker i måneden. Har begynt å høre på StoryTel også. Er så mye bedre å høre på kvalitetslitteratur enn plapre-podcaster, er så lei selvopptatte folk som skal prate sammen! Anonymkode: 07bab...c78 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:44 #7 Del Skrevet fredag kl 18:44 Tipper det er ca 15 år siden jeg leste en bok fra perm til perm. Har derimot ikke tall på hvor mange ganger jeg har begynt på en bok, men aldri fullført. Anonymkode: 1a8fb...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet fredag kl 18:51 #8 Del Skrevet fredag kl 18:51 Sånn omtrent en bok i uken. Er på biblioteket sånn ca hver annen tredje uke og tar med meg tre fire bøker hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:53 #9 Del Skrevet fredag kl 18:53 Leser på kindle, ca 1-2 bøker i uka. Leser mest på engelsk, typisk kiosklitteratur, fantasy eller en krysning av disse. Leser på senga hver kveld, og leser ofte i stedet for å se på tv. Anonymkode: d8371...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:54 #10 Del Skrevet fredag kl 18:54 Alltid hver uke. Minst 4 dager i uka. Har ikke oversikt over tid. Anonymkode: 3af70...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:07 #11 Del Skrevet fredag kl 19:07 Hvor mye jeg leser eller hører lydbok? Alt for mye. Vært ledige øyeblikk. Lydbøker når jeg egentlig ikke har ledige øyeblikk, dvs når jeg støvsuger, bretter klær, lager middag. Å lese bøker er min måte å holde psyken i sjakk. Anonymkode: 821b5...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:07 #12 Del Skrevet fredag kl 19:07 Jeg leser mye, leste akkurat ut bok nr 350 i år. I fjor rundet jeg 500 bøker. Jeg leser i alle ledige stunder. Det er min måte å koble av fra en hektisk hverdag. Anonymkode: 5c09f...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet fredag kl 20:22 #13 Del Skrevet fredag kl 20:22 Jeg burde definitivt logge meg av KG i dette øyeblikk og fortsette å lese i boka mi. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet fredag kl 20:44 #14 Del Skrevet fredag kl 20:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mye leser dere? Hver dag eller uke, hvor mange sider? Anonymkode: a34ee...828 Les kvar dag før eg legg meg. Har lest 20 bøker i år, 3 av desse på rundt 600 sider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyP Skrevet fredag kl 20:46 #15 Del Skrevet fredag kl 20:46 Eg likar å starta morgonen med frukost, te og bok, så les eg gjerne meir på kvelden, så har eg lengre leseøktar på morgonane i helgane om eg har tid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet fredag kl 20:48 #16 Del Skrevet fredag kl 20:48 Leser ikke så ofte skjønnlitterære bøker, kanskje ei bok i året? Leser derimot mye faglitteratur i forbindelse med jobb. Å lese nyheter, sosiale medier og kvinneguiden er jo for så vidt også å lese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:48 #17 Del Skrevet fredag kl 20:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leser mye, leste akkurat ut bok nr 350 i år. I fjor rundet jeg 500 bøker. Jeg leser i alle ledige stunder. Det er min måte å koble av fra en hektisk hverdag. Anonymkode: 5c09f...43c Ikke for å være frekk på noen måte, men hvor hektisk hverdag kan du ha hvis du rekker å lese 1 til 1,5 bok hver eneste dag? Anonymkode: 65289...dcb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:56 #18 Del Skrevet fredag kl 20:56 Teller barnebøker? 😅 for jeg har lest Betina tror ikke på julenissen sikkert 10 ganger bare denne uken. I tillegg til et dusin brillebjørn bøker. Anonymkode: b1609...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet søndag kl 13:58 #19 Del Skrevet søndag kl 13:58 Mellom 20 og 40 (frivillige) hvert år, i tillegg til en del for ungene. Studerer, så har sjelden samvittighet til å sette meg ned med en bok om det ikke er ferie (selv om jeg jo kunne lest en del på de minuttene jeg bruker på nettsurfing hver uke 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:16 #20 Del Skrevet søndag kl 20:16 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 21.48): Ikke for å være frekk på noen måte, men hvor hektisk hverdag kan du ha hvis du rekker å lese 1 til 1,5 bok hver eneste dag? Anonymkode: 65289...dcb Sannsynligvis mer hektisk, enn du later til å tro. Har høy lesehastighet og leser for å slappe av. Har jeg det travelt, så leser jeg gjerne serier, de er lettleste. I ferier og rolige perioder, leser jeg tyngre litteratur. Den ene jobben min er aktiv og krevende, min andre jobb er rolig og krever at jeg er i ro og da er det greit å lese, mens man sitter der. Anonymkode: 5c09f...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå