Korpsnerden Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Beklager hvis det finnes en tråd allerede. Jeg søkte, men fikk ikke noe treff. Jeg synes Anniken er forfriskende og rett frem, litt harry, men flink til å spre godt humør. Jeg synes også hun er veldig profesjonell i jobben sin (frisør og makeup), og flink til å skille mellom jobb/privat ift hva som er innafor å poste. Jeg følger henne hovedsakelig på TikTok. Anbefales! 1
lew Skrevet 18. mai #2 Skrevet 18. mai Fulgte henne litt til å begynne med,men syntes hun blir mer og mer vulgær.Og dater i hytt og pine,men aldri noe bra og si om noen av dem.
Korpsnerden Skrevet 18. mai Forfatter #3 Skrevet 18. mai lew skrev (33 minutter siden): Fulgte henne litt til å begynne med,men syntes hun blir mer og mer vulgær.Og dater i hytt og pine,men aldri noe bra og si om noen av dem. Ja, jeg ser det samme, dessverre.. Og jeg skjønner ikke at hun kan være stylist 😅 Hår og sminke, ja, men klesstilen er noe for seg selv. 1
lew Skrevet 18. mai #4 Skrevet 18. mai Ja veldig spesiell klesstil,så enig der jeg skjønner ikke hvem hun styler i den stilen🙈Men lest at hun har barn,at hun ble skadet under fødsel.Men ingen ting tyder på hun har barn.En sønn som skal være ca 3år,vis man googler henne.
Korpsnerden Skrevet 19. mai Forfatter #5 Skrevet 19. mai lew skrev (8 timer siden): Ja veldig spesiell klesstil,så enig der jeg skjønner ikke hvem hun styler i den stilen🙈Men lest at hun har barn,at hun ble skadet under fødsel.Men ingen ting tyder på hun har barn.En sønn som skal være ca 3år,vis man googler henne. Jøss, det ante jeg ikke, men du har helt rett. Hun skal virkelig ha kred for å skjerme barnet fra sosiale medier, men jeg må si jeg undrer meg litt over hvordan hun får til alle reisene, datene og festene når hun er eneforelder til et så lite barn (sto at barnet var unnfanget med donor). Antagelig har hun venner og familie som stiller opp..
lew Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Korpsnerden skrev (10 timer siden): Jøss, det ante jeg ikke, men du har helt rett. Hun skal virkelig ha kred for å skjerme barnet fra sosiale medier, men jeg må si jeg undrer meg litt over hvordan hun får til alle reisene, datene og festene når hun er eneforelder til et så lite barn (sto at barnet var unnfanget med donor). Antagelig har hun venner og familie som stiller opp.. Veldig bra hun skjermer han,men jeg skjønner heller ikke hvordan hu kan reise og feste så mye da.Hun sa en gang hu aldri ønska seg barn/a4 familie.At det kansje ikke var noe for henne.Det sa hun før jeg leste at hun hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå