AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Dere som er A-seksuell og i forhold, eller er samboer med en: hvor ofte har dere sex? Er samboer med en og det kan gå en mnd og to, jeg tar alltid initiativ, noe som igrunn er greit, men er jo av og til redd for at han er bare sammen med meg fordi han ikke orker styret med å gå. Til dere som sier: "spør han!", dere kan holde kjeft og scrolle videre🥰 Jeg lurer på fleres tanker rundt dette Anonymkode: c2205...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 1 gang i mnd som regel, dette var noe han visste på forhånd. Men jeg kjenner på en frykt for at han plutselig skal forlate meg en dag fordi han syns det er for sjeldent. Anonymkode: 63994...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1 gang i mnd som regel, dette var noe han visste på forhånd. Men jeg kjenner på en frykt for at han plutselig skal forlate meg en dag fordi han syns det er for sjeldent. Anonymkode: 63994...022 Altså helt normalt med det da? Her er jeg kvinnen med mann som er det. Vet om det, men kan være sårt i perioder da jeg er redd det er meg, og ikke lysten som bare er ikkeeksisterende. Vert sammen i 8 år og har 2 barn, naturlig med mindre etter barn,men var iallfall 1 gang i uka før barn. Når er det ca en gang i mnd. Anonymkode: c2205...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå