Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spoiler

Skjønner ikke hvorfor ikke Simon stemmer på Kjersti. Trodde kanskje han kjente henne best og hadde det fint med henne på Torpet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Deilig at Susann kapret den andre finaleplassen men jeg fikk vondt av Jan som gjorde en så dum feil 🙈 kunne vunnet hvis ikke.

Nå blir jeg glad uansett hvem som vinner :)

Spoiler

Men han hadde vel tapt uansett for Susan hadde 7/8 på skolebrødet og 3/5 på knutene. GK hadde hatt 8/8 (om han hadde satt rett) og 0/5. og de var likt på snekring, sying og fisk. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (43 minutter siden):
  Skjul innhold

Er de bare meg eller møtte ikke Caroline Nitter opp til finalen?😂 Ikke att de var ett tap altså…..

Spoiler

Deltagere som trekker seg får ikke være med i finalen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadet skrev (4 minutter siden):

Skjul innhold

Deltagere som trekker seg får ikke være med i finalen

Spoiler

Ole trakk jo seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke til å se kveldens final. Tåler ikke Kjersti og vil ikke se på om hun vinner. Har mye annet å se på. Håper Susan vinner selv om hun ikke har vert min favoritt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (4 minutter siden):

Jeg kommer ikke til å se kveldens final. Tåler ikke Kjersti og vil ikke se på om hun vinner. Har mye annet å se på. Håper Susan vinner selv om hun ikke har vert min favoritt.

Hvorfor liker ikke du henne?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (32 minutter siden):
  Skjul innhold

Men han hadde vel tapt uansett for Susan hadde 7/8 på skolebrødet og 3/5 på knutene. GK hadde hatt 8/8 (om han hadde satt rett) og 0/5. og de var likt på snekring, sying og fisk. 

Spoiler

Man vet aldri men glad Susann vant den, ble en episk finale!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg digga at Kjersti vant! Vel fortjent! Innmari sterkt å vinne når Susann hadde et så stort forsprang.

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (23 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg digga at Kjersti vant! Vel fortjent! Innmari sterkt å vinne når Susann hadde et så stort forsprang.

Spoiler

Ja, og synes det er vel fortjent når hun treffer på smiinga, og hun kunne faktisk svaret på utslagsspørsmålet (ikke tipping). Ja, Susan har fortjent knivene, men Kjersti har uansett flest riktige om man ser på svar/oppgaver i finalen. Så sånn sett er det ikke med minst mulig margin heller. Synes Kjersti fortjente dette! Hun har sine sider, men synes at hun både gjennom egen Farmen-sesong og nå denne har fått vist fram at hun både har selvinnsikt, jobber med seg selv, og ikke minst at hun har mange gode kvaliteter, er flink til å se folk, flink til å veilede og ikke minst at hun er ydmyk (som det jo kan virke som hun ikke er når temperamentet har overtaket). Synes Kjersti er ei herlig dame som viser godt fram hvor mangefasettert vi mennesker er på en veldig ærlig måte, der andre nok er bedre på å spille på sidene sine og dekke mer over det negative får du alt ganske ærlig og åpent med Kjersti. Hun virker hard ved første øyekast, men har vist at det bor uendelig mye mer i henne. Synes hun totalt sett har kommet veldig bra ut av sin reality-deltakelse, spesielt mtp at hun er en sånn person som tv-selskapene fort elsker å vinkle skarpest mulig fordi det gir konflikt og engasjement. 
Og synes det var så fint at akkurat de to sto i finalen sammen!

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bronto skrev (På 13.2.2025 den 0.24):

Syns Kjersti ligner Jon Almås også jeg nå da, haha! Flotte og flinke begge to. 

Ser det 😅 hun er definitivt kjærlighetsbarnet til Jon og Anne-Kat 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elien skrev (2 timer siden):

Nei, spolte ikke. Gikk rett på slutten, ser på dataen, enklere der

Hva er vitsen med det?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (24 minutter siden):

Ser det 😅 hun er definitivt kjærlighetsbarnet til Jon og Anne-Kat 😂

Visst faen 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LiseTV skrev (1 time siden):

Hva har du så i mot Kjersti? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Gratulerer, Kjersti! :heiajente:
Begynte med 2 kniver i minus, men gikk av med en hårfin seier. Vel fortjent, for et råskinn av ei dame!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...