Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Jo flere kokker, osv...  Jeg tror ikke på noen snarlig harmonisering over grytene.  Det kan fort bli et moment når storbonden må velge førstekjempe.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yamask skrev (18 timer siden):

Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. 

Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". 

Er det sant så er det veldig dårlig gjort mot Agnete. Nitter virket jo hyggelig mot folk. At ei voksen kvinne oppfører seg slik er ikke greit. Er vel ikke på farmen for å vise på alt hun har fikset på utseendet sitt, og være frekk mot andre vel?

Dårlig av Simon å kalle Johanne for det svake ledd. Det var godt å se at Johanne vant over han, og at hu sa noe slikt som «burde ikke tatt det svake ledd»

Hun beviser at hun er ei sterk ung kvinne, og det var så fortjent seier.

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (1 time siden):

Vis skjult innhold

Kanskje like greit att Caroline Nitter trakk seg etter det som kom fram om henne i går. Slik oppførsel skaper bare dårlig stemning🥰.

Jeg er helt enig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yamask skrev (18 timer siden):

Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. 

Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". 

Åh nei, det var veldig trist å høre. Agnete virker som en skikkelig flott jente og fortjener virkelig ikke slik oppførsel.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger litt etter og er på søndagens episode nå. De har akkurat vært på marked, men den maten de får med seg derifra, hvor mange dager skal det vare? 1 kg korn feks, det holder jo ikke til så mange frokoster med grøt (hvis det er det de bruker det til da?) , de er jo så mange! Har kjendis versjonen noe ekstra mat de alltid har tilgang til annet enn potet og melk? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (6 timer siden):

Vis skjult innhold

Kanskje like greit att Caroline Nitter trakk seg etter det som kom fram om henne i går. Slik oppførsel skaper bare dårlig stemning🥰.

Spoiler

Altså måten hun svarer på kritikken i denne Tv2 artikkelen også. For en kvalm jente. https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/foler-seg-redusert-til-en-statist-provoserende/17358018/

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hakkespetten skrev (4 timer siden):

Jeg henger litt etter og er på søndagens episode nå. De har akkurat vært på marked, men den maten de får med seg derifra, hvor mange dager skal det vare? 1 kg korn feks, det holder jo ikke til så mange frokoster med grøt (hvis det er det de bruker det til da?) , de er jo så mange! Har kjendis versjonen noe ekstra mat de alltid har tilgang til annet enn potet og melk? 

Du kan utvilsomt leve ganske lenge på kun potet og melk. I tillegg har de sikkert tilgang på urter, og i tidligere utvgaver har de til og med hatt bugnende grønnssakshager eller drivhus. Egg har man jo som regel tilgang på, og egg inneholder faktisk de fleste næringsstoffene kroppen trenger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nitter lebestift med seg inn? Trodde ikke de fikk lov å ha det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Bra storbondevalg! Brynjar virker som hel ved, liker ham så godt. 

Hva er det enkelte av disse unge tenker, skryter av at de skal «chille». Null respekt for dyra, gårdsarbeidet og de andre deltakerne. 

Skjønner ikke egentlig hvorfor Caroline dro. Trøtt og tomt for kaffe?? Etter én uke?

William er så søt ☺️ Og for en portrettlikhet han fikk til med en gang! Agnete sitt bilde var bra og. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Brynjar er virkelig en fin storbonde. Herlig å se at Agnete og Johanne sprudler når Nitter har reist. Liker Sarita mindre og mindre. Må si jeg koser meg når Jan Henrik gir henne litt motstand. William er også en likandes kar. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (9 timer siden):

Jo flere kokker, osv...  Jeg tror ikke på noen snarlig harmonisering over grytene.  Det kan fort bli et moment når storbonden må velge førstekjempe.

Må si meg enig med Sarita som er litt sjokkert over kjøkkenhygienen til Gladkokken! Han lever jo av å lage mat i det virkelige liv, og da er det ganske ekkelt å tenke på at han er så slapp på hygienen.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (13 minutter siden):

Må si meg enig med Sarita som er litt sjokkert over kjøkkenhygienen til Gladkokken! Han lever jo av å lage mat i det virkelige liv, og da er det ganske ekkelt å tenke på at han er så slapp på hygienen.

Kanskje han er vant til masse folk som rydder rundt ham og glemmer at dette er en litt annen verden 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 time siden):

Skjul innhold

Bra storbondevalg! Brynjar virker som hel ved, liker ham så godt. 

Hva er det enkelte av disse unge tenker, skryter av at de skal «chille». Null respekt for dyra, gårdsarbeidet og de andre deltakerne. 

Skjønner ikke egentlig hvorfor Caroline dro. Trøtt og tomt for kaffe?? Etter én uke?

William er så søt ☺️ Og for en portrettlikhet han fikk til med en gang! Agnete sitt bilde var bra og. 

Sier bare: se Torpet og hør hva Kjersti sier i 1,episode om blond influenser som bare er der for honoraret og sjekker ut etter 1 uke. Hun traff spikeren solid på hodet der kan du si😂

De bør jo få honoraret kraftig redusert om de trekker seg før et visst antall uker og/eller det ikke er medisinske grunner. Ærlig talt…

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarita er litt sånn «Det er egentlig din feil at brødene ble brent, jeg lar deg vite at jeg synes det, men sier så at jeg ikke skylder på deg, sånn at jeg virker som et realt og storsinnet menneske. Så gir jeg deg hele tiden små stikk av skyld, etterfulgt av ikke ektefølte forsikringer om at jeg ikke mener det er din feil.» 

Rart Johanne blir litt forvirra?
Så driver den falske kjerringa å kaller henne datteren sin, og er så glad i henne at det liksom ikke er måte på!

Kjenner at jeg har den dominerende dama og hersketeknikkene hennes i halsen!

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad Nitter trakk seg nå når vi har hørt hvordan hun oppførte seg, uff…

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt dette før men jeg elsker soundtracket til Farmen seriene, så episk musikk 😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (33 minutter siden):

Sier bare: se Torpet og hør hva Kjersti sier i 1,episode om blond influenser som bare er der for honoraret og sjekker ut etter 1 uke. Hun traff spikeren solid på hodet der kan du si😂

De bør jo få honoraret kraftig redusert om de trekker seg før et visst antall uker og/eller det ikke er medisinske grunner. Ærlig talt…

Hun hadde jo ingen grunn for å trekke seg!! Tynneste begrunnelsen ever tror jeg…? Synes de burde få kraftig reduksjon i honorar ja, når de åpenbart takker ja bare for å få vist seg frem litt, før de stikker avgårde m penga! Nei Caroline, der skuffa du stort, med både oppførsel og tidlig exit. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (2 timer siden):

Kanskje han er vant til masse folk som rydder rundt ham og glemmer at dette er en litt annen verden 🤣

Ja, det hørtes litt sånn ut, som at det var en oppgave han gjerne ville slippe unna, da de diskuterte oppvask i plenum…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...