visp Skrevet 4. februar #1101 Del Skrevet 4. februar Cid skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Har du så angst for de at du ikke klarer å se på? Ja, har veldig slangefobi. Jeg kan heller ikke tro at alle der inne syns at det der er uproblematisk. Det er tross alt en ganske vanlig fobi å ha. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 4. februar #1102 Del Skrevet 4. februar Til Kjersti sitt forsvar: hun har vært på Torpet i 4 (?) uker, helt avskåret, og hovedsakelig med Aurora og Steffen. Så kommer det 2 utfordrere på rappen fra Farmen, begge forer henne massivt med hvor mye skurk Tarjei er, hun prøver å roe ned særlig Anette både før og under besøket der han er med, resignerer litt til slutt, og at hun da lar seg rive med når Ole oppdager «snustyveriet» og Tarjei er den eneste som har vært inne i huset… grunnleggende atferdspsykokogi. Anette skjønte antakelig kjapt at det ikke var Tarjei ut ifra hvordan han reagerte fordi hun «kjente« ham, det gjorde ikke Kjersti, og Ole fortsatte jo å mate på han og. At Kjersti «gliser», det er uttrykket hennes, reagerte først på det da jeg så Farmrn-sesongen hun var med på, men så jo etter hvert at det ikke er GLISING, men når hun blir usikker, stressa osv. Synes det var bra at kokken og Isabel sa klart fra, men synes også Anette og Kjersti håndterte det bra. Ole fikk jeg bare enda mer avsmak av. Og det var j… fort det gikk fra «noe snus» (vi så jo boksen!) til «90%» og all snusen… 1 fjør og 5 høns osv,… 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. februar #1103 Del Skrevet 4. februar Ninaen skrev (5 minutter siden): Til Kjersti sitt forsvar: hun har vært på Torpet i 4 (?) uker, helt avskåret, og hovedsakelig med Aurora og Steffen. Så kommer det 2 utfordrere på rappen fra Farmen, begge forer henne massivt med hvor mye skurk Tarjei er, hun prøver å roe ned særlig Anette både før og under besøket der han er med, resignerer litt til slutt, og at hun da lar seg rive med når Ole oppdager «snustyveriet» og Tarjei er den eneste som har vært inne i huset… grunnleggende atferdspsykokogi. Anette skjønte antakelig kjapt at det ikke var Tarjei ut ifra hvordan han reagerte fordi hun «kjente« ham, det gjorde ikke Kjersti, og Ole fortsatte jo å mate på han og. At Kjersti «gliser», det er uttrykket hennes, reagerte først på det da jeg så Farmrn-sesongen hun var med på, men så jo etter hvert at det ikke er GLISING, men når hun blir usikker, stressa osv. Synes det var bra at kokken og Isabel sa klart fra, men synes også Anette og Kjersti håndterte det bra. Ole fikk jeg bare enda mer avsmak av. Og det var j… fort det gikk fra «noe snus» (vi så jo boksen!) til «90%» og all snusen… 1 fjør og 5 høns osv,… Det var mest Ole sin "glising" jeg reagerte på, særlig siden han var forkjemperen for denne konflikten. Han satt der og "skjulte" gliset bak handa, men det var åpenbart at han syntes forsvaret til Tarjei var morsomt. Han sa jo det også til han etterpå, at de så på det som en morsom situasjon (eller noe) på Torpet. Så når de da ser at han forsvarer seg for 5.gang, og faktisk blir lei seg, er det ikke noe å sitte å glise for. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 4. februar #1104 Del Skrevet 4. februar Spoiler Merkelig at ikke vedkommende som "stjal" snusen ble mistenkt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. februar #1105 Del Skrevet 4. februar Babyface skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Merkelig at ikke vedkommende som "stjal" snusen ble mistenkt. Spoiler Sikkert fordi de la merke til at snusen var borte samme dag som Farmen-gjengen var der. Jeg ser ikke Torpet og aner ikke når Steffen dro, men han må jo ha dratt før de kom? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar #1106 Del Skrevet 4. februar Spoiler Tenkte på hvis Aurora hadde vært på torpet med Anette. Anette hadde jo dævva som hater såkalte "badegjester" Hadde sikkert blitt drama. Aurora gjorde jo virkelig ingenting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar Forfatter #1107 Del Skrevet 4. februar Babyface skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Merkelig at ikke vedkommende som "stjal" snusen ble mistenkt. Spoiler Han var jo ikke der 😅 mer komisk at de plutselig merket at snuset var borte etter at de fra Torpet var der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar Forfatter #1108 Del Skrevet 4. februar Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Tenkte på hvis Aurora hadde vært på torpet med Anette. Anette hadde jo dævva som hater såkalte "badegjester" Hadde sikkert blitt drama. Aurora gjorde jo virkelig ingenting. Hun gjorde seg selv en bjørnetjeneste heller 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1109 Del Skrevet 4. februar Cid skrev (1 time siden): Synes i så fall at de kunne kuttet ut å vise det på sumo episodene da så man ikke begynner å lete etter klipp som ikke finnes enda. Sumo? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar Forfatter #1110 Del Skrevet 4. februar Grüner skrev (1 minutt siden): Sumo? Play, gammel vane 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1111 Del Skrevet 4. februar (endret) Ole er ganske kjip han også. Det var han som overbeviste Kjersti om at var Tarjei som hadde tatt snusen (jfr Torpet) og for hver gang han forteller historien har mer og mer forsvunnet. Det var kanskje tatt maks 1/4, men han påstår at 90% var tatt! Tarjei snuser ikke en gang. Bra de andre fra Farmen står opp for Tarjei! Endret 4. februar av Grüner 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1112 Del Skrevet 4. februar Ninaen skrev (31 minutter siden): Til Kjersti sitt forsvar: hun har vært på Torpet i 4 (?) uker, helt avskåret, og hovedsakelig med Aurora og Steffen. Så kommer det 2 utfordrere på rappen fra Farmen, begge forer henne massivt med hvor mye skurk Tarjei er, hun prøver å roe ned særlig Anette både før og under besøket der han er med, resignerer litt til slutt, og at hun da lar seg rive med når Ole oppdager «snustyveriet» og Tarjei er den eneste som har vært inne i huset… grunnleggende atferdspsykokogi. Anette skjønte antakelig kjapt at det ikke var Tarjei ut ifra hvordan han reagerte fordi hun «kjente« ham, det gjorde ikke Kjersti, og Ole fortsatte jo å mate på han og. At Kjersti «gliser», det er uttrykket hennes, reagerte først på det da jeg så Farmrn-sesongen hun var med på, men så jo etter hvert at det ikke er GLISING, men når hun blir usikker, stressa osv. Synes det var bra at kokken og Isabel sa klart fra, men synes også Anette og Kjersti håndterte det bra. Ole fikk jeg bare enda mer avsmak av. Og det var j… fort det gikk fra «noe snus» (vi så jo boksen!) til «90%» og all snusen… 1 fjør og 5 høns osv,… Det var Ole som først påstod at Tarjei hadde stjålet snus og prøvde å overbevise Kjersti om det. Hun tvilte først, men lot seg til slutt overbevise. Og ja, for hver gang han forteller historien har mer og mer snus blitt tatt. Det var kanskje max 1/4, men han hevder jo at 90 % har blitt tatt og gnåler om igjen og om igjen om at Tarjei har tatt det, så ja, det er virkelig fjøra som ble til fem høns. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1113 Del Skrevet 4. februar elien skrev (2 timer siden): Skjul innhold Klippet på hvem som stal snusen ligger på TV2.no nå. Det var Steffen som tok med seg når han reiste. Aha…😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1114 Del Skrevet 4. februar Cid skrev (6 timer siden): Skjul innhold Blir interessant å se Durek på Farmen Kjendis 🦎 Skulle likt å se han tømme utedoen 😝. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1115 Del Skrevet 4. februar Positivt overrasket over Anette som ga både Johanne og Tarjei en klem og la den død . 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar Forfatter #1116 Del Skrevet 4. februar Hvor finner dere klippet hvor snus tyven blir avslørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. februar #1117 Del Skrevet 4. februar elien skrev (2 timer siden): Skjul innhold Klippet på hvem som stal snusen ligger på TV2.no nå. Det var Steffen som tok med seg når han reiste. Spoiler Haha, han hadde jeg helt glemt som alternativ! Moroklumpen som lagde litt liv og røre 🤣 Jeg hang meg så opp i Victor siden han er rå på å ljuge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. februar Forfatter #1118 Del Skrevet 4. februar Grüner skrev (2 minutter siden): Skulle likt å se han tømme utedoen 😝. The Toilet and The Shaman 🚽👨🏿🦲 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuebordet Skrevet 4. februar #1119 Del Skrevet 4. februar Cid skrev (6 minutter siden): Hvor finner dere klippet hvor snus tyven blir avslørt? Jeg posta det noen sider lengre bak her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. februar #1120 Del Skrevet 4. februar (endret) Cid skrev (23 minutter siden): Hvor finner dere klippet hvor snus tyven blir avslørt? Her er «snustyven» : https://www.tv2.no/video/underholdning/snustyven-star-fram-jeg-er-den-skyldige/icWiqUWnRp-20281352 Endret 4. februar av Grüner 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå