Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stor pike skrev (1 minutt siden):

Enig. Jeg finner henne usympatisk. 

Enig? Jeg har ikke skrevet noe negativt om Kjersti, så da er du nok enig med noen andre enn meg. 
Kjersti er da ikke usympatisk, bare litt direkte. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (47 minutter siden):

Hva er vitsen med det?

Utrolig forveden (og nok litt kontrolbehov)! Alltid vært, og bare vis jeg ser noen serier med andre så klarer jeg å la vær 🙃 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Ja, og synes det er vel fortjent når hun treffer på smiinga, og hun kunne faktisk svaret på utslagsspørsmålet (ikke tipping). Ja, Susan har fortjent knivene, men Kjersti har uansett flest riktige om man ser på svar/oppgaver i finalen. Så sånn sett er det ikke med minst mulig margin heller. Synes Kjersti fortjente dette! Hun har sine sider, men synes at hun både gjennom egen Farmen-sesong og nå denne har fått vist fram at hun både har selvinnsikt, jobber med seg selv, og ikke minst at hun har mange gode kvaliteter, er flink til å se folk, flink til å veilede og ikke minst at hun er ydmyk (som det jo kan virke som hun ikke er når temperamentet har overtaket). Synes Kjersti er ei herlig dame som viser godt fram hvor mangefasettert vi mennesker er på en veldig ærlig måte, der andre nok er bedre på å spille på sidene sine og dekke mer over det negative får du alt ganske ærlig og åpent med Kjersti. Hun virker hard ved første øyekast, men har vist at det bor uendelig mye mer i henne. Synes hun totalt sett har kommet veldig bra ut av sin reality-deltakelse, spesielt mtp at hun er en sånn person som tv-selskapene fort elsker å vinkle skarpest mulig fordi det gir konflikt og engasjement. 
Og synes det var så fint at akkurat de to sto i finalen sammen!

Helt enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 13.2.2025 den 18.23):

Stoler ikke på at hun ikke finner veien tilbake om det egentlig ikke lar seg gjøre. Hun fikk vannvittig med tv-tid, så de finner sikkert en spot. Banner dessverre på at det blir en all-stars eller lignende :knegg:

Spoiler

Til å bare ha vært der halvannen uke, har hu jammen fått rikelig skjermtid, ja! Følte hun hadde vært der nesten hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (På 14.2.2025 den 7.05):

Kan styre min begeistring for gladkokken, men enig om de 2 andre

Synes han ble (framstilt?) mye triveligere nå på slutten. Jeg likte ham ikke i starten, da virka han sur,men fikk jo se og høre ham litt mer nå, og jammensanten hadde han flere sider, han også!😉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollami skrev (24 minutter siden):
  Skjul innhold

Til å bare ha vært der halvannen uke, har hu jammen fått rikelig skjermtid, ja! Følte hun hadde vært der nesten hele tida!

Spoiler

Tok meg selv i å bli bittelitt overraska da hun sa "den siste halvannen uka". Virket som hun hadde vært der mye lengre, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Kjersti med velfortjent seier! :duskedame: morsomt med begge håndball-legendene i samme finale. Liker begge to like godt, men glad Kjersti vant siden hun virkelig trengte premien også ♥️

Og så søtt og koselig da de kom hånd i hånd inn på finaleplassen, bestevenninnene 😍

• Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så flotte trekk Kjersti har.  Hun ser ut som en ex-supermodel.  De øynene og den bestrukturen i ansiktet.  I tillegg til høyden og skuldrene syns jeg nesten det er rart at hun ikke har vært det. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet på Susann, men Kjersti har vist seg å være den mest allsidige og sterkeste konkurrenten i løpet av finaleuka, så seieren var vel fortjent! Hun sier selv at hun har det litt trangt økonomisk som alenemor til to barn og mye som trengs å pusses opp hjemme, så pengepremien kommer godt med!

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (6 minutter siden):

Herregud så flotte trekk Kjersti har.  Hun ser ut som en ex-supermodel.  De øynene og den bestrukturen i ansiktet.  I tillegg til høyden og skuldrene syns jeg nesten det er rart at hun ikke har vært det. 

Hun er for bred over skuldrene/ryggen og for karslig i gangen til å være modell, men beinstrukturen og høyden er i modellklassen! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan si mye om sesongen i seg selv men selve finalen synes jeg er den beste som har vært i Farmen Kjendis hittil, 2 fullstendig verdige vinnere, to tidligere kolleger og bestevenninner som kjempet vennlig mot hverandre. Fantastisk! 🥳

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (7 timer siden):
  Skjul innhold

Er de bare meg eller møtte ikke Caroline Nitter opp til finalen?😂 Ikke att de var ett tap altså…..

Kanskje hun møtte opp til feil gård :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere til Kjersti med 1.plass i farmen kjendis 2025😊

Gratulere til Susann med 2.plass i farmen kjendis 2025😊

Gratulere til gladkokken med 3.plass i farmen kjendis 2025😊

Hurra hurra hurra🥳🥳

Det har vært flott å følge med på årets kjendiser i farmen kjendis. 

Endret av GlitrendeSjokolade
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, for et antiklimaks. 😆 Jeg synes ikke det var en sååå fantastisk finale. Men jeg liker vel egentlig sjelden Farmen-finalene. Synes de er ganske kjedelige. Og så er det så dumt at Farmen er over…

Angående Gladkokken så har jeg ikke oppfattet han som sur i det hele tatt. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, da, men synes han har vært helt fin og eventuelt litt lei av og til, men ikke sur. 😊 

Endret av Kaisamaia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at dette har vært en dårlig sesong som så mange her sier, jeg synes at det har vært en bra sesong jeg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Man kan si mye om sesongen i seg selv men selve finalen synes jeg er den beste som har vært i Farmen Kjendis hittil, 2 fullstendig verdige vinnere, to tidligere kolleger og bestevenninner som kjempet vennlig mot hverandre. Fantastisk! 🥳

Godt oppsummert! 
Jeg heiet på Susann fordi hun var min store helt da hun var aktiv, men Kjersti har vært helt overlegen i veldig mange øvelser. Helt fortjent. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...