Gå til innhold

Jobber som er "lette" å få. Lei helsevesenet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er ferdig med helsevesenet. Hva slags jobber kan jeg ha sjans på uten mer utdannelse? Har en bachelor i vernepleie.

Alternativer jeg har tenkt på er:

Forsikringsrådgiver

Klesbutikk

Renholder (må jeg ha fagbrev? Har ikke erfaring...)

Noe annet??

Anonymkode: 00b3a...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kabinpersonale, hvis du er i ok fysisk form og relativt oppegående menneske. Må dog være språklig sterk i engelsk. 

Anonymkode: 4ca42...76e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta videreutdanning, og komme deg helt vekk fra helsevesenet. Trenger jo ikke å ta en ny bachelor eller et fagbrev.

Gjør litt research på høgskoler og universiteter, og se om det er noe som du interesserer deg for. Det er mange tverrfaglige videreutdanninger og mastere man kan ta, for å komme seg inn i et helt annet felt.

Anonymkode: 1a848...611

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg tror jeg er ferdig med helsevesenet. Hva slags jobber kan jeg ha sjans på uten mer utdannelse? Har en bachelor i vernepleie.

Alternativer jeg har tenkt på er:

Forsikringsrådgiver

Klesbutikk

Renholder (må jeg ha fagbrev? Har ikke erfaring...)

Noe annet??

Barnehage, barnevern, skolen.

Hva er hovedårsaken til at du vil bort fra helsevesenet, lønn eller dårlig bemanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bari skrev (6 minutter siden):

Barnehage, barnevern, skolen.

Hva er hovedårsaken til at du vil bort fra helsevesenet, lønn eller dårlig bemanning?

Slitsomt p.ga. de emosjonelle kravene/at man gir "alt '' og litt til av seg selv. Lønn er drt minst viktige.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider