Gå til innhold

Torpet Kjendis 2025

Cid

Anbefalte innlegg

Lawyam skrev (1 minutt siden):

Kunne ikke brydd meg mindre hvem enn som stjal. Tarjei er i mine øyne bare skjønn og min soleklare favoritt.

Jeg synes ikke at man er skjønn når man stjeler i hvert fall.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phoenix Heart skrev (2 minutter siden):

Jeg ser ikke på slik oppførsel som underholdning. 

Smak og behag da hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Man kan ikke si med 100% sikkerhet at det var han, det er kun mistanke, ingen bevis som foreligger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix Heart skrev (32 minutter siden):

Man kan ikke si med 100% sikkerhet at det var han, det er kun mistanke, ingen bevis som foreligger. 

Blitt inspirert av Brynjar? 😄

Vi finner det snarest ut uansett, blir artig å se!

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at han håpte det ville gjøre dem paranoide slik at de blir sure når hvem enn som vant kom inn og så kan han støtte seg på de andre og dermed få vedkommende valgt som førstekjempe, ikke en dårlig idé egentlig uansett om jeg aldri bifaller tyveri. Er heldigvis bare et spill da, så får se hvem sin pipe han danser etter 🤪

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke at hun vinner plassen på farmen da, vi får nok mer enn nok drama med henne før den tid og så unner jeg Ole eller Kjersti en plass på Farmen. Kjersti har imponert meg enda mer enn sist gang hun var med, Ole var ny for meg men jeg har fått sansen for han. Anette visste jeg om men ikke hvordan hun var som person, kan trygt si at hun spilte en helt annen versjon av seg selv når hun var med i den Farmen Kjendis parodi filmen :fnise: Lurer på hva familien hennes tenker når de ser på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Hehe skaper underholdning i hvert fall, hadde blitt en kjedelig sesong uten henne og Sarita og Jan 😛

Hvem er Jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (4 minutter siden):

Hvem er Jan?

Gladkokken men jeg synes ikke at tittelen passer so jeg bare kaller han Xie Jan nå :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Nei, og han prater om at han ikke vil at neste ukesoppdrag skal bli godkjent. Han uttrykte også at det var kjipt at Susann fikk kniv. 
Greit nok å være konkurransedreven, men jeg har lite respekt for mennesker som lar det styre alt og dolker vennene sine i ryggen. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndball-landslaget fra 25 år tilbake leverer fortsatt. Kjersti er rivjern, fornuften og "mor" på Torpet. Susann tilsvarende på Farmen.

Skikkelig grepa kvinnfolk begge to, selv om de er veldig forskjellig.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (13 minutter siden):

Nei, og han prater om at han ikke vil at neste ukesoppdrag skal bli godkjent. Han uttrykte også at det var kjipt at Susann fikk kniv. 
Greit nok å være konkurransedreven, men jeg har lite respekt for mennesker som lar det styre alt og dolker vennene sine i ryggen. 

Hvor er dolkingen? Han har ikke sabotert, at han ikke ønsker at konkurrenter skal få kniv er en ærlig sak og nå er det vel helst de to han valgte til utfordrere; O og lemenet som ikke tåler ham. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke den kyniske tilnærmingen, stoler ikke på sånne. Vet det er en del av spillet, men det er derfor jeg ikke liker ham. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Ufyselig av Tarjei å stjele snus, å stjele fra folk er en stygg uvane :fy_fy:

Tviler på att han har stjålet snusen, Jennie (kjæresten hans) la ut i går att han aldri ha snusa eller røyka i hele sitt liv og hun virka ganske oppgitt over att han ble beskyldt for noe sånt.

Endret av anonym35445
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 timer siden):

Jeg håper ikke at hun vinner plassen på farmen da, vi får nok mer enn nok drama med henne før den tid og så unner jeg Ole eller Kjersti en plass på Farmen. Kjersti har imponert meg enda mer enn sist gang hun var med, Ole var ny for meg men jeg har fått sansen for han. Anette visste jeg om men ikke hvordan hun var som person, kan trygt si at hun spilte en helt annen versjon av seg selv når hun var med i den Farmen Kjendis parodi filmen :fnise: Lurer på hva familien hennes tenker når de ser på.

Enig, takler ikke den dama mer (Anette) så håper hun går på hue og ræva ut.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (7 minutter siden):

Tviler på att han har stjålet snusen, Jennie (kjæresten hans) la ut i går att han aldri ha snusa eller røyka i hele sitt liv og hun virka ganske oppgitt over att han ble beskyldt for noe sånt.

Kan være at han stjal det likevel til noen andre der inne, man vet aldri med folk på Farmen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Aurora stjal det før hun stakk, eller fikk de det etter hun dro 😅

Og man trenger jo forøvrig ikke ha behov for det selv for å stjele. Man kan jo gjøre det bare for å fyre opp stemningen og 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
refill skrev (1 minutt siden):

Kanskje Aurora stjal det før hun stakk, eller fikk de det etter hun dro 😅

Og man trenger jo forøvrig ikke ha behov for det selv for å stjele. Man kan jo gjøre det bare for å fyre opp stemningen og 😉

Aurora dro jo lenge før. For den del kan det jo også være noen som ville det skulle se ut som HAN tok den også. Rart å stjele noe når man vet at skylda ville falle seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (6 minutter siden):

Aurora dro jo lenge før. For den del kan det jo også være noen som ville det skulle se ut som HAN tok den også. Rart å stjele noe når man vet at skylda ville falle seg selv.

Kan godt som jeg skrev tidligere at det er nøye planlagt for å sikre at hvem enn som kommer fra Torpet blir stemplet som paranoid og valgt som førstekjempe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Kan godt som jeg skrev tidligere at det er nøye planlagt for å sikre at hvem enn som kommer fra Torpet blir stemplet som paranoid og valgt som førstekjempe. 

Kanskje Kjersti selv har gjort det. Anette går nedi sin egen grøft.. hvorfor ikke dytte en til i vennlig retning av grøften 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (9 minutter siden):

Kanskje Kjersti selv har gjort det. Anette går nedi sin egen grøft.. hvorfor ikke dytte en til i vennlig retning av grøften 😅

Det hadde vært morsomt lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...