AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Del Skrevet 6. desember 2024 Hvordan bruker menn halskjede? Utenpå t-skjorte? Det er slik jeg ser det på smykkereklamene. Hva om man pynter seg? Er det klokker og armbånd som gjelder da eller kan man ha kjede til dress? De tvile kanskje ikke plass fordi man har slips? Anonymkode: d969d...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 De mennene jeg vet om som bruker halskjeder, har det gjerne i åpningen på en halvåpen skjorte. Eller utenpå T-skjorte når de har dressjakke og T-skjorte. Men det er jo mest klokker som er menns "smykker". Anonymkode: 88e07...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #3 Del Skrevet 6. desember 2024 Går jo an å ordne en ring. Selv har jeg en sånn signettring som folk kysser for å vise sin lojalitet. Anonymkode: e1589...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Del Skrevet 6. desember 2024 Med mindre mannen ser ut som Jason Momoa, unngå kjede. Så jævlig tacky. Anonymkode: 66142...a13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De mennene jeg vet om som bruker halskjeder, har det gjerne i åpningen på en halvåpen skjorte. Eller utenpå T-skjorte når de har dressjakke og T-skjorte. Men det er jo mest klokker som er menns "smykker". Anonymkode: 88e07...ce7 I halsåpning på en skjorte ja. Da må kjedet være litt kort da så man ikke må kneppe opp langt nedover. Mens utenpå t-skjorte så trenger det kanskje være såpass langt at det ikke havner inni. Anonymkode: d969d...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 Halskjeder, ringer, etc til menn er verdens største turnoff. styr unna Klokker og gifteringer er selvsagt ok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Cissacissa skrev (32 minutter siden): Halskjeder, ringer, etc til menn er verdens største turnoff. styr unna Klokker og gifteringer er selvsagt ok Smak og behag, han bruker det allerede. Det jeg lurte på er om kjeder egner seg til pent og eventuelt hvordan. På bilder ser det ut til at menn bruker kjeder til hverdags og så er det ikke noe særlig smykker til pentøy, hvis det ikke er stivpyntet med mansjettknapper. Anonymkode: d969d...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 6. desember 2024 #8 Del Skrevet 6. desember 2024 Rundt halsen. Om det havner utenpå eller inni skjorta er tilfeldig. Sånne detaljer tror jeg folk som ser meg ikke legger merke til. Jeg gjør det hvertfall ikke. Ofte noe krims krams med skjell på eller noe slikt jeg har kjøpt i syden eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #9 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjede på menn er harry. Bare harry menn som bruker kjede. Anonymkode: b0bd3...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå