Zenhouse Skrevet 16. januar #41 Del Skrevet 16. januar Perine skrev (2 timer siden): Jeg så dagens lille episode og ble litt sjokkert over hva som tilsynelatende foregikk. Simen, altså 🤣 ha ha. Morsom fyr. God stemning. Så enkelt kan det gjøres. Å få meg til å le altså 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. januar Forfatter #42 Del Skrevet 16. januar Perine skrev (3 timer siden): Jeg så dagens lille episode og ble litt sjokkert over hva som tilsynelatende foregikk. Simen, altså 🤣 ha ha. Morsom fyr. God stemning. Tenkte at han var jævlig ekkel som runket foran folk 😝🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 16. januar #43 Del Skrevet 16. januar Jeg må ærlig innrømme jeg gikk fem på, og rynka kraftig på nesa 😂 Måtte le av meg selv da jeg skjønte hva han gjorde 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #44 Del Skrevet 17. januar Skal de ikke ha tvekamp eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. januar #45 Del Skrevet 17. januar Liker Aurora, håper hun vinner Torpet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #46 Del Skrevet 17. januar Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Liker Aurora, håper hun vinner Torpet. Tror ikke hun varer der så lenge når hun bare vil ha rolige dager hele tiden 😝 håper at hun må i kamp mot Simen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #47 Del Skrevet 17. januar Cookiesandcream skrev (21 timer siden): Jeg må ærlig innrømme jeg gikk fem på, og rynka kraftig på nesa 😂 Måtte le av meg selv da jeg skjønte hva han gjorde 😅 Haha, jeg tenkte "hva faen" et øyeblikk jeg også, men tenkte at det umulig kunne stemme jeg lo godt. Simon er morsom. Liker hele gjengen på Torpet. Spent på hvem som må i kamp mot Simon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #48 Del Skrevet 17. januar jukkapalme skrev (5 minutter siden): Haha, jeg tenkte "hva faen" et øyeblikk jeg også, men tenkte at det umulig kunne stemme jeg lo godt. Simon er morsom. Liker hele gjengen på Torpet. Spent på hvem som må i kamp mot Simon. Og når det var melk av alt 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #49 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (6 minutter siden): Og når det var melk av alt 😝 Farsmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #50 Del Skrevet 17. januar (endret) jukkapalme skrev (1 minutt siden): Farsmelk 😅 Men rart at det ikke ble tvekamp eller snakk om det, skal alt skje i løpet av neste episode da? Blir mye på en kort episode. Endret 17. januar av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 17. januar #51 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (2 timer siden): 😅 Men rart at det ikke ble tvekamp eller snakk om det, skal alt skje i løpet av neste episode da? Blir mye på en kort episode. Det virker som de er fire sammen lengre enn tidligere. Før var det brev om at "det er kun plass til tre stk på Torpet" og tvekamp dagen etter en ny kom inn. Hvis jeg husker riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. januar #52 Del Skrevet 17. januar Den kommentaren til Kjersti i dag🤣Venter på at kommentarfeltet skal eksplodere. Veldig gøy at de har fått en så god tone der inne, synes Simon og Steffen og Kjersti har en herlig dynamikk seg imellom 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #53 Del Skrevet 17. januar Ninaen skrev (22 minutter siden): Den kommentaren til Kjersti i dag🤣Venter på at kommentarfeltet skal eksplodere. Veldig gøy at de har fått en så god tone der inne, synes Simon og Steffen og Kjersti har en herlig dynamikk seg imellom 😂 Blitt sånn mot i brøstet stemning 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. januar #54 Del Skrevet 17. januar Cid skrev (13 minutter siden): Blitt sånn mot i brøstet stemning Der traff du spikeren på hodet 😂Kjersti er Karl, Simon er Nils 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. januar Forfatter #55 Del Skrevet 17. januar Ninaen skrev (10 minutter siden): Der traff du spikeren på hodet 😂Kjersti er Karl, Simon er Nils 😆 Eller Trine, Trine Grini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 19. januar #56 Del Skrevet 19. januar Spoiler Fint at de avslører hva som skjer på Torpet i Farmen…. Sykt irriterende. Så på episodeoversikten som lå på play og da viser de at gjengen som er igjen drar på marked på torsdag som kommer!? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herix Skrevet 19. januar #57 Del Skrevet 19. januar Tulla25j skrev (29 minutter siden): Skjul innhold Fint at de avslører hva som skjer på Torpet i Farmen…. Sykt irriterende. Så på episodeoversikten som lå på play og da viser de at gjengen som er igjen drar på marked på torsdag som kommer!? Ja hva faen? Spoiler jo noe som er tre episoder frem i tid, går det ikke an å ha farmen og torpet mer samkjørt? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. januar #58 Del Skrevet 19. januar De kommentarene mellom Aurora og Kjersti 😂Dette er god underholdning. «Gjør ingenting at hun soler seg, også bruker vi henne som radio for hun kan jo alle sangtekster i verden.» 😂 Og da Aurora kom med den kommentaren om at Kjersti ble ivveraska hver gang hun skjønner at Aurora har en hjerne😂 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 19. januar #59 Del Skrevet 19. januar Spoiler Sinnsykt irriterende at de spoilet fra markedet på Farmen, ja. 😡 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. januar #60 Del Skrevet 19. januar (endret) Cookiesandcream skrev (17 minutter siden): Vis skjult innhold Sinnsykt irriterende at de spoilet fra markedet på Farmen, ja. 😡 Spoiler Ja, grrrr! Jeg tenkte ikke så mye over det først, tenkte først etterpå at Simon ikke var der. Lurer på hvem han taper mot eller om han trekker seg. Endret 19. januar av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå