Shabana Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Hei Jeg skal gifte meg for andre gang i en alder av 42 og føler meg veldig usikker på kjole. Jeg er lav med mine 1,56 på sokkelesten og har litt ekstra mage med forkleheng som jeg har litt komplekser for. Da jeg giftet med første gang hadde en en elfenbenhvit stroppeløs prinsessekjole, så det er uaktuelt denne gangen. I tillegg kan jeg denne gangen tenke meg noe litt annerledes. Gjerne med fargeinnslag, som f.eks blomster eller forskjellige lillatoner. Jeg tenkte jeg kunne høre her om noen har sett noe som kan passe inn i den ønskelista og passe kroppstypen min. Om du har forslag legg gjerne ved link, designernavn eller bilder. 🤗 Og tusen takk på forhånd for alle innspill ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Ville prøvd kjoler med A-linje form. Da skjules magen og de er ikke så prinsesseaktige. Anonymkode: f37a5...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg er litt i samme båt og kikker litt på kjoler fra Whitestory. Jeg vil gjerne ha en stilig kjole, men ikke så pyntet og dollete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå