Gå til innhold

Farmen Kjendis 2025 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Streng-kokken 🤓

Jan rydder opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg også! Kudos til de som sa ifra. Voksne folk kan ikke oppføre seg slik Torpet-folka gjorde. Helt bak mål.

Spoiler

Bra de beklagde etterpå da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):
  Skjul innhold

Bra de beklagde etterpå da.

Spoiler

De hadde vel ikke noe valg. De gjorde det jo fordi de ble tatt på dårlig oppførsel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippa snusboksen var Steffen fra starten av. Liker ikke Ole. Ufyselig type som tror han alltid har rett. Likte at gladkokken virkelig sa fra, og synes han var real i sync etterpå også om at slik oppfører man seg ikke, og spesielt når anklagende er 25 år og den andre så mye eldre.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var greit de spurte Tarjei , men når han sa nei hvorfor fortsatte de å «kjefte» på han? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen klipp

Steffen sier jo også at det var snus fra mentor som han (eller de på Torpet) hadde fått. Altså han Ole fremstilte det som om det var HANS snus og bare HANS.

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Syns det var greit de spurte Tarjei , men når han sa nei hvorfor fortsatte de å «kjefte» på han? 

Spoiler

Og i tillegg sitter og gliser han oppi trynet når han fortvilt prøver å forsvare seg. Det er ufint.

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Irriterende når de sier at man kan se et klipp på tv2.no og så ligger ikke det der 🙄

Ja, etter at episoden har vært på tv... Da kan du se det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (18 minutter siden):
  Skjul innhold

De hadde vel ikke noe valg. De gjorde det jo fordi de ble tatt på dårlig oppførsel. 

Spoiler

Kjersti og Ole virket ikke til å ha noe i mot å fortsette, mye krutt i Kjersti 😛 (for mye egentlig)

Sam Fox skrev (8 minutter siden):

Ja, etter at episoden har vært på tv... Da kan du se det. 

Dumt det er slik, lite sannsynlig at folk husker mange timer senere å sjekke klipp de skal legge ut 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Kjersti og Ole virket ikke til å ha noe i mot å fortsette, mye krutt i Kjersti 😛 (for mye egentlig)

Dumt det er slik, lite sannsynlig at folk husker mange timer senere å sjekke klipp de skal legge ut 😛

Nei, det er jo riktig at de holder seg til sendetid. Mange logger seg jo inn på tv2.no for mange andre ting enn Farmen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (1 minutt siden):

Nei, det er jo riktig at de holder seg til sendetid. Mange logger seg jo inn på tv2.no for mange andre ting enn Farmen. 

Synes i så fall at de kunne kuttet ut å vise det på sumo episodene da så man ikke begynner å lete etter klipp som ikke finnes enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg begynte og se på episoden nå, og lurer på om noen kan si om reptilet er en slange? Uaktuelt å se om det er det :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Huff, jeg begynte og se på episoden nå, og lurer på om noen kan si om reptilet er en slange? Uaktuelt å se om det er det :( 

Spoiler

Ja, det er en slange. Og ja - jeg synes det er ordentlig unødvendig å ha med en sånn. Jeg vil virkelig ikke se på slanger altså… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Ja, det er en slange. Og ja - jeg synes det er ordentlig unødvendig å ha med en sånn. Jeg vil virkelig ikke se på slanger altså… 

Spoiler

Bare glad det ikke var en tarantell eller noe 😟

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lin skrev (4 minutter siden):
  Skjul innhold

Tusen takk for svar! Faen, jeg som hadde gledet meg til Torpet kom inn!! Det var resten av farmen for meg. Får heller titte innom her for å få vite hvordan det går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Men hvorfor slange? Hvorfor reptil i det hele tatt. Som om det var vanlig for 100 år siden at man bare hadde en slange liggende.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Boaslangen var kanskje utlånt fra dyreparken?  De er vant til mennesker, for det er mange som besøker dem, eller er der på "slangeholde-kurs".  Det var jeg med på med jobben en gang. 

Hvorfor de måtte ha noe slikt med på Farmen, kan vel ha noe med disse sjørøverne å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (29 minutter siden):

Tusen takk for svar! Faen, jeg som hadde gledet meg til Torpet kom inn!! Det var resten av farmen for meg. Får heller titte innom her for å få vite hvordan det går.

Spoiler

Har du så angst for de at du ikke klarer å se på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...