_Maddie_ Skrevet 24. januar #81 Del Skrevet 24. januar Lei av Gude så hun kan gjerne komme i kamp, blir så barnslig av en 30 + person. Ikke at det skal være konkurranse i «flinkhet», men trenger ikke være barnsligrekord heller 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 26. januar #82 Del Skrevet 26. januar Håper Aurora blir litt til. For må er der snart så Kjersti eksploderer av ar hun ikke gjør noe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #83 Del Skrevet 26. januar tonebelinda skrev (10 minutter siden): Håper Aurora blir litt til. For må er der snart så Kjersti eksploderer av ar hun ikke gjør noe Skjer nok før neste tvekamp 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 26. januar #84 Del Skrevet 26. januar (endret) . Endret 26. januar av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. januar #85 Del Skrevet 26. januar Det blir enda førstesideoppslag over Kjersti og N-ordet, eller rettere sagt hva hun har sagt i denne omgang av saken. Hva jeg mener om henne og uttalelsen spiller ingen rolle, det jeg reagerer på er TV2! Hun hadde vel aldri dratt denne saken opp igjen på eget initiativ. Men TV2 gjør det , med å spørre henne nå hva hun føler om det i ettertid. Så skal de liksom rykke ut nå og si at det er fælt hun blir hetset på tiktok m.m. Hva feiler det tv2 egentlig? El det vet jeg jo…. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 26. januar #86 Del Skrevet 26. januar Til info! For dere som ikke vil se hva som skjer på Torpet fremover, stopp Farmen episoden når taperen fra tvekampen går til Torpet…! Burde skjønt det egentlig, men… dette er det som gjør det irriterende at de henger flere dager etter! 😡😡 sånn da fikk jeg luftet litt igjen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #87 Del Skrevet 26. januar Dritt at Torpet henger sånn etter Farmen kjendis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #88 Del Skrevet 26. januar Tulla25j skrev (Akkurat nå): Til info! For dere som ikke vil se hva som skjer på Torpet fremover, stopp Farmen episoden når taperen fra tvekampen går til Torpet…! Burde skjønt det egentlig, men… dette er det som gjør det irriterende at de henger flere dager etter! 😡😡 sånn da fikk jeg luftet litt igjen Jeg stopper alltid der, jeg vil heller se det på Torpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #89 Del Skrevet 26. januar Gude gjør seg vanskelig gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 26. januar #90 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (1 minutt siden): Jeg stopper alltid der, jeg vil heller se det på Torpet. Burde skjønt det, men tenkte at de ikke kunne røpe så mye nå. Men det er jo tv2 i et nøtteskall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #91 Del Skrevet 26. januar Spoiler Og så går hun til pappa Steffen for trøst 😝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #92 Del Skrevet 26. januar (endret) Tulla25j skrev (2 timer siden): Burde skjønt det, men tenkte at de ikke kunne røpe så mye nå. Men det er jo tv2 i et nøtteskall! Og nå er jo Torpet bak Farmen så det de viser kommer nok ikke før på onsdag tenker jeg. Endret 26. januar av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar Forfatter #93 Del Skrevet 26. januar Spoiler Det med penisforlenger synes jeg var litt drøyt sagt av Gude 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 26. januar #94 Del Skrevet 26. januar Kan det virkelig være så forferdelig vanskelig for tv2 å samkjøre Torpet med Farmen?? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar #95 Del Skrevet 26. januar Cid skrev (5 timer siden): Skjul innhold Det med penisforlenger synes jeg var litt drøyt sagt av Gude 😅 Jeg lo godt! hun er morsom da selv om hun er litt sutrete. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. januar #96 Del Skrevet 26. januar Cookie123 skrev (34 minutter siden): Kan det virkelig være så forferdelig vanskelig for tv2 å samkjøre Torpet med Farmen?? Tydeligvis. Jævlig irriterende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 26. januar #97 Del Skrevet 26. januar Jeg syns Aurora har noen knallgode kommentarer av og til 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. januar Forfatter #98 Del Skrevet 27. januar Skravleberta skrev (5 timer siden): Jeg syns Aurora har noen knallgode kommentarer av og til 😅 Hun er litt av en person ja 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 27. januar #99 Del Skrevet 27. januar Skravleberta skrev (13 timer siden): Jeg syns Aurora har noen knallgode kommentarer av og til 😅 Men hun oppfører seg barnsligere enn min tenåring og det synes jeg er drøyt av en som er over dobbelt så gammel. Hun ser ut til å få leve i en skjermet boble og får selv folk som Steffen til å være pappa og koste vei for den forvokste prinsessen på erten. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltakatten Skrevet 27. januar #100 Del Skrevet 27. januar (endret) Helt enig med Kjersti at Steffen er altfor snill og. Aurora er lat. De er jo ikke påtorpet, for å leke mor, far og barn. Endret 27. januar av saltakatten 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå