Gå til innhold

Er det normalt å dra på to julebord ila en helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han forteller meg han skal på julebord i dag og i morgen så det blir vanskelig å møtes i helgen… Er dette for å avvise eller er det noen julebord som varer to dager? 

Anonymkode: d9e1f...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er to ulike julebord, er jo det normalt, ett  med venner og ett med jobb for eksempel. Eller så mener han at han blir såpass sliten av julebord på lørdag at han ikke orker å være sosial på søndag. Men jeg kunne fint dratt ut to kvelder på rad, så lenge jeg var ung og fri og hadde masse energi. 😁😁😂 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært på flere julebord fra Fredag til Søndag. 

Skrevet

Det kan jo være to ulike julebord. Et med jobben og et med gutta f.eks 

Anonymkode: ec796...1c7

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal på to nå i helga, dessverre.

Anonymkode: 07919...857

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal på julebord i kveld og julebord i morgen kveld. Edru i kveld og småberuset i morgen kveld. 

Anonymkode: 0043d...31a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skal på to nå i helga, dessverre.

Hvorfor to? Jobber du to forskjellig steder eller har jobben to julebord? 

Skrevet

Det er ikke bare arbeidsplasser som har julebord. Det kan være vennegjenger, foreninger man er med i osv. Så det er helt normalt. 

Anonymkode: d365b...62a

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Vanlig? Det skjer iallfall. Han jeg dater skal det. Faktisk to helger på rad, mao fire julebord.
Går jo an å treffes på hjemveien og spise frokost sammen 😉 Eller ta en brunsj mellom slagene. 

Anonymkode: 86462...4d2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er ikke bare arbeidsplasser som har julebord. Det kan være vennegjenger, foreninger man er med i osv. Så det er helt normalt. 

Ja vi også har det med venner. Men virket som det var jobb. 

Skrevet

Jeg hadde 3 julebord et år. Vennejulebord, jobben min og jobben til samboeren 

Anonymkode: 6f232...a01

Skrevet

Jaja, helt normalt. Jeg ville tenkt det var litt uflaks at ting havnet samme helg, men det har skjedd og vil skje igjen og jeg har deltatt på begge to.

Anonymkode: 3a8a5...4f6

Skrevet

Skal på et ikveld, med jobben og med venner imorgen. Tenkte å drikke vin hele 2!kvelder på rad…. Det gledes for en gammel husmor på 40

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor to? Jobber du to forskjellig steder eller har jobben to julebord? 

Et med jobben, og ett med samarbeidspartnere. Blir nok hyggelige begge to, bare dørstokkmila som er så lang 😊 

• Liker 3
Skrevet

Normalt ja? 

I min bransje og krets har alle flere julebord i desember, spesielt de som jobber med salg eller innkjøp. Så har mange vennejulebord i tillegg.

Jeg jobbet i salg før, var jo på julebord hver dag omtrent, det tøyt jo ribbefett og alkohol ut av porene på slutten.

I år har jeg nesten ingen julebord, men selv jeg har to til uka, torsdag og lørdag da, heldigvis en fridag mellom.

Anonymkode: 2d47a...c28

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare spørre hvem han skal på julebord med i stede for å sitte og være så mistenksom og tro at han lyver?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Min mann har vært på to og skal på tre til, blant annet et i dag og et imorgen. Syns han heller kan gjøre ting med vennene på andre tider av året, desember er familietid. 1-3 julebord greit, 5 er for mange. Men ja, det er meget mulig han har to julebord ja. 

Anonymkode: e8c82...968

• Liker 1
Skrevet

Ja om to julebord faller på samme helg. Jeg skal på julebord med jobben fredag, og julebord med venner på lørdag 

Anonymkode: 91b3a...2ee

Skrevet

I år har jeg 5 julebord. 3 med jobb og 2 i privat regi. Tilfeldigvis faller ingen på samme helg, men det er jo bare flaks. 

Det er med andre ord helt normalt. 

• Liker 1
Skrevet

Julebord med kollegaer, med samarbeidspartnere, med kunder, med leverandører, med motorsykkelklubben, med barndomsvenner.

Ts, selv om du ikke blir invitert på særlig mye, er det noen som er i en posisjon der det hagler inn med invitasjoner før jul.

Anonymkode: 83e96...4d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...