Mollami Skrevet 12. januar #101 Skrevet 12. januar Cid skrev (16 timer siden): Håper han velger Nitter, da blir det vinn vinn uansett hvem som taper Ikke enig! Vil mye heller se mer av Caroline, som har mye mer å by på, enn den trøtte, uinteressante guttungen der! 8 1
jukkapalme Skrevet 12. januar #102 Skrevet 12. januar Jeg håper også Caroline vinner om hun blir valgt. Mer underholdning med henne enn Simon. Samtidig kan de bli action på torpet om hun taper siden hun og Aurora visstnok ikke er så gode venner. 3
Cid Skrevet 12. januar Forfatter #103 Skrevet 12. januar tonebelinda skrev (5 timer siden): Er det ikke gladkokken og Sarita vi har sett klipp om som krangler? Jeg så Brynjar og Sarita i hvert fall. LiseTV skrev (4 timer siden): Håper Nitter forsetter noen uker, den er hun som har undeholdningsverdi. Hadde blitt mer enn nok underholdning om hun kom inn på Torpet og røk i tottene på Gude 😁
Skravleberta Skrevet 12. januar #105 Skrevet 12. januar Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Aldri kokt en potet Det tror jeg faktisk ikke mitt barn har gjort heller, og han er eldre enn Johanne. Tror det er mange unge som ikke spiser potet, i hvertfall ikke kokt potet. Spiser det knapt selv vi, og vi er godt voksne. 5 1
Phoenix Heart Skrevet 12. januar #106 Skrevet 12. januar Skravleberta skrev (14 minutter siden): Det tror jeg faktisk ikke mitt barn har gjort heller, og han er eldre enn Johanne. Tror det er mange unge som ikke spiser potet, i hvertfall ikke kokt potet. Spiser det knapt selv vi, og vi er godt voksne. Ok, jeg kunne koke poteter når jeg var 10...og jeg trodde det fortsatt var heimkunnskap i skolen, 15
Skravleberta Skrevet 12. januar #108 Skrevet 12. januar Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Ok, jeg kunne koke poteter når jeg var 10...og jeg trodde det fortsatt var heimkunnskap i skolen, Er nok ikke noe som heter Heimkunnskap i skolen lengre. Det er nå et fag som heter Mat og Helse, og jeg tror ingen av mine barn kokte potet i det faget. 1
Prelunia Skrevet 12. januar #109 Skrevet 12. januar Skravleberta skrev (Akkurat nå): Er nok ikke noe som heter Heimkunnskap i skolen lengre. Det er nå et fag som heter Mat og Helse, og jeg tror ingen av mine barn kokte potet i det faget. Jeg er mat og helselærer på 6.trinn, og vi har kokte poteter i hvert fall to ganger... En gang med hjemmelagde kjøttkaker, poteter og grønnsaker. Trodde nesten det var en rett som var nærmest obligatorisk 🙈 7 1
Ninaen Skrevet 12. januar #110 Skrevet 12. januar Kveldens var navneforslaget til lammet fra Brynjar: Ulla Brekar 🤣🤣🤣 32
loffen Skrevet 12. januar #112 Skrevet 12. januar Ninaen skrev (12 minutter siden): Kveldens var navneforslaget til lammet fra Brynjar: Ulla Brekar 🤣🤣🤣 Fantastisk 4 2
Skravleberta Skrevet 12. januar #113 Skrevet 12. januar Prelunia skrev (38 minutter siden): Jeg er mat og helselærer på 6.trinn, og vi har kokte poteter i hvert fall to ganger... En gang med hjemmelagde kjøttkaker, poteter og grønnsaker. Trodde nesten det var en rett som var nærmest obligatorisk 🙈 Godt å høre, tror mine barn lagde mest skoleboller og pizza. Men det er jo ikke sikkert de fortalte meg om "kjipe" potetmiddager 😁
Boetica Skrevet 12. januar #114 Skrevet 12. januar Jeg vil slå et slag for poteten. Det er jo godt - med smør og salt, mmmmm 18 1
Ninaen Skrevet 12. januar #115 Skrevet 12. januar loffen skrev (28 minutter siden): Fantastisk Jeg lo så jævlig høyt og altfor lenge helt alene hjemme🤣 Først «Ulla Krekat», så «(…).Ulla Brekar!» 😂 4
Sen ve ben Skrevet 13. januar #116 Skrevet 13. januar Boetica skrev (9 timer siden): Jeg vil slå et slag for poteten. Det er jo godt - med smør og salt, mmmmm Og ikke minst sunt 1 1
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #117 Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (12 timer siden): Aldri kokt en potet Har aldri gjort jeg heller fordi jeg aldri har hatt lyst på poteter er vel bare å legge dem i vann uansett og koke. 2
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #118 Skrevet 13. januar Svært fornøyd med at Johanne vant, spesielt etter at hun ble kalt for det svakeste leddet elsker de tvekampene hvor den som er "underdogen" vinner! 21
Havspeil Skrevet 13. januar #119 Skrevet 13. januar (endret) Som godt voksen dame, blir jeg trist over hvordan Sarita overkjører og manipulerer. 1 .gang jeg stusset var da hun kalte ungjenta " det svakeste leddet " ut av det blå ....?? Flaut å se på. 2.gang jeg forsto at det er hennes vei - eller the highway : da hun ikke tillot innspill ifra han unge danseren ifht fyringa på brøda. 3. gang : da hun teamet opp i forkant med det andre voksne kvinnemennesket før de orkestrerte grunnen til resultatet av brøda til resten av gruppa. ( hun som ikke passa lammevakta si,- som faktisk er viktigere enn brød ) 4.gang : og grunnen til at jeg håper hun ryker ut : håndteringen hennes i etterkant. Hun plasserer skyld der den ikke hører hjemme, bruker hersketeknikker på et ungt menneske som ikke forstår hva hun utsettes for på en så stygg måte at jeg blir sint. Jeg kommer ikke til å kjøpe produktene hennes i butikken . Hun har vært flink og bygget opp en merkevare : men boikotter drittoppførsel ! Endret 13. januar av Havspeil 32 1 9
Cid Skrevet 13. januar Forfatter #120 Skrevet 13. januar Kjedelig at de fikk vite hvem som er på Torpet, jeg liker å se den som ryker bli overrasket over hvem de møter. 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå