AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #1 Skrevet 6. desember 2024 Jeg har en liste med spørsmål jeg stiller når det er en ny potensiell partner på gang. Fordeler gjerne spørsmålene litt utover flere møter, men regelen er å ha alle spørsmålene avklart den første uken. Da slipper jeg kaste bort mye tid på noen som er uaktuell. De kan jo se digg ut, til og med ha bra utstyr, og likevel ikke ha rette kvaliteter er poenget. Har dere også dette og vil dere dele, sånn at jeg kan vurdere om noe mer burde vært lagt til? Gjengir listen min her: Hvilke diagnoser har du hvis du har noen? Hvilke medisiner bruker du eventuelt? Hvor mange har du harva over? Hvor lange forhold har du hatt? Hvordan forholder du deg til dyrevelferd og bidrar til at den skal forbedres? Karakterutskrift fra uni/høyskole Hvor ofte streifer du borti andres biler uten å leave en beskjed? Drikker du ofte? Hvordan håndterer du pms? Hvilke influensere følger du? (Dette sier overraskende mye om noen) Er du sterilisert? Anonymkode: 98c84...87e 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #2 Skrevet 6. desember 2024 😂😂😂 Tror du blir singel lenge, om du skal stille disse spørsmålene Anonymkode: dfd5a...15c 16 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #4 Skrevet 6. desember 2024 Hahaha. Min sjekkliste: skal ikke ha med seg manus på date. Anonymkode: 797ed...347 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Skrevet 6. desember 2024 Min er forresten sånn: nysgjerrigperer som spør og graver om ting de ikke har noe med, er ikke aktuelle. Oppegående mennesker spør ikke hvor mange man har «harva» over. Karakterutskrift fra skolen, hva skal du med det? Jeg skjønner jo at dette antageligvis et trolleinnlegg, men svarer likevel. PMS er det vel strengt talt du som får det, som skal håndtere, ikke en potensiell kjæreste. Og det norske ordet for leave er legge. Tror ikke det er spesielt vanlig å være borti andres biler uten å legge igjen en beskjed altså. Anonymkode: dfd5a...15c 3
Tått Skrevet 6. desember 2024 #6 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har en liste med spørsmål jeg stiller når det er en ny potensiell partner på gang. Fordeler gjerne spørsmålene litt utover flere møter, men regelen er å ha alle spørsmålene avklart den første uken. Da slipper jeg kaste bort mye tid på noen som er uaktuell. De kan jo se digg ut, til og med ha bra utstyr, og likevel ikke ha rette kvaliteter er poenget. Har dere også dette og vil dere dele, sånn at jeg kan vurdere om noe mer burde vært lagt til? Gjengir listen min her: Hvilke diagnoser har du hvis du har noen? Hvilke medisiner bruker du eventuelt? Hvor mange har du harva over? Hvor lange forhold har du hatt? Hvordan forholder du deg til dyrevelferd og bidrar til at den skal forbedres? Karakterutskrift fra uni/høyskole Hvor ofte streifer du borti andres biler uten å leave en beskjed? Drikker du ofte? Hvordan håndterer du pms? Hvilke influensere følger du? (Dette sier overraskende mye om noen) Er du sterilisert? Anonymkode: 98c84...87e 😆👌😉..Masse fornuftig her ja...🤭🤣 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Skrevet 6. desember 2024 I det minste et spenstig trolleforsøk😊 Anonymkode: dc58d...ec9 4
Kålfrid Skrevet 6. desember 2024 #8 Skrevet 6. desember 2024 (endret) Ser ut som et vandrende rødt flagg, med den lista der 😁 Endret 6. desember 2024 av Kålfrid
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #10 Skrevet 6. desember 2024 Du da? Hvilke diagnoser har du hvis du har noen? Hvilke medisiner bruker du eventuelt? Hvor mange har du harva over? Hvor lange forhold har du hatt? Hvordan forholder du deg til dyrevelferd og bidrar til at den skal forbedres? Karakterutskrift fra uni/høyskole Hvor ofte streifer du borti andres biler uten å leave en beskjed? Drikker du ofte? Hvordan håndterer du pms? Hvilke influensere følger du? (Dette sier overraskende mye om noen) Er du sterilisert? Anonymkode: 58833...a6f 2
Daria Skrevet 6. desember 2024 #11 Skrevet 6. desember 2024 Hadde du kommet med en sånn liste, hadde du definitivt spart oss begge for mye tid... En del av dette er jo ting det er naturlig at kommer opp i en bli-kjent-prossess, men det er ikke noe man spør om uten videre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #12 Skrevet 6. desember 2024 Daria skrev (Akkurat nå): Hadde du kommet med en sånn liste, hadde du definitivt spart oss begge for mye tid... En del av dette er jo ting det er naturlig at kommer opp i en bli-kjent-prossess, men det er ikke noe man spør om uten videre. Jepp, egentlig greit om en første date spør om alt dette, slipper å finne ut av galskapen etter at det har gått en stund og man har kasta bort masse tid på en skrulling 😄 Anonymkode: e6499...990
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #13 Skrevet 6. desember 2024 Daria skrev (5 timer siden): Hadde du kommet med en sånn liste, hadde du definitivt spart oss begge for mye tid... En del av dette er jo ting det er naturlig at kommer opp i en bli-kjent-prossess, men det er ikke noe man spør om uten videre. Det er det som er poenget, at ved å avdekke disse tingene innen en uke så slipper jeg vente på svarene fordi motparten vil gå rundt grøten. Liker gå straight forward. Men jeg stiller de ikke på løpende bånd hvis du trodde det, jeg tar de litt her og der utover i samtalen. f eks: sitter og snakker og det blir litt stille. Da kan jeg fyre frem neste spørsmål. F eks karakterer fra uni/høyskole. La oss si vi har snakket om et tv program og det blir litt stille, så kan jeg da bryte stillheten ved å spørre om dette. Når det er besvart kan jeg smyge inn neste, osv. karakterer er viktig for å avdekke ambisjonsnivået til personen, det sier mye om hvor mye effort man legger i viktige ting i livet (eller om man heller prioriterer alkohol f eks) diagnosespørsmålet pleier jeg ta tidlig. Først nevner jeg noe om en kjendis med kjent diagnose og så baker jeg det inn i en setning ala «apropos, har du noen diagnose?». Hvis det er noen PF der så må jeg nemlig løpe kjapt, derfor dette viktige spørsmålet Anonymkode: 98c84...87e
Daria Skrevet 6. desember 2024 #14 Skrevet 6. desember 2024 Og du tror i fullt alvor at det er en normal, tilforlatelig måte å føre en samtale på...? 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #15 Skrevet 6. desember 2024 Daria skrev (2 minutter siden): Og du tror i fullt alvor at det er en normal, tilforlatelig måte å føre en samtale på...? Ja. Folk som legger strategier tror ofte de fremstår veldig naturlige 😆 Anonymkode: 797ed...347
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #16 Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 1 Oppegående mennesker spør ikke hvor mange man har «harva» over. 2 Karakterutskrift fra skolen, hva skal du med det? 3 PMS er det vel strengt talt du som får det, som skal håndtere, ikke en potensiell kjæreste. 4 Og det norske ordet for leave er legge. Anonymkode: dfd5a...15c 1, har du aldri blitt spurt om BC? Seriøst…? Da er du vel enten haug gammel eller bor under en stein, hva er bodycounten din? 2, det forteller mye om ambisjonene og innsatsviljen til noen; gir du ikke jernet for studiene dine så gir du neppe jernet i senga eller forholdet heller 3, pms må en partner leve med og da også håndtere, nå synes jeg du prøver virke dum med vilje? 3. «legge igjen». Det er bedre å leave beskjeden enn å legge igjen! Anonymkode: 98c84...87e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #17 Skrevet 6. desember 2024 Om jeg skulle leve livet omigjen hadde,det vært noen ting jeg hadde vært mer obs på, men det hadde vært. 1. Relasjon til familien. Ville styrt unna menn med dårlige familierelasjoner. 2. Boevne og innstilling til å ha likestilt ansvar for økonomi, husarbeid og barn. 3. Kun en innstilling angående partner hadde vært ok; Min livspartner er den jeg skal leve, leke og le sammen med. Vi skal ha et kjekt liv sammen. 4. Jeg hadde aldri vurdert en mann som ikke selv tenner på kvinnens nytelse og tilfredsstillelse. Alt annet enn det kan i beste fall bli en ok elsker, men aldri en fantastisk elsker. (Og ja jeg tenner også selv på partners nytelse og tilfredsstillelse, men uten gjensidighet i dette ingen forhold. ) Hadde jeg holdt meg til dette da jeg var yngre ville jeg sluppet unna de menn jeg likevel endte opp med å forlate. Anonymkode: b9b08...946 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #18 Skrevet 6. desember 2024 HøtedSjekklister på 1. AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er det som er poenget, at ved å avdekke disse tingene innen en uke så slipper jeg vente på svarene fordi motparten vil gå rundt grøten. Liker gå straight forward. Men jeg stiller de ikke på løpende bånd hvis du trodde det, jeg tar de litt her og der utover i samtalen. f eks: sitter og snakker og det blir litt stille. Da kan jeg fyre frem neste spørsmål. F eks karakterer fra uni/høyskole. La oss si vi har snakket om et tv program og det blir litt stille, så kan jeg da bryte stillheten ved å spørre om dette. Når det er besvart kan jeg smyge inn neste, osv. karakterer er viktig for å avdekke ambisjonsnivået til personen, det sier mye om hvor mye effort man legger i viktige ting i livet (eller om man heller prioriterer alkohol f eks) diagnosespørsmålet pleier jeg ta tidlig. Først nevner jeg noe om en kjendis med kjent diagnose og så baker jeg det inn i en setning ala «apropos, har du noen diagnose?». Hvis det er noen PF der så må jeg nemlig løpe kjapt, derfor dette viktige spørsmålet Anonymkode: 98c84...87e Man finner ikke ut om PF ved å spørre. Anonymkode: 92350...0f2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #19 Skrevet 6. desember 2024 Jaja, og dette lykkes du med? Anonymkode: d7719...07c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #20 Skrevet 6. desember 2024 Skjønner du bare troller, men møtt kvinner som ikke er så langt unna det 🤣 Anonymkode: 8982b...e39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå