AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Er det mulig å få opp noe fakta om en ukjent person via internettet? Jeg heter Anne forresten. Anonymkode: 340ec...a93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #2 Del Skrevet 8. desember 2024 Litt ensom selv om du har folk rundt deg? ❤️ Anonymkode: 6d6c9...b68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #3 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Litt ensom selv om du har folk rundt deg? ❤️ Anonymkode: 6d6c9...b68 Det stemmer veldig bra. Kan du få opp noe som går på min bosituasjon eller helse? Ts Anonymkode: 340ec...a93 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #4 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det stemmer veldig bra. Kan du få opp noe som går på min bosituasjon eller helse? Ts Anonymkode: 340ec...a93 Beklager, er ikke synsk eller noe. Kanskje noen andre her kan hjelpe deg ❤️ Anonymkode: 6d6c9...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #5 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 17.04): Er det mulig å få opp noe fakta om en ukjent person via internettet? Jeg heter Anne forresten. Anonymkode: 340ec...a93 Jeg fikk opp Bjørn, en badeand, bred dialekt med a-endelser på ordene, en blå bil, en ny hobby som fører til to nye venner. Jeg så en periode alene med fokus på å jobbe innover i dybden. Anonymkode: 994bf...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #6 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk opp Bjørn, en badeand, bred dialekt med a-endelser på ordene, en blå bil, en ny hobby som fører til to nye venner. Jeg så en periode alene med fokus på å jobbe innover i dybden. Anonymkode: 994bf...b4b Tuller du nå eller er du seriøs? Jeg har ingen Bjørn i livet mitt, ei heller en badeand. Har ikke en ny hobby enda, men den kan komme. Har ikke blå bil, men har dialekt med a endelser og trenger å jobbe innover i dybden, da jeg må bearbeide et stort tap jeg har opplevd. Ts Anonymkode: 340ec...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå