Gå til innhold

Intuitiv måte å lære Italiensk på, via film, musikk, youtube- fb- og IG-kontoer osv...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har prøvd å lære meg Italiensk mange ganger, men orker aldri gjennomføre et ordinært språkkurs. ELSKER det Italienske språket, men blir lite eksponert for Italiensk kultur og språk her jeg bor i Norge, så jeg får ikke plukket opp noe språk på den måten heller.

Så jeg lurer på om noen her har tips til hva jeg kan se/høre på? Og er det noen som er spesielt interessert i Italiensk/Italia her? Kanskje noen bor der? :) 

Er også interessert i morsomme språkkurs/språkvideoer, må gjerne være gratis også da jeg har begrenset med penger å bruke på det.

Anonymkode: c5791...2b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du prøv duolingo appen? Er gratis hvertfall

Anonymkode: b947a...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lærer spansk og har funnet ut at jeg lærer veldig mye av å se på Netflix. Enten filmer/serier med spansk tale, eller at jeg ser noe med engelsk tale og da velge spansk tekst. Jeg plukker opp veldig mye på denne måten, uten at jeg behøver å sitte å pugge. Dette er min latmannsmetode, og man får nok litt mer ut av det om man kan det mest grunnleggende fra før av. Funker sikkert for italiensk også, selv om det kanskje er litt mindre utvalg. Biblioteket har også lærebøker til utlån som jeg benytter meg av.

Ellers er det vel fullt av språklærevideoer som er gratis på YouTube. Googler man litt er det sikkert masse forslag som dukker opp.

Anonymkode: afbb9...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...