PusheenPusheen Skrevet torsdag kl 12:15 #1481 Del Skrevet torsdag kl 12:15 Tror det blir å stå mellom damene. Heier på Kjersti, hun er en maskin! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet torsdag kl 12:20 #1482 Del Skrevet torsdag kl 12:20 jukkapalme skrev (1 time siden): Kanskje ikke direkte, men er tydelig at han ikke liker dyr. Da dyrene ble hentet sa han at det var godt å bli kvitt dem. Ganske tydelig at han ikke liker dem da… Han har heller ikke deltatt i noe dyrestell. Har sikkert ikke kost med en katt, en gang. Å være redd hester er selvfølgelig lov, mange som er det, men forskjell på det og å ikke like dyr. Han hadde jo hatt en gyllen anledning til å bli kvitt redselen for hester ved å prøve å bli kjent med hestene. Men det har han ikke gjort. Du er ikke et dårlig menneske hvis du er redd for dyr. Klart det er godt å bli kvitt de, hvis han ikke er trygg rundt de. Jeg har ikke noe problemer med f.eks hester, kuer eller hunder, men de kattene som går akkurat hvor de vil til alle døgnets tider.. det er grunn nok til at jeg ikke kunne ha deltatt på Farmen. Jeg hadde ikke fått sove med katter på soverommet. Det gjør ikke meg til et dårlig menneske. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 12:24 Forfatter #1483 Del Skrevet torsdag kl 12:24 Irja skrev (3 minutter siden): Du er ikke et dårlig menneske hvis du er redd for dyr. Klart det er godt å bli kvitt de, hvis han ikke er trygg rundt de. Jeg har ikke noe problemer med f.eks hester, kuer eller hunder, men de kattene som går akkurat hvor de vil til alle døgnets tider.. det er grunn nok til at jeg ikke kunne ha deltatt på Farmen. Jeg hadde ikke fått sove med katter på soverommet. Det gjør ikke meg til et dårlig menneske. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet torsdag kl 12:47 #1484 Del Skrevet torsdag kl 12:47 Sam Fox skrev (32 minutter siden): Jeg tror hun vinner om hun møter GK. Men husk at Susann har én kniv og vil få én til av deltakerne. Da leder Susann 2 - 0. Hvis de slår ut GK selvfølgelig. Men jeg synes Kjersti er en verdig vinner. Alle tre er verdig vinnere. Vil nok le for meg selv om GK vinner hele greiene. Når det er sagt, og jeg tror jeg snakker for ganske mange, så må jeg si at dette er den kjedeligste og dårligste sesong av Farmen jeg har sett. Enig i kjedsomhetskommentaren, tror vi kan takke Johanne for mye av spenningen/episodene som var litt artig å følge med på, fordi det var hun som fikk Sarita og Anette å vise sine 'sanne jeg' slik at det ikke bare var kjedelig. Uten det ville jeg ha snorket godt. Har ingen tro på at GK vinner, så det blir vel sikkert Kjersti, vel fortjent, men når de finner på å caste noen av det kaliberet og som også har vært der tidligere, føler jeg at vinnerene stort sett er gitt på forhånd. Sportsutøvere mot 'vanlige folk' har fordeler med muskelstyrke og har det vært noen 'vanlige' som er vunnet da? DET synes jeg er kjedelig, så jeg håper GK vinner pga det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet torsdag kl 12:51 #1485 Del Skrevet torsdag kl 12:51 Irja skrev (29 minutter siden): Du er ikke et dårlig menneske hvis du er redd for dyr. Klart det er godt å bli kvitt de, hvis han ikke er trygg rundt de. Jeg har ikke noe problemer med f.eks hester, kuer eller hunder, men de kattene som går akkurat hvor de vil til alle døgnets tider.. det er grunn nok til at jeg ikke kunne ha deltatt på Farmen. Jeg hadde ikke fått sove med katter på soverommet. Det gjør ikke meg til et dårlig menneske. Har da aldri sagt at han er et dårlig menneske fordi han er redd for dyr. Men han sa at det var godt å bli KVITT dem. Da liker man ikke dyr… De andre ble lei seg over at dyrene dro mens han ble glad for det. Tror neppe han var redd for alle dyrene. Og han kunne gjort en innsats for å bli kvitt dyreskrekken når han først var der inne. Mange før han som har gjort det… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet torsdag kl 12:54 #1486 Del Skrevet torsdag kl 12:54 Irja skrev (27 minutter siden): Du er ikke et dårlig menneske hvis du er redd for dyr. Klart det er godt å bli kvitt de, hvis han ikke er trygg rundt de. Jeg har ikke noe problemer med f.eks hester, kuer eller hunder, men de kattene som går akkurat hvor de vil til alle døgnets tider.. det er grunn nok til at jeg ikke kunne ha deltatt på Farmen. Jeg hadde ikke fått sove med katter på soverommet. Det gjør ikke meg til et dårlig menneske. Dårlig menneske er vel man helst om man behandler dyr dårlig og selv om.jeg er nokså glad i dyr. er det bare hund og katt jeg føler meg trygg på og ville hatt i senga, glem hest og ku der hvertfall, men har full forståelse for at ikke alle tenker som meg og særlig hygienisk er det heller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet torsdag kl 13:02 #1487 Del Skrevet torsdag kl 13:02 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Har da aldri sagt at han er et dårlig menneske fordi han er redd for dyr. Men han sa at det var godt å bli KVITT dem. Da liker man ikke dyr… De andre ble lei seg over at dyrene dro mens han ble glad for det. Tror neppe han var redd for alle dyrene. Og han kunne gjort en innsats for å bli kvitt dyreskrekken når han først var der inne. Mange før han som har gjort det… Hvorfor det hvis han ikke har planer om å bo eller bevege seg på bondegård og ha griser, sauer, hest, kyr slik at han nesten MÅ. Han går vel ikke rundt omkring og treffer på de dyrene hver dag mens han jobber på kjøkken osv, så det trenger han vel ikke nære en tanke. Jeg synes at det er kjekt å bli kvitt overnatningsgjester osv av og til, det betyr ikke at jeg ikke liker mennesker eller ikke er glad i dem, eller dårlig menneske, men lovlig må det vel være å synes det er kjekt å få ro i heimen igjen... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet torsdag kl 14:54 #1488 Del Skrevet torsdag kl 14:54 Mollebolle skrev (På 11.2.2025 den 19.26): Skjul innhold Heia Victor og Susann....veldig verdige vinnere begge to. Skulle gjerne sett Agnete også i finalen, men den gang ei. Hun har i hvert fall gjort en fantastisk fin figur på Farmen. Fint forbilde er hun. Heller Agnethe enn Victor. Skjønner ikke hvorfor han er så populær?! Fryktelig masete type, jeg har ‘lukket’ ørene hver gang han kjaser og maser . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet torsdag kl 14:57 #1489 Del Skrevet torsdag kl 14:57 Lawyam skrev (2 timer siden): Dårlig menneske er vel man helst om man behandler dyr dårlig og selv om.jeg er nokså glad i dyr. er det bare hund og katt jeg føler meg trygg på og ville hatt i senga, glem hest og ku der hvertfall, men har full forståelse for at ikke alle tenker som meg og særlig hygienisk er det heller ikke. Helt enig! Jeg vil heller ikke ha hester og kyr i senga😅 Der går grensa😂😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet torsdag kl 15:04 #1490 Del Skrevet torsdag kl 15:04 Mollebolle skrev (8 timer siden): Heia Susann 🥳 Sjelden synes jeg en person har klart seg så godt gjennom hele oppholdet. Ingen syting, klaging, unnasluntring eller andre konflikter. Jobbet og stått på. Blid og hyggelig mot alle. Måtte hun gå helt til topps. Hun er hel ved! 👍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet torsdag kl 15:17 #1491 Del Skrevet torsdag kl 15:17 Cid skrev (8 timer siden): Og Kjersti som synes at sauer er dumme 😝 De er dumme. Ligger og sover midt i bilvei 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 15:27 Forfatter #1492 Del Skrevet torsdag kl 15:27 Boetica skrev (10 minutter siden): De er dumme. Ligger og sover midt i bilvei 😅 Eller vi kjører i senga demmes 🤪 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet torsdag kl 15:30 #1493 Del Skrevet torsdag kl 15:30 Cid skrev (1 minutt siden): Eller vi kjører i senga demmes 🤪 😅 ja det er bare peace&love, ALT preller av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet torsdag kl 15:49 #1494 Del Skrevet torsdag kl 15:49 jukkapalme skrev (2 timer siden): Har da aldri sagt at han er et dårlig menneske fordi han er redd for dyr. Men han sa at det var godt å bli KVITT dem. Da liker man ikke dyr… De andre ble lei seg over at dyrene dro mens han ble glad for det. Tror neppe han var redd for alle dyrene. Og han kunne gjort en innsats for å bli kvitt dyreskrekken når han først var der inne. Mange før han som har gjort det… Jeg er ekstremt dyremenneske, men mener der er feil å si at noen "ikke liker" dyr, fordi de ikke nødvendigvis er veldig glad i dyr og ikke bryr seg om å ha de rundt seg seg til enhver tid. Det er ikke det samme som å ikke like. Det er sterk ordbruk å påstå om noen du ikke kjenner. Det er mange som f.eks synes det er slitsomt å være rundt barn, ofte også av usikkerhet som meg GK og hesten, men det betyr ikke at de ikke liker barn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 16:09 Forfatter #1495 Del Skrevet torsdag kl 16:09 Boetica skrev (38 minutter siden): 😅 ja det er bare peace&love, ALT preller av Av gårdsdyr så er griser favorittene mine, så søte 😍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet torsdag kl 16:46 #1496 Del Skrevet torsdag kl 16:46 Om ikke Kjersti tar seieren, så kommer hun sikkert tilbake på Torpet om noen år Sånn sett håper jeg hun vinner, selv om fornuften tror Susan drar det i havn 🤾♀️. Gladkokken (evt Gullk*ken) håper jeg virkelig ikke vinner.... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 17:09 Forfatter #1497 Del Skrevet torsdag kl 17:09 Tradegy skrev (22 minutter siden): Om ikke Kjersti tar seieren, så kommer hun sikkert tilbake på Torpet om noen år Sånn sett håper jeg hun vinner, selv om fornuften tror Susan drar det i havn 🤾♀️. Gladkokken (evt Gullk*ken) håper jeg virkelig ikke vinner.... Hun har allerede kommet på Torpet så dette blir hennes siste sjanse, Susann kan dukke opp en gang i fremtiden da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet torsdag kl 17:23 #1498 Del Skrevet torsdag kl 17:23 Cid skrev (8 minutter siden): Hun har allerede kommet på Torpet så dette blir hennes siste sjanse, Susann kan dukke opp en gang i fremtiden da. Stoler ikke på at hun ikke finner veien tilbake om det egentlig ikke lar seg gjøre. Hun fikk vannvittig med tv-tid, så de finner sikkert en spot. Banner dessverre på at det blir en all-stars eller lignende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 17:47 Forfatter #1499 Del Skrevet torsdag kl 17:47 Tradegy skrev (23 minutter siden): Stoler ikke på at hun ikke finner veien tilbake om det egentlig ikke lar seg gjøre. Hun fikk vannvittig med tv-tid, så de finner sikkert en spot. Banner dessverre på at det blir en all-stars eller lignende Kanskje hun sniker seg inn på Torpet en gang 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet torsdag kl 19:53 #1500 Del Skrevet torsdag kl 19:53 Heier på jentene! Håper det blir Kjersti og Susann i finalen. 🤩 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå