Ninaen Skrevet 11 timer siden #61 Del Skrevet 11 timer siden jukkapalme skrev (29 minutter siden): Skjul innhold Ja, grrrr! Jeg tenkte ikke så mye over det først, tenkte først etterpå at Simon ikke var der. Lurer på hvem han taper mot eller om han trekker seg. Spoiler Virker som han trekker seg ut ifra hva han sa i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11 timer siden #62 Del Skrevet 11 timer siden Ninaen skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Virker som han trekker seg ut ifra hva han sa i dag Spoiler Ja, så det, men håper ikke han gjør det. Bedre med kamp da. Men synd uansett, jeg syns han er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #63 Del Skrevet 4 timer siden Herix skrev (12 timer siden): Ja hva faen? Spoiler jo noe som er tre episoder frem i tid, går det ikke an å ha farmen og torpet mer samkjørt? Veldig irriterende… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #64 Del Skrevet 4 timer siden Spoiler Dritt kjedelig at Simen trakk seg, hadde vært mye mer moro å ha han der fremfor Gude… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4 timer siden #65 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Dritt kjedelig at Simen trakk seg, hadde vært mye mer moro å ha han der fremfor Gude… Spoiler Uenig, liker bedre musikken enn snakket, og Gude er mer fascinerende å følge med på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden Forfatter #66 Del Skrevet 4 timer siden Lawyam skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Uenig, liker bedre musikken enn snakket, og Gude er mer fascinerende å følge med på. Spoiler Synes hun bare klager over at folk arbeider… Simen var i det minste underholdende, jaja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3 timer siden #67 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Synes hun bare klager over at folk arbeider… Simen var i det minste underholdende, jaja Spoiler Godt at vi er litt uenige faktisk, for deres skyld. Jeg mislikte han ikke altså, ble bare slik at jeg følte meg mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 1 time siden #68 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Dritt kjedelig at Simen trakk seg, hadde vært mye mer moro å ha han der fremfor Gude… Spoiler Synes det er ryddig å trekke seg når man vil hjem og de andre har sterk motivasjon, i stedet for å gå i kamp, slå ut noen, og så trekke seg. P.S. Han heter SimOn, ikke Simen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden Forfatter #69 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ninaen skrev (23 minutter siden): Skjul innhold Synes det er ryddig å trekke seg når man vil hjem og de andre har sterk motivasjon, i stedet for å gå i kamp, slå ut noen, og så trekke seg. P.S. Han heter SimOn, ikke Simen 😉 Spoiler Synes likevel at det er dritt at vi mistet Simon istedenfor Gude uansett om jeg forsto grunnen hans Skrevet feil men sånt kan skje Endret 1 time siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå