Ninaen Skrevet 27. januar #101 Del Skrevet 27. januar saltakatten skrev (1 time siden): Helt enig med Kjersti at Steffen er altfor snill og. Aurora er lat. De er jo ikke påtorpet, for å leke mor, far og barn. Jeg har først sett farmen-sesongen Kjersti var med i nå, og sammen med Torpet må jeg bare si at jeg elsker Kjersti Grini. 😂 Sånn helt på ekte. Ja, hun er direkte og litt røff i kantene, hun har masse temperament, men hun har også selvinnsikt, hun tar tilbakemeldinger, hun har åpenbart også sårbare sider, og ingen tvil om at hun har jobba med selvregulering osv. Og særlig i Farmen kom det også godt fram hvor god hun også er til å observere, og at hun åpenbart har lært mye av å være del av en lagidrett mtp det å ta tilbakemeldinger, gi tilbakemeldinger og å kunne innrømme overtramp. Det er ikke greit å bruke N-ordet, men må si at Kjersti totalt sett er blitt solid svartmalt. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 28. januar #102 Del Skrevet 28. januar Tulla25j skrev (På 26.1.2025 den 19.19): Til info! For dere som ikke vil se hva som skjer på Torpet fremover, stopp Farmen episoden når taperen fra tvekampen går til Torpet…! Burde skjønt det egentlig, men… dette er det som gjør det irriterende at de henger flere dager etter! 😡😡 sånn da fikk jeg luftet litt igjen De spoila vel egentlig ikke. Viste et klipp fra frokostbordet, der noen satt i spiste men andre ikke var kommet enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 28. januar #103 Del Skrevet 28. januar lin skrev (8 timer siden): De spoila vel egentlig ikke. Viste et klipp fra frokostbordet, der noen satt i spiste men andre ikke var kommet enda. De spoila, fordi det er aldri mer enn maks 3 på Torpet når det kommer en ny person fra Farmen. De kan ikke være 4 der fra før, sånn er reglene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #104 Del Skrevet 28. januar Ninaen skrev (1 minutt siden): De spoila, fordi det er aldri mer enn maks 3 på Torpet når det kommer en ny person fra Farmen. De kan ikke være 4 der fra før, sånn er reglene. Det har ofte vært 4 personer på Torpet og så må alle 5 i en tvekamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 28. januar #105 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (Akkurat nå): Det har ofte vært 4 personer på Torpet og så må alle 5 i en tvekamp. Det har det ikke. Jeg har faktisk nå sett 2021,2022 og 2023-sesongen (ja, jeg har fritidsproblemer), og det har ikke skjedd en eneste gang. Tvert imot er det «her på Torpet er det bare plass til 3 personer» dagen etter ny person fra Farmen er kommet inn. Personen fra Farmen må i kamp med en av dem som er der, noe de bestemmer selv hvem er. Så er det noe som er rart med Torpet i år. Simon var der lenger enn hva man har hatt inntrykk av at person nr4 var i tidligere sesonger, det kan selvsagt ha vært klippinga. Men de har havna bakpå fordi det har ikke vært en eneste kamp før Ole kom inn siden Simon trakk seg og Sarita «trakk seg». Og av en eller annen grunn har da TV2 strukket innholdet, og ligger nå i alle fall en halv uke etter Farmen. Ole kom inn etter å ha blitt sendt ut fra Farmen som utfordrer, så da skal han i kamp med en av de andre, og det skjer før det er ny tvekamp på Farmen og det kommer ny person derfra. I søndagens Torpet-episode ser man jo også at Aurora, Steffen og Kjersti begynner å diskutere hvem som skal i kamp med Ole. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #106 Del Skrevet 28. januar Ninaen skrev (1 minutt siden): Det har det ikke. Jeg har faktisk nå sett 2021,2022 og 2023-sesongen (ja, jeg har fritidsproblemer), og det har ikke skjedd en eneste gang. Tvert imot er det «her på Torpet er det bare plass til 3 personer» dagen etter ny person fra Farmen er kommet inn. Personen fra Farmen må i kamp med en av dem som er der, noe de bestemmer selv hvem er. Så er det noe som er rart med Torpet i år. Simon var der lenger enn hva man har hatt inntrykk av at person nr4 var i tidligere sesonger, det kan selvsagt ha vært klippinga. Men de har havna bakpå fordi det har ikke vært en eneste kamp før Ole kom inn siden Simon trakk seg og Sarita «trakk seg». Og av en eller annen grunn har da TV2 strukket innholdet, og ligger nå i alle fall en halv uke etter Farmen. Ole kom inn etter å ha blitt sendt ut fra Farmen som utfordrer, så da skal han i kamp med en av de andre, og det skjer før det er ny tvekamp på Farmen og det kommer ny person derfra. I søndagens Torpet-episode ser man jo også at Aurora, Steffen og Kjersti begynner å diskutere hvem som skal i kamp med Ole. Jo det har det, hilsen en som også er ivrig seer I starten av sist Torpet så måtte 5 deltakere ut i duell og 3 ble igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 28. januar #107 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (24 minutter siden): Jo det har det, hilsen en som også er ivrig seer I starten av sist Torpet så måtte 5 deltakere ut i duell og 3 ble igjen. At man bruker det som utvelgelse i starten er jo noe helt annet enn det vi snakker om her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #108 Del Skrevet 28. januar (endret) Ninaen skrev (35 minutter siden): At man bruker det som utvelgelse i starten er jo noe helt annet enn det vi snakker om her. Dette skjedde etter en uke da og det har skjedd utover sesongen med, men vi får vel bli enige om å være uenig Endret 28. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #109 Del Skrevet 28. januar Hvem håper dere vinner Torpet av de der inne? Jeg håper på Anette for dramaet sin skyld, men blir glad om snekkeren vinner med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 28. januar #110 Del Skrevet 28. januar Spoiler Så flott at Farmengjengen skal på Torpet i morgen… da får vi jo spoilet enda mer, for det vil si at kampen mellom Anette og en av de andre sikkert er vært allerede… hva er poenget med å se Torpet videre nå? Dette gjelder noe som skjer på Farmen, men som også omhandler Torpet. Til info! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #111 Del Skrevet 28. januar Aurora er 32 (!) år. Oppfører seg som en bortskjemt 14 åring. Og alt det gnålet om «gamle folk» At Kjersti ikke har klikka ennå er et mirakel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #112 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (1 time siden): Hvem håper dere vinner Torpet av de der inne? Jeg håper på Anette for dramaet sin skyld, men blir glad om snekkeren vinner med. Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar Forfatter #113 Del Skrevet 28. januar Irja skrev (2 minutter siden): Aurora er 32 (!) år. Oppfører seg som en bortskjemt 14 åring. Og alt det gnålet om «gamle folk» At Kjersti ikke har klikka ennå er et mirakel. Neste så jeg lurer på om Gude faktisk er slik eller om hun bare spiller en karakter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. januar #114 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (10 minutter siden): Neste så jeg lurer på om Gude faktisk er slik eller om hun bare spiller en karakter Det virker ikke ekte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 28. januar #115 Del Skrevet 28. januar Irja skrev (5 timer siden): Det virker ikke ekte. Mads Hansen har sagt følgende om henne: – Hun kommer jo fra miljøer hvor man oppkonstruerer konflikter, så det lykkes hun ikke med her altså. Så er vel mer at hun ikke er vsnt til å «svelge kameler» eller være en lagspiller. Etter å ha levd 10 år som realitydeltager så har hun vel lagt seg til en tv person med å prate mye til kamera og gjøre sin greie. Vi så jo i Norges dummeste at det manglet mye på allmennkunndkapen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar Forfatter #116 Del Skrevet 30. januar Spoiler Fornøyd med at Ole vant da han fortjente en plass der mer enn Gude (han hadde gjort mer på sin korte tid der enn Gude hadde på 3 uker 😅) Men jeg ble likevel trist på Gude sine vegner, jeg er et følelsemenneske 🥺 Synes forøvrig at det blir for dumt at Anette ryker ut på søndags episoden på Farmen og så må vi vente til slutten av uken for å få se henne komme inn 🤦♂️ Vet vi så henne såvidt nå men det telles ikke for min skyld, fredags episoden blir da hun faktisk dukker opp og blir med på Torpet og det bare 2 dager før en ny søndags episode 😛 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 30. januar #117 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Fornøyd med at Ole vant da han fortjente en plass der mer enn Gude (han hadde gjort mer på sin korte tid der enn Gude hadde på 3 uker 😅) Men jeg ble likevel trist på Gude sine vegner, jeg er et følelsemenneske 🥺 Synes forøvrig at det blir for dumt at Anette ryker ut på søndags episoden på Farmen og så må vi vente til slutten av uken for å få se henne komme inn 🤦♂️ Vet vi så henne såvidt nå men det telles ikke for min skyld, fredags episoden blir da hun faktisk dukker opp og blir med på Torpet og det bare 2 dager før en ny søndags episode 😛 Spoiler Liker ikke at Aurora røk, men etter nærmere ettertanke tror jeg det var det beste som kunne skje henne mtp at Anette kommer inn. Med Kjersti der i tillegg...Føler nesten hun ble 'reddet' 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 30. januar #118 Del Skrevet 30. januar Men herregud da, er ikke litt av poenget med Torpet å følge "rytmen" på Farmen? De sendingene ligger jo tre år etter i handling. Jeg har ikke pleid å følge Torpet så nøye tidligere, så er dette normalen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. januar Forfatter #119 Del Skrevet 30. januar refill skrev (Akkurat nå): Men herregud da, er ikke litt av poenget med Torpet å følge "rytmen" på Farmen? De sendingene ligger jo tre år etter i handling. Jeg har ikke pleid å følge Torpet så nøye tidligere, så er dette normalen? Vanligvis så ville Anette dukket opp på slutten av søndagens Torpet episode eller i løpet av mandagens episode. De har gjort noe feil denne sesongen gitt. Godt mulig at vi ender opp med å se Torpet vinneren dukke opp på Farmen før vi får se det på Torpet 😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 30. januar #120 Del Skrevet 30. januar Cid skrev (14 minutter siden): Vanligvis så ville Anette dukket opp på slutten av søndagens Torpet episode eller i løpet av mandagens episode. De har gjort noe feil denne sesongen gitt. Godt mulig at vi ender opp med å se Torpet vinneren dukke opp på Farmen før vi får se det på Torpet 😛 Ja det ville ikke forundret meg sånn som dette har vært. Vi har jo sett Torpet ting på Farmen leeenge før det dukker opp på Torpet så langt. Det gir jo ingen mening 😅🧑🔧 Spoiler Men jada, jeg venter da altså fremdeles på ✨the drama✨ fra når Anette dukker opp mao. Synd Aurora ikke får det med seg, for jeg hadde elsket hennes reaksjon på det 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå