Havspeil Skrevet 13. januar #121 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (Akkurat nå): Kjedelig at de fikk vite hvem som er på Torpet, jeg liker å se den som ryker bli overrasket over hvem de møter. Enig. Tror ikke det har skjedd før ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. januar #122 Del Skrevet 13. januar Havspeil skrev (56 minutter siden): Som godt voksen dame, blir jeg trist over hvordan Sarita overkjører og manipulerer. 1 .gang jeg stusset var da hun kalte ungjenta " det svakeste leddet " ut av det blå ....?? Flaut å se på. 2.gang jeg forsto at det er hennes vei - eller the highway : da hun ikke tillot innspill ifra han unge danseren ifht fyringa på brøda. 3. gang : da hun teamet opp i forkant med det andre voksne kvinnemennesket før de orkestrerte grunnen til resultatet av brøda til resten av gruppa. ( hun som ikke passa lammevakta si,- som faktisk er viktigere enn brød ) 4.gang : og grunnen til at jeg håper hun ryker ut : håndteringen hennes i etterkant. Hun plasserer skyld der den ikke hører hjemme, bruker hersketeknikker på et ungt menneske som ikke forstår hva hun utsettes for på en så stygg måte at jeg blir sint. Jeg kommer ikke til å kjøpe produktene hennes i butikken . Hun har vært flink og bygget opp en merkevare : men boikotter drittoppførsel ! Nr 2 reagerte jeg også veldig på. Han hadde rolige og fornuftige innspill- men ble blankt avvist. Forøvrig minner hun veldig om Donna Ioanna ( modell-mammaen som var med noen år tilbake). Ikke bare fordi begge snakker kristiansandsk, men den bastante måten å snakke til andre på. Hvert år skjer det samme - noen styrker omdømmet sitt, andre svekker det. Mye derfor jeg liker å se på Farmen kjendis også- man kan ikke skjule personligheten sin der over tid. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #123 Del Skrevet 13. januar Havspeil skrev (50 minutter siden): Enig. Tror ikke det har skjedd før ? En gang så kolliderte Farmen gjengens besøk på markedet med Torpet gjengens besøk der husker jeg, tror det var Svein, Linni og Espen Thoresen som var der da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 13. januar #124 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (16 minutter siden): En gang så kolliderte Farmen gjengens besøk på markedet med Torpet gjengens besøk der husker jeg, tror det var Svein, Linni og Espen Thoresen som var der da. Ja,det stemmer nok..the good old days 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 13. januar #125 Del Skrevet 13. januar Zenhouse skrev (24 minutter siden): Nr 2 reagerte jeg også veldig på. Han hadde rolige og fornuftige innspill- men ble blankt avvist. Forøvrig minner hun veldig om Donna Ioanna ( modell-mammaen som var med noen år tilbake). Ikke bare fordi begge snakker kristiansandsk, men den bastante måten å snakke til andre på. Hvert år skjer det samme - noen styrker omdømmet sitt, andre svekker det. Mye derfor jeg liker å se på Farmen kjendis også- man kan ikke skjule personligheten sin der over tid. Ja. Og i utgangspunktet var Sarita en dame jeg hadde forhåpninger til . Har jo fått med meg hennes historie om hvordan hun har vært sin egen lykkes smed . Som jeg heiet på. Men hun sparker unødvendig nedover her. Så jeg har mistet aktelsen. Trist . Men jeg takler dårlig offerrolle,hersketeknikker og dobbeltsidighet . Ja,hun disker opp retter ,men med en bismak. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #126 Del Skrevet 13. januar Havspeil skrev (13 minutter siden): Ja,det stemmer nok..the good old days 🙃 Var morsomt å følge gnisningen mellom Espen og Riise synd at det bare varte i en uke, typisk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. januar #127 Del Skrevet 13. januar Havspeil skrev (36 minutter siden): Ja. Og i utgangspunktet var Sarita en dame jeg hadde forhåpninger til . Har jo fått med meg hennes historie om hvordan hun har vært sin egen lykkes smed . Som jeg heiet på. Men hun sparker unødvendig nedover her. Så jeg har mistet aktelsen. Trist . Men jeg takler dårlig offerrolle,hersketeknikker og dobbeltsidighet . Ja,hun disker opp retter ,men med en bismak. Problemet hennes er jo at hun legger hele selvfølelsen sin i å lage god mat. Ser i intervju med henne i ettertid hvor det gikk innpå henne. Absurd for de fleste andre, men hun tyr til alle virkemidler når selvfølelsen er truet, og da blir ikke utfallet bra. Jeg synes det er både umodent og uklokt av en så voksen person. Man må tåle noe rusk i maskineriet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 13. januar #128 Del Skrevet 13. januar Boetica skrev (1 minutt siden): Problemet hennes er jo at hun legger hele selvfølelsen sin i å lage god mat. Ser i intervju med henne i ettertid hvor det gikk innpå henne. Absurd for de fleste andre, men hun tyr til alle virkemidler når selvfølelsen er truet, og da blir ikke utfallet bra. Jeg synes det er både umodent og uklokt av en så voksen person. Man må tåle noe rusk i maskineriet. Ja. Det skinner igjennom at hele hennes eksistens faller på å " prestere" matmessig. ... Hun har jo satt rammene for det i eget liv - og prestert . Nå er rammene anneledes. Hun har andre forhold og folk å forholde seg til. Og hun ville briljert i mine øyne,dersom hun ikke sparket til siden og nedover. Og særlig når " utfallene" skjer med tanke på egen person og ikke så mye for de hun drar inn ,- på kort sikt. Takler bare ikke den greia om at hun snakket om " når barna gjør feil og mammarollen " 😬 - rundt middagsbordet. WTF !! Klikker på narrativet . 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. januar #129 Del Skrevet 13. januar (endret) Som person klarer Nitter seg helt greit. Og det er noe fint med å se henne lære William om "livet". Men jeg vil alltid synes det er feil av TV2 å melke fram personer som er operert og injisert både her og der, og som er så utseendefokusert med OnlyFans-profil. Denne meningen min går på tvers av slike som Nitter, Sophie E, Brennhovd osv, og er ikke ment til Nitter som person. At slike mennesker velger å gjøre dette med seg selv og leve slik de gjør får så bare være, men dette er Farmen - et familieprogram - og da bør TV2 være sitt ansvar bevisst i et samfunn full av psykiske problemer, kroppspress, kroppskomplekser osv blant unge der kommersielle krefter og utseendeukultur herjer. Uansett. Det var synd at Simon ble valgt som førstekjempe. Han var kanskje ikke den mest underholdende, men jeg likte han. Det var enda mer synd at Johanne ble valgt som andrekjempe, så jeg er glad for at hun vant tvekampen. For øvrig synes jeg tønnesjakk som gren er kjedelig å se på. Sarita kan dere få gratis av meg. På tide å svelge egen stolthet og finne fram medmenneskelighet. Endret 13. januar av Ctrl 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 13. januar #130 Del Skrevet 13. januar Spoiler Nydelig, TV2 Dere klarer helt på egenhånd å spoile at Brynjar blir neste storbonde. Er det mulig? Skjerpings! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. januar #131 Del Skrevet 13. januar Ctrl skrev (2 timer siden): Som person klarer Nitter seg helt greit. Og det er noe fint med å se henne lære William om "livet". Men jeg vil alltid synes det er feil av TV2 å melke fram personer som er operert og injisert både her og der, og som er så utseendefokusert med OnlyFans-profil. Denne meningen min går på tvers av slike som Nitter, Sophie E, Brennhovd osv, og er ikke ment til Nitter som person. At slike mennesker velger å gjøre dette med seg selv og leve slik de gjør får så bare være, men dette er Farmen - et familieprogram - og da bør TV2 være sitt ansvar bevisst i et samfunn full av psykiske problemer, kroppspress, kroppskomplekser osv blant unge der kommersielle krefter og utseendeukultur herjer. Uansett. Det var synd at Simon ble valgt som førstekjempe. Han var kanskje ikke den mest underholdende, men jeg likte han. Det var enda mer synd at Johanne ble valgt som andrekjempe, så jeg er glad for at hun vant tvekampen. For øvrig synes jeg tønnesjakk som gren er kjedelig å se på. Sarita kan dere få gratis av meg. På tide å svelge egen stolthet og finne fram medmenneskelighet. Jeg opplever at Caroline har tonet ned hele «avataren» allerede i løpet av første uka. Hun er mindre intens i praten/tonefallet m.m. Og at TV2 fokuserer på andre ting hun gjør slik at jeg egentlig har glemt «hvordan hun ser ut» selv når hun er i fokus (i motsetning til første episode da det var CAROLINE NITTER!!!) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 13. januar #132 Del Skrevet 13. januar Ninaen skrev (55 minutter siden): Jeg opplever at Caroline har tonet ned hele «avataren» allerede i løpet av første uka. Hun er mindre intens i praten/tonefallet m.m. Og at TV2 fokuserer på andre ting hun gjør slik at jeg egentlig har glemt «hvordan hun ser ut» selv når hun er i fokus (i motsetning til første episode da det var CAROLINE NITTER!!!) Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. januar #133 Del Skrevet 13. januar yamask skrev (8 minutter siden): Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". Også Agnete. Som virker utelukkende god og skjønn. Jeg tviler ikke på et sekund at det hun sier er veldig, veldig sant! 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 13. januar #134 Del Skrevet 13. januar (endret) yamask skrev (10 minutter siden): Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". Så ryktene om at Nitter er en mobber stemmer med andre ord. Er faktisk ikke overrasket. Håper Agnete kommer langt 🙏 Endret 13. januar av Mollebolle 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 13. januar #135 Del Skrevet 13. januar yamask skrev (17 minutter siden): Agnete har lagt ut en tiktok idag der hun forteller en litt annen versjon av hvordan første uka var. Hun følte seg veldig ekskludert og slet med å finne plassen sin, og fortalte dette i plenum til Dorte under andrekjempevalget. Da de kom tilbake til gården hadde Nitter parodiert Agnete på en veldig ekkel måte foran alle de andre. Tarjei hadde også overhørt Nitter si til Sarita at hvis Nitter blir storbonde skal hun velge Agnete som førstekjempe fordi hun er så "creepy" og "stirrende". Faen altså. Kan ikke Caroline skjerpe seg… Hun har jo åpenbart mye bra i seg, innse at «mean girl» er utdatert, bli voksen og bruk alle de gode ressursene hun åpenbart har! Agnete har jeg fått skikkelig sansen for de siste par årene! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbolle Skrevet 13. januar #136 Del Skrevet 13. januar (endret) Er det noen som vet merket på jakken til Dorthe? Edit: tenkte på regnjakka, var Norwegian Rain, hvis noen andre lurer Endret 19. januar av solbolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 13. januar #137 Del Skrevet 13. januar Mollebolle skrev (9 timer siden): Vis skjult innhold Nydelig, TV2 Dere klarer helt på egenhånd å spoile at Brynjar blir neste storbonde. Er det mulig? Skjerpings! Spoiler De avslørte det i presentasjonen… jeg visste at Simon!? røk i desember! Har man sett på reality i noen år så får man med seg alle detaljer! Dumt å legge ut at folk sitter i storbondestolen og vise situasjoner man ser at folk har røket ut! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 14. januar #138 Del Skrevet 14. januar Spoiler Det spoiles på høyt nivå i år. Why?? https://www.nettavisen.no/kjendis/caroline-nitter-26-trekker-seg-fra-farmen-kjendis-tok-knekken-pa-meg/s/5-95-2231231 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar Forfatter #139 Del Skrevet 14. januar Hvis dere ikke vil få noe spoilet fra dagens episode så anbefaler jeg dere å holde dere unna tv2.no, jeg trengte ikke å klikke inn på artikkelen en gang fordi tittelen avslørte det 😑 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 14. januar #140 Del Skrevet 14. januar Spoiler Kanskje like greit att Caroline Nitter trakk seg etter det som kom fram om henne i går. Slik oppførsel skaper bare dårlig stemning🥰. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå